Purefun Commerce AB

1.7

6 omdömen om Purefun Commerce AB

Per Johan Martin W
Skrev om Purefun Commerce AB

Här har vi en kundservice som är urusel och som inte vill ta ansvar för en felaktigt fungerande produkt! Trots flera påpekade fel på en ca 1 månad gammal produkt vill man inte göra en reklamation (jag har föreslagit byte utav produkten eller reparation) utan vill att man skall köpa en ny produkt med lite extra rabatt. Lika så publiceras inte recensionerna på produkten på deras hemsida så man kan upplysa andra köpare om hur dålig produkten är så andra ska slippa begå samma misstag som jag har gjort genom att köpa denna produkt eller liknande produkter så den finns i flera olika färger och modeller.

JONNY E
Skrev om Purefun Commerce AB

Företaget som ljuger om leveranser och blåser kunder på produkter. Jag har väntat över 1 månad på min leverans och man har inte kunnat lösa detta varken med två hemleveranser med Instabox eller tre utlovade nya datum för leverans av mitt paket i förra veckan. Undvik detta företag om ni vill få saker levererade och se till att inte betala förrän ni fått varan.

Pernilla W
Skrev om Purefun Commerce AB

Jag har beställt varor, ni har skrivit fel postnummer på fraktsedeln till PostNord och det enda sättet för mig att få mitt paket är att avsändaren ändrat tull rätt nummer. Jag får inte på något sätt svar eller något intresse från Vuxen.se eller PureFun. Under senaste veckan har mitt paket skickats mella OK Q8 i Västra Frölunda och Härryda i en evighetsloop. Det här är det sämsta kundbemötande jag varit med om!

Emma
Skrev om Purefun Commerce AB

Purefun Group AB är ägaren till sidan Vuxen.se, jag har i flera år handlat online på diverse sidor men jag har aldrig stött på en sådan värdelös kundservice. Skickade ett mejl till dem för dagar sedan om en trasig vara men har fortfarande inte fått någon respons. Ringde dessutom och de hänvisade till att mejla om min vara. Finns liknande sidor med hundra gånger bättre kundservice och utbud!

michael n
Skrev om Purefun Commerce AB

Grymt snabba leveranser och enormt utbud till bra priser!

Peter B
Skrev om Purefun Commerce AB

Riktigt kass service, handlar aldrig mer där.. Finns bättre alternativ