Repairstore Focushuset

Repairstore Focushuset

Ring 031-27 47 51 repairstore.se

Sedan 2012 erbjuder vi personlig service, snabba reparationer, rätt tillbehör och återställda begagnade enheter med ett års garanti åt både konsument och företag. Här köper du tryggt begagnade telefoner och surfplattor med komplett installation, uppdatering och överföring av bilder, kontakter, appar mm. 30-60 min direktreparation...

3 omdömen om Repairstore Focushuset

Hans E

Snabbt och smidigt

Svar från Repairstore Focushuset

Tack Hans, Hoppas din iPhone fungerar bättre nu med en ny baksida. Du och dina kollegor är fortsatt välkomna hit till Focushuset med era trasiga mobiler och surfplattor. mvh

Ulf E
Skrev om Repairstore Focushuset

Snabbt och proffsigt utfört med trevlig personal vid disken

Svar från Repairstore Focushuset

Hej Ulf, Tack, vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas din iPhone nu fungerar bättre efter en mindre "helrenovering". Vi ser fram emot att fortsatt kunna hjälpa dig och dina kollegor på ert företag. mvh Repairstore i Focushuset Göteborg

Daniel E
Skrev om Repairstore Focushuset

Trevlig och kompetent bemötande/utförande Kända för att göra ett bra arbete Byte av skadat glas, telefon

Svar från Repairstore Focushuset

Hej Daniel, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det uppskattas. Välkommen åter om du behöver hjälp med din Samsung igen. mvh Repairstore/Focushuset Göteborg