feedback company

Ring företaget
Record Hunter

Sankt Eriksgatan 70 113 20 STOCKHOLM

www.recordhunter.se

Record Hunter öppnade 1984.

I butiken hittar du ett av Sveriges bredaste och största cd-sortiment (både nytt och begagnat). Vi har det mesta inom pop, rock, hiphop, soul och hårdrock.

Mer funktioner

Vad tycker du om Record Hunter

Läs vad Recos användare tycker om Record Hunter

• Status: 54
    skrev om Record Hunter :
    Stans bästa skivaffär. Kunnig och trevlig personal och charmigt "rörigt".
    Janne J gillar detta.
  • Status: 6
    Bästa skivbutiken!
  • Status: 15
    skrev om Record Hunter :
    Grymt kunnig och trevlig personal. Välsorterad skivaffär med billiga skivor. Både nytt och begagnat. Kan det bli bättre?
  • Status: 1
    skrev om Record Hunter :
    Väldigt trevligt bemötande, kunnig och schysst personal. Tar alltid en sväng förbi dit när jag är i Stockholm för att fylla på lagret där hemma!

Kör på i samma stil, ändra inget!
  • Status: 5
    skrev om Record Hunter :
    Sveriges i särklass bästa skivaffär! Otroligt bra personal och ett fantastiskt utbud. Har köpt skivor här sedan början av 90-talet och lär inte sluta med det.
  • Status: 3
    skrev om Record Hunter :
    En av Sveriges bästa skivbutiker! Personalen är allmänbildad och har lika god kontakt med fans som artister. Jag går dock sällan dit eftersom jag får ett sår i hjärtat när jag inte kan köpa allt jag finner.
  • Status: 106
    skrev om Record Hunter :
    Record Hunter är egentligen den perfekta skivaffären. Det är lite halvstökigt, bakom disken står några musiknördar och på nyinkomna skivor sitter handskrivna postitlappar med personliga rekommendationer (något som har fått mig personligen att köpa väldigt många skivor). Överlag är personalen relativt engagerade och kommer självmant med musiktips. Precis som på Pet Sounds på Söder är det lätt att plocka på sig en bunt skivor man "äntligen hittat".
  • Status: 10
    skrev om Record Hunter :
    En riktigt bra skivbutik med såväl kommersiell som alternativ musik, i blandade genrer. På ovanvåningen finns nya skivor för "fullpris", och en trappa ner finns ett stort sortiment till kampanjpris. Record Hunter har även ett stort lager second hand skivor som ständigt förnyas. Ett stort plus till trevlig personal som gärna beställer in skvior efter önskemål.

0 bilder från Record Hunter

Taggar för Record Hunter