Restaurang Crazy Town AB

3.3

6 omdömen om Restaurang Crazy Town AB

Linnea I
Skrev om Restaurang Crazy Town AB

Riktigt bra restaurang, prisvärt och god mat! Personalen är väldigt trevlig!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7929 omdömen 4.3 av 7929 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Joakim S
Skrev om Restaurang Crazy Town AB

Prisvärd och god mat samt fantastisk trevlig personal. Senast jag var där med min personalgrupp så fick vi ett mycket trevligt mottagande där av personale och inte minst av ägare Eddie själv.

Therése U
Skrev om Restaurang Crazy Town AB

De har himmelskt supergoda wokar att ta med! Lite dyrt dock. Deras mat är privärd när man väl sitter där. Romantiskt med levande ljus. Personalen är proffsig när de serverar. Men är lite snobbiga och det är verkligen inte för personalen man går dit nästan så man inte vill gå dit därför. Råkat ut för nån som har trampat en på tårna, inte varit tillmötesgående med "få din sjunde wook fri" och råkat ut för två gånger att fläskköttet inte är genomstekt/wookat. Men som sagt.. Jag går dit ändå för det är så go mat! : )

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4161 omdömen 4.0 av 4161 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Johan§ F
Skrev om Restaurang Crazy Town AB

Absolut den sämsta maten jag ätit. Jag har rest över hela världen men det här tog alla rekord. Jag gick in själv och fick själv fråga om menyn. Gick på WC. Tvålen var slut. Beställde en plankstek, 189:- och en öl. Förätt ingick! Beställde räkor. Nä det är bara sallad eller bröd. Ok en sallad då. Får in en sallad utan dressing på en trasig tallrik. Fick använda "kinasoja" för att det skulle smaka. Planksteken kom in. Bränd! Pulvermosen var helbränd plus plankan. Köttet helt ok. Jag känner fortfarande den brända smaken i munnen...

Monica P
Skrev om Restaurang Crazy Town AB

Vi väljer oftast Crazy Town när vi har "tjejträff" eftersom det finns mycket att välja på till ett bra pris,sallad eller köttbit allt har varit lika bra

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Amanda E
Skrev om Restaurang Crazy Town AB

Crazy Town är en bra restaurang som serverar god och framför allt prisvärd mat. På menyn finns lite allt möjligt, bland annat grillspett, nachos och pasta, och man hittar alltid något gott. Priset på kvällen ligger mellan 80-120 kr. Man kan dessutom alltid hämta med sig maten hem. De serverar också god och prisvärd lunch varje dag.