Properties & Partners Umeå

Ring 073-848 38 04 propertiespartners.se

42 omdömen om Properties & Partners Umeå

Tommy J
Skrev om Properties & Partners Umeå

mycket proffsigt och seriöst företag!!!

Manfred André J
Teg

Vi blev rekommenderade den bästa mäklaren i Umeå dvs Hassan. Vi har inte blivit besvikna, från första stund märkte vi hur engagerad och proffsigt han jobbade: alltid tillgänglig och med ett positivt och trevligt sätt. Ända fram till försäljningen kände vi att han jobbade för vårt bästa och vi var i trygga händer .mvh Lena o Andre

Jon P
Teg

Hade köpare på vårt hus innan vi ens visste att vi skulle sälja. Rak och väldigt bra bemötande

Jon P
Köpte sitt hus med hjälp av
Teg

Mycket bra bemötande. Proffsig och håller vad han lovar

Fredrik J
Umeå landsförs.

Vi har både köpt och sålt med Hassan som mäklare. Köpprocessen var smidig och Hassan kunde alltid ge svar på våra funderingar och gav information under hela processen. Under vår försäljning fanns alltid Hassan med kollegor tillgängliga och gav fortlöpande information under hela vägen från start till slut. Det dök upp många intressenter som ville ha egna visningar och det var aldrig några problem för Hassan att ställa upp på detta. Under fotograferingen kom både Hassan och två av hans kollegor för att hjälpa till att...

Roger S
Teg

Mycket bra bemötande. Kunning och proaktiv. Han levde upp till dom stora förväntningarna vi hade. Snabb på återkoppling och duktig på att få ut ett bra pris i en tuff marknad.

Emma G
Ålidhem

Helt klart Umeås bästa mäklare. Skulle aldrig tveka att anlita någon annan än honom.

Olov B
Ålidhem

Väldigt proffsigt bemötande samtidigt som det kändes personligt. Sammantaget är jag väldigt nöjd med att ha jobbat med Hassan. Yttre omständigheter som vi inte kunde påverka gjorde att förväntningarna inte riktigt möttes men det var på intet sätt Hassans fel.

Joel K
Umeå stadsförs.

Ur säljarperspektiv har det aldrig varit något problem med Hassan. Alla frågor har snabbt & proffsigt blivit besvarade. Försäljningen skedde men enkelhet och likaså all nödvändig dokumentation. +Erbjuden stylist vilket nyttjades och var till god nytta!

Albin M
Umeå landsförs.

Hassan var en trevlig mäklare, lätt tillgänglig och kompetent.

Teres Z
Ålidhem

Köpte en lägenhet genom Hassan och valde även att sälja genom honom. Sålde min lägenhet under semestertider när jag var och fjällvandrade med dålig mobiltäckning. Kommunikationen fungerande ändå med en mäklare som Hassan som är villig att hitta lösningar! Kontraktsskrivningen löstes också bra när jag som säljare inte kunde närvara samtidigt som köparna. Hassan svarar fort på samtal/sms, svarar på alla funderingar och är tydlig med hur han jobbar, och min lägenhet var såld inom en vecka efter annonsering trots att jag...

Jerry B
Sörfors

En mycket duktig mäklare som verkligen tar sin uppgift på allvar. En positiv upplevelse och en snabb affär.

Monica S
Sörfors

Hassan är engagerad och driven mäklare, lätt att nå vardag som helg. Försäljningen gick snabbt och sköttes proffsigt. Rekommenderar honom varmt.

Emma N
Teg

Mitt önskemål var att snabbt och okomplicerat sälja min fina lägenhet vilket Hassan genomförde med den självsäkerhet jag behövde att min mäklare skulle ha! Jag fick kontakt med honom via rekommendation och bestämde mig direkt för att anlita honom att sälja min pärla. Jag kan varmt rekommendera honom om ni vill sälja el köpa ert boende! 🌟🌟🌟🌟🌟

Tomas H
Umeå stadsförs.

Bra. Förväntningar har man nog främst på objektet, men Hassan är kunnig och driven, med all nödvändig info på plats. Snabb och personlig hantering av köpet.

Teres Z
Teg

Var på en visning som Hassan höll i där objektet såldes väldigt fort till andra spekulanter. Skickade då ett mejl till Hassan med vad jag letade efter på marknaden! Två veckor senare fick jag ett samtal om ett objekt jag kunde kolla på som inte låg ute på Hemnet ännu, där säljaren önskade snabb och smidig försäljning. Hade egentligen inga förväntningar innan visningen, men det visade sig att det var precis vad jag letade efter! Inom ett dygn var kontrakt skrivet. Bra bemötande samt rak, tydlig och engagerad mäklare.

Ellinor F
Umeå stadsförs.

Glad,positiv,målmedveten!Kommer verkligen att rekommendera honom till andra.Super nöjd!

Ulf F
Umeå stadsförs.

Vänligt och bra bemötande, förklarade på ett bra sätt hur han tänkte ang försäljningen, och vilka förväntningar på försäljningen vi kunde ha. Dessa infriades mycket bra.Snabbt och bra jobat.

Kim L
Umeå landsförs.

Suverän mäklare med stort engagemang i sin yrkesutövning. Hassan har varit lätt att nå hela vägen och har pedagogiskt uppdaterat oss längs processen, lyhörd mot våra specifika önskemål från start till slut och dessutom en trevlig person. Solklar rekommendation!

Anneli R
Umeå landsförs.

Hassan är en väldigt kompetent och bemötte oss på ett mycket vänligt och förtroendeingivande sätt. Jag uppskattar hans tydlighet och hans pedagogiska sätt. Vi kände oss trygga och det är oerhört viktigt i så stora beslut. På det en glimt i ögat som gjorde oss glada. Härligt!

Jimmy N
Umeå stadsförs.

Vi upplevde att Hassan var socialt kompetent och driven för att hjälpa oss att genomföra en försäljning av vår lägenhet. Hassan var tillmötesgående och oftast tillgänglig när man behövde komma i kontakt med honom. Enligt vårat önskemål ville vi ha en snabb process på försäljningen, något som vi tillsammans lyckades åstadkomma.

Nicolina W
Umeå landsförs.

Hassan levde verkligen upp till våra förväntningar. Jobbade snabbt och effektivt och var tydlig hela vägen! Proffsigt hela vägen, vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommenderas till andra som söker att köpa eller sälja sin bostad.

Sara K
Ålidhem

Trevligt bemötande och snabba svar både innan och efter försäljning. Svarar både kvällar och helger. Snabb tid för fotografering och snygga bilder och prospekt. Det blev försäljning efter första visningen! Överlag väldigt snabb och effektiv. Kan upplevas stressigt.

Helén J
Umeå stadsförs.

Det var min första kontakt med Properties & Partners i Umeå och jag möttes av snabb återkoppling och väldigt trevligt bemötande. Hassan uppfattade snabbt mitt behov och redan samma kväll hade vi med hjälp av effektivt agerande från mäklarens sida skrivit kontrakt på ett nytt boende. Jag är väldigt nöjd med den service jag möttes av!

Liza A
Köpte sitt hus med hjälp av
Ålidhem

Seriös, hjälpsam och bra bemötande genom hela affären. Rekommenderar!

André A
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Vi blev positivt bemött av Hassan. Han förklarade noggrant hur han ville lägga upp försäljningen med oss och hur han ville gå tillväga. Hassan kom med energi och ett väldigt bra engagemang. Våra förväntningar uppfylldes

Tobias R
Köpte en tomt med hjälp av
Ålidhem

Hassan är mäklaren som ser till att saker händer oavsett vilka saker som dyker upp. Han hjälpte oss med sitt ärliga sätt att få till köpet av drömhuset. Hassan upplevs vara professionell och ödmjuk samtidigt som han har vinnarskalle och ger allt för att parterna ska bli nöjda.

Christina S
Köpte en tomt med hjälp av
Ålidhem

När vi köpte vårt radhus var Hassan Atrakchi otroligt professionell och serviceminded. Han svarade direkt på våra frågor, oavsett tid på dygnet och ordnade en extra visning när min sambo inte kunde delta vid den första. Han var otroligt engagerad att få till en bra affär genom hela förloppet. Nu har vi gått vidare med försäljning av vår lägenhet och Hassan var på hugget att hitta köpare redan innan vi hunnit komma igång själva, vilket vi uppskattat otroligt mycket. Här har vi en mäklare som gör allt för att få till en lyckad försäljning där både säljare och köpare blir nöjda!

Bernada F
Umeå stadsförs.

Rekommenderar Hassan. Var en utmärkt mäklare. Han bemötte en väldigt bra. Svarade på alla frågor jag hade. Var väldigt drivande. Man behövde inte kontakta honom för att fråga hur det gick. Utan han ringde och uppdaterade en. Jag var väldigt nöjd med min försäljning!

Ola N
Umeå stadsförs.

Kunnig och trevlig mäklare. Allt gick mycket smidigt.

Carola S
Umeå landsförs.

Sålde en lgh och Hassan var engagerad från start till slut. Återkopplade snabbt och hjälpte till att lösa alla problem som uppstod efter vägen. Kan varmt rekommendera Hassan som din mäklare.

Elie S
Sålde en tomt med hjälp av
Vännäs

Vi var i kontakt med Hassan på P&P då vi ville ha en värdering på vårt hus. Redan vid första samtalet med Hassan så kände vi en sån bra kemi. Ska vi sälja eller köpa nått i framtiden så kommer vi använda oss av P&P, så professionella. Kan starkt rekommendera Hassan som är så driven och man känner att han verkligen brinner för det han gör.

Jenny H
Ålidhem

5 av 5! Affären gick enkelt tack vare mäklaren! Engagerad och lyhörd. Allt har känts tryggt och gått väldigt smidigt!

Emma M
Umeå landsförs.

Vilken stjärna! Mer driven och ambitiös människa hittar man inte. Behöver aldrig mer leta en ny mäklare oavsett om vi ska sälja eller köpa!

Hans M
Umeå stadsförs.

Vi köpte en bostadsrätt i Umeå under 2020. En mycket smidig affär där Hassan och Properties & Partners bjöd på mycket god service. Vi är helnöjda med Properties & Partners och kan absolut tänka oss att ta hjälp av dem vid framtida bostadsaffärer.

Sina K
Ålidhem

Köpte en lägenhet på Lyktvägen 79a, hade inga förväntningar alls då jag var ny i denna stad men Hassan fick mig att känna mig hemma redan början. Den bästa mäklaren i Stan och Norrland utan tvekan !! Proffesionell smidig och roligt var det att handla via Hassan.

Louisa T
Ålidhem

Snabb försäljning och väldigt engagerad. Lätt att nå och hade ett otroligt starkt driv för att uppfylla våra önskningar om en snabb och smidig affär. Otroligt lättillgänglig och medgörlig :)

Mikael L
Umeå stadsförs.

Sålde en 2:a i ett lagom populärt område och köpte en 3:a i ett mycket populärt område. Båda affärerna kördes i den takt jag var bekväm med, lugnt i början men när det blev dags för affär så gick det snabbt och smidigt, precis som jag ville ha det. Hassan är grymt bra på sitt jobb.

Emelie S
Ålidhem

Hassan hjälpte mig sälja min 2a på ett smidigt, enkelt och tydligt sätt. Han sålde den utan visning eller annonsering och skötte all kontakt med både mig och köpare super. Alla förväntningar och förhoppningar överträffade han och jag är väldigt nöjd med resultatet!

Lena T
Umeå landsförs.

Sålt hus i Brännland. Professionellt bemötande från mäklare. Helhetstänk i tjänsten, omfattande även andra tjänster. Tryggt, bra och prisvärt.

Stefan M
Umeå stadsförs.

Hassan sålde en lägenhet åt mig. Raka rör och snabba beslut. Kanon!!

OLIVIA F
Skrev om Properties & Partners Umeå

Tyvärr kanske en av de absolut sämsta mäklarbyråer jag någonsin har stött på. En mäklare som går runt och skryter om att han bygger hus för miljoner och att han inte ens är 30 år, han går runt och skryter om att han har en bil där det enbart är två stycken som har den i hela Umeå. Upplevde att det var mycket snack och väldigt lite verkstad hos denna mäklare! En mäklare som nedvärderar och har ett översittare beteende där han tror att han är den mest rekommenderade mäklaren i hela stan men när man kollar på recensioner så...