feedback company

Checkins
Ring företaget
Restaurang la Copita AB

Allégatan 63 503 37 BORÅS

Restaurang la Copita AB finns på Allégatan 63 i BORÅS och är sökbara på bl.a. Restauranger och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Restaurang la Copita AB

Läs vad Recos användare tycker om Restaurang la Copita AB

• Status: 237
    skrev om La Copita:
    Trevliga lokaler, väldigt bra service från avslappnad och charmig personal. Men framförallt riktigt bra Tapas, alla rätter var riktigt bra, råvarorna höll bra klass och var tillagade med omsorg! Rekommenderas varmt
  • Status: 2
    skrev om La Copita:
    Överskattat och väldigt dyrt, varför skall man betala 400 kr för ett ok vin och i tillägg en dyr nota på maten, som var ok men inte speciellt bra. Lite småtrevligt ställe, men det står sej slätt jämfört med ett restaurangbesök i utlandet.
  • Status: 17
    skrev om La Copita:
    Verkade mysigt och bra tills vi blev visade köket och såg att kocken hade väldigt mycket smuts under naglarna. Inte så trevligt tycker vi och gick vidare.
  • Status: 44
    skrev om La Copita:
    La Copita är en mysig spansk restaurang som ligger centralt i Borås. De har mycket trevlig personal och riktigt god mat! En perfekt restaurang för en mysig date ;)
  • Status: 30
    skrev om La Copita:
    Trevlig restaurang centralt belägen i borås, huvudsakligen spanska rätter och tapas, bra service och skön atmosfär. Kom ihåg att boka långt i förväg då dom ofta har fullbokat en vecka i förväg.

0 bilder från Restaurang la Copita AB

Taggar för Restaurang la Copita AB