Restaurang Fina Fisken

4.5

4 omdömen om Restaurang Fina Fisken

Kenneth A
Skrev om Restaurang Fina Fisken

Fina Fisken levererar, precis sånt folk vill ha: vällagade klassiker med goda tillbehör som serveras av kunnig och trevlig personal. De har dessutom bra barhäng som ryktas bli ännu större inför 2011! Rekommenderar speciellt den årliga skaldjursbuffen sista helgen i augusti! Boka i tid bara...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4740 omdömen 4.2 av 4740 omdömen

God mat och trevliga flickor som servade oss. Det jag saknar för fullt betyg är tillgängligheten för oss hjulburna!

PRO Skogås genom Gerd K PRO Skogås genom Gerd K
Magnus K
Skrev om Restaurang Fina Fisken

Toppen bemötande med bara glada miner. God mat och pressentation. Hit vill jag gå igen. Bra ställe att ta med barnen till. Lite dyrare men det var dert värt.

Faris M
Skrev om Restaurang Fina Fisken

Grym restaurang med fantastisk personal. Åt en fantatisk gös med härliga primörer till lunch och blev kvar i loungen med goda drinkar till middagen. Vi åt igen och frammåt 22 tiden spelade ett jazzband live i trädgården! Åk dit! helt klart Trosas mysigaste ställe!

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Mia F
Skrev om Restaurang Fina Fisken

Fantastiskt läge i hamnen - att sitta i deras loungegrupp och njuta av försommar solen med första klass mat och dryck. Mycket trevelig och kunnig personal. Deras bar ute i trädgården på sommar kvällarna är super nice!