Restaurang La Barca

4.0

4 omdömen om Restaurang La Barca

Anders P
Skrev om Restaurang La Barca

Trevligt och välkomnande. Mycket prisvärt. Kan verkligen rekommenderas.

Qpaqex
Skrev om Restaurang La Barca

1980-talet var ingen rolig tid när det gällde krogar. Här har verkligen tiden stått stilla. Maten är ok. Inget mer inget mindre. Servicen är bra. Fast hela lokalen borde fixas till. Det känns som det finns så många andra ställen där helhetsupplevelsen är så mycket bättre. Här ser det ut som det såg ut 2000. Så såg det nog ut 1990 med. Fast mitt första besök här var 2000. Fixa till stället. Så kan saker ändras.

Gunilla H
Skrev om Restaurang La Barca

Vilken härlig mat!! Vilken härlig servitris!! Vårt besök kom av en slump, alla sex familjemedlemmar SLICKADE faten! ALLA var övertygade om att DERAS mat var bäst! Vår minsting blev helt bortkollrad av den underbara Elisabeth, som visade "Hygo hur de skånska bävrarna" såg ut!! ;0) Jag rekommendera varmt denna restaurang till ala jag träffar på!!! Gunilla med familj, som kom från Paris

Jan-Eric J
Skrev om Restaurang La Barca

Den bästa restaurangen i hela Malmö med en servitris som ger allt av sig själv, jag rekommenderar hela tiden till alla mina vänner i Sverige och övriga Världen om dom kommer till Malmö att besöka denna underbara restaurang med denna underbara servitrisen och allt i allo där hennes namn är Elisabeth en helt bedårande och underbar tjej som har allt en människa kan begära jag rekommenderar av hela mitt hjärta där inte bara maten smälter i munnen utan hela ens kropp gör detsamma. Eric