Rena Mattan i Stockholm

4.3

15 omdömen om Rena Mattan i Stockholm

Maija I
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Hjälpsam kundservice, bra bemötande.

Svar från Rena Mattan i Stockholm

Hej Maija! Vi är tacksamma för din feedback och önskar dig välkommen åter. Hälsningar,

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Özlem Y
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Alltid lika trevliga, snabba och utför ett jobb med kvalite. Denna företag har verkligen kundfokus och kan sitt jobb. Rekomenderar starkt.

TANJA S
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Mycket nöjd med servicen och tvätten. De lagade även min ärvda matta mycket bra. Priserna är bra och personalen proffsig.

GÜRSEL D
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Blev väldigt nöjd med tvätten. Jag trodde inte att farsans gamla matta skulle bli så här ren och fräsch. Man måste säga till om parfymfritt tvättmedel bara.

Åsa Maritha M
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Vår vita ullmatta blev inte helt ren efter tvätt. De garanterar ju inte heller det och de verkade kunniga och var trevliga. Ändå tråkigt, för det kostar ju en hel del. Undrar om kemtvätt hade fungerat bättre...?

MEHMET S
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Tar hänsyn till kundens önskemål. Mycket bra resultat, glad & trevlig personal.

JOHN H
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Nya ägaren verkar sköta affärerna mer seriöst än den gamla, det verkar lovande!

Pia Helene S
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Har anlitat dem tre gånger, väldigt bra tvättat men lite si och så med punktligheten. Med nya ägare som ändrat och sett över hur bilarna planeras så hoppas jag att det blir ännu bättre!

Amanda B
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Trevliga , proffsiga och punktliga personal. Rekommenderar utan tvekan till alla.

Karin Å
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Glad-& kunnig personal och rena mattor är så himla nöjd. Tack.

Lars K
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Renamattan tvättade och lagade vår gamla matta från våra morföräldrar. Vi är mer än nöjda med resultatet. Ni är proffsiga.

Malin L
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Jag tvättade en gammal handvävd matta som var väldigt smutsig och luktade illa. Mattan blev jättefin doftar bara ren och allt sköttes oerhört bra! Toppenservice! Det gick bra att betala mot faktura men kreditupplysning görs.

Matilda L
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Vi tvättar våra mattor minst 2 ggr/år och är alltid nöjd. Vi betalar mot faktura och ibland kontanter och alltid får kvitto utan att behöva påminna om det.

Marjo E
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

Inför varje jul tvättar vi mattan hos Rena Mattan. Det har alltid funkat bra. Bra service och ren matta! Vi brukar betala med faktura.

Laila D
Skrev om Rena Mattan i Stockholm

OBS! Här gäller bara kontanter, och man får inte veta hur mycket det kostar innan de levererar. Inget swish och inga kort eller överföringar via bank. Man får kvitto om man "vill ha".