Rapidstäd Stockholm AB

Rapidstäd Stockholm AB

Välkommen till Rapidstäd Stockholm AB! Vårt mål på Rapidstäd Stockholm AB är att du som kund alltid ska få ett skinande rent resultat. Detta åstadkommer vi genom tydlig och enkel kommunikation, flexibilitet och hög kvalitet. Tjänster: Storstädning, visningsstädning, hemstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård, byggstäd,...

75 omdömen om Rapidstäd Stockholm AB

Marie J
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Snabbt, smidigt och snyggt utförande!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

Lars S
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Röjning och städning av källarförråd. Skött av mäklaren. Sitter själv 37 mil bort och har inte en aning om resultatet. Därav ingen betygssättning.

Nina F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Grymt duktiga, har varit behjälpliga i alla mina flyttar. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Gustave F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Tömning av lägenhet Arbetet genomfördes med Trevligt bemötande, flexibetl och effektivt till min fulla belåtelse

Magnus J
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Snabb service på kort varsel! nogranna och resultatet blev som nytt. Jättenöjd!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 139 omdömen 4.4 av 139 omdömen

Emmy I
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Levererade precis det som önskades. Rekommenderas!

Emil L
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Rapidstäd utförde flytt och städhjälp. Jag är väldigt nöjd med deras jobb. Mycket bra bemötande

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Jennifer C
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Anlitade för flyttstäd. Fint bemötande och utförande!

Marie J
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Snabb och smidig service med ett utmärkt resultat!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

André J
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Vi fick hjälp med både flytt och städ. Proffsig och snabb återkoppling på offert. Ankom på utsatt tid och skötte allt på bästa sätt. Rekommenderas starkt

Markus J
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Väldigt trevligt bemötande och lyssnar till behoven var man tillsamamns kommer fram till mål👍 rekommenderas

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Jimmy M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Bra och rak kommunikation med ett cleaniskt avslut 👌

Olivia S
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Enda gången jag har blivit nöjd med en flyttstädning.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Erik B
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Toppen killar som utför flytt jobb snabbt och nogrannt till rimliga priser, rekommenderar definitivt Rapid!

Elmina E
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Kan verkligen rekommendera! Köpte flyttstäd och fick snabb service/återkoppling från början till slut. Tillmötesgående i önskemål och försökte ordna på bästa sätt för mig som kund. Städat enligt förväntan och positivt överraskad av mailväxlingen 🌟

Anna P
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Andreas och Robin är snabba, trevliga och serviceminded. Vi kan varmt rekommendera Rapidstäd för flytt.

Emil M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Snabbt, bra samt är de lätta att ha å göra med.

Viktoria S
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Mycket professionellt bemötande och jättefint utförd flyttstäd!

Jan F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

hjälpte oss att flytta fr Solna till Nyköping fungerade mycket bra! Kan rekommenderas. Jan

Carl W
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Flyttstäd som var över förväntan.

Jesper F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Flyttstäd av en etta. Jag hade väldigt mycket frågor innan jag bestämde mig, men grabbarna på Rapid svarade snabbt och tydligt på allt jag undrade. Kanonservice rakt igenom och smidig hantering av mitt ärende. Själva städningen var också fint utförd. :)

Sahl K
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Vi är supernöjda med flytten och städ. Killarna som hjälpte oss var väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi upplevde dem som flexibla och lösningsorienterade. Vi kommer absolut använda oss av rapidstäd igen.

Calvin T
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Väldigt nöjda men tjänsten. Blev lite fel efter städningen men efter ha påpekat detta vidare så hanterades det snabbt och effektivt. Rekomenderar detta företag till de som söker bra flyttstädning.

Nina F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Super trevligt bemötande, riktigt bra service o utförande. Kan varmt rekommendera detta Företag.

Arquilho E
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Fast answer and effective service.

Fredrik S
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Rapidstäd hjälpte mig med visningsstädning. Allt hanterades smidigt från första kontakt fram tills dess att arbetet slutfördes.

Jason C
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Vi anlitade Rapidstäd till att städa våran lägenhet inför visning och de utförde ett bra jobb till uppskattat pris. Extra plus att Andreas åkte ut och kollade städningen en fredag kväll och återkopplade i samband med detta. Rekommenderar verkligen detta bolag, då de är noggranna och gör de lilla extra.

Sten M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Vi är mycket nöjda. Bra att ha att göra med. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer.

Gustave F

Pålitliga Mycket Effektiva Trevliga Prisvärda

Bostadsrättsföreningen M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Mycket serviceorienterade, flexibla och snabba! Kanon helt enkelt!

Erik F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Mycket snabb och effektiv flytt. Prisvärt! Kommer helt klart anlita denna firma igen när det är dags för nästa flytt.

Denise F
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Vi har anlitat Rapidstäd för kontorsstädning i vårt kontor i Solna. Utmärkt service, noggrann städare och anpassningsbara! Rekommenderas varmt

Erika L
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Fantastiskt bemötande. Duktiga ärliga pålitliga punktliga. Rekommenderas varmt. Stort tack för hjälpen.

Malin U
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Jättebra kontakt men resultatet blir böttre om man gör det själv.

Svar från Rapidstäd Stockholm AB

Hej Malin! Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi är ett kvalitetsföretag och detta är inte alls i linje med våra värderingar, vår policy eller vårt arbetssätt. Vårt mål är att du ska vara nöjd med våra städares arbete och det har uppenbarligen inte fungerat i detta fall. Värt att nämna är att vi dock åkte tillbaka och åtgärdade våra brister i städningen och i slutändan så var kunden nöjd med vår utförda flyttstädning. Vänliga hälsningar Andreas på Rapidstäd Stockholm AB

KRISTOFER L
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

De hjälpte mig att flytta. Min upplevelse var bara positiv! Lätta att kommunicera med, försiktiga med ömtåliga saker och punktliga. Riktigt lätta att ha och göra med.

Ramin S
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Professionellt! Smidiga och effektiva som gör jobbet med mycket noggrannhet. Varmt rekommenderas.

AnnaSkinCare & Beauty .
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Snabba och försiktiga. Klart prisvärt.

Britt-marie Ylva L
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Mycket duktiga killar så positiva trots tunga och jobbiga lyft utan hiss. Dom gjorde ett super jobb

Rebecka B
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Robin, Andreas och Emil var supertrevliga och utförde en snabb och effektiv flytt! Rekommenderas varmt!

Camilla M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Kontaktade Rapidstäd för att få hjälp med städning efter lättare renovering. Snabb återkoppling och proffesionellt bemötande vid bokning samt av personal som utförde arbetet! Innan och efter utfört arbete stämde vi av och jag var verkligen nöjd. Rekommenderas varmt.

Janna M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Vi köpte både flytthjälp och flyttstäd. Jättebra bemötande, trevlig personal! Flytthjälpen tog lite längre tid än tänkt från början men vi är väldigt nöjda ändå. Vi hade lite anmärkningar på städningen men det åtgärdades fint. Skulle varmt rekommendera detta företag!

Andreas N
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Jag anlitade Rapidstäd för flytthjälp och städ av min lägenhet och jag är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande, lösningsinriktade och inga dolda avgifter!

Hanna C

Härliga killar som lyssnar på kundens önskemål. Tummen upp 👍🏻

Filip O
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Väldigt nöjd med det snabba och noggranna arbetet! Kommer helt klart ring dom igen vid behov.

FS Data
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Sjukt smidigt och snabbt, allting gick som på räls! :)

Kim M
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Jättenöjd med Rapidstäd - flexibla gällande nyckelhantering och bra kommunikation i sin helhet. Flyttstädningen var väldigt noggrann utförd och de fokuserade mycket på detaljer med tanke på att dem ringde under själva uppdraget för att säkerhetställa vissa detaljer. Rekommenderas varmt. Vi kommer definitivt anlita Rapidstäd igen!

Svar från Rapidstäd Stockholm AB

Hej Kim! Stort tack för det fina berömmet - vi tar åt oss och har även framfört detta till din städerska, som blev mycket glad. Bästa Hälsningar Robin Rapidstäd Stockholm AB

Emrah U
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Snabba, trevliga och superduktiga! Rekommenderar!!

Ann J
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Nöjd med städningen. Skönt med svensktalande person. Bra att man kan välja att städaren använder eget eller kundens material. Jag rekommenderar detta företag.

Catharina B
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Mycket bra på alla sätt och vis

Annette B
Skrev om Rapidstäd Stockholm AB

Är jättenöjd med fönsterputsningen. Snabba svar och trevligt bemötande av både Andreas och Robin. Kan absolut rekommendera dem