Restaurang Nirvana

4.0

5 omdömen om Restaurang Nirvana

Poria F
Skrev om Restaurang Nirvana

Världens bästa indiska!! Mycket bra service och ffa mycket god mat. Rekommenderar deras karaigåst!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4728 omdömen 4.2 av 4728 omdömen

Penelope S Penelope S
Gunilla S
Skrev om Restaurang Nirvana

Trevlig ägare, god mat till humana priser. Ibland blir vi bjudna på något, ex. efterrätt

ANDREAS I
Skrev om Restaurang Nirvana

Nya favorithaket om jag vill äta indiskt i Solna. Jättetrevlig personal i kassan och det går rätt snabbt att få maten. Extra plus är väl tilltagna portioner som gör att man har gott om sås över som man kan spara till lunch nästa dag.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen

Jessica I Jessica I
Daniel B
Skrev om Restaurang Nirvana

Funkar utmärkt som lunch ställe. Bra styrka i maten, snabb service.

Joakim B
Skrev om Restaurang Nirvana

En bra indisk restaurang. Maten håller jämn och hög kvalitet. Det är inte för den mysiga lokalen eller den trevliga personalen jag skulle vilja rekommendera någon att gå hit, för varken lokal eller personalens bemötande är i ärlighetens namn något att skriva hem till mamma om, utan det är den goda maten man ska gå till Nirvana för. Jag köper mest hämtmat här. Priserna på kvällen är möjligen lite högt för take-away, men ibland får man väl unna sig något gott?

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7927 omdömen 4.3 av 7927 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!