Risängen

Risängen

Ring 011-28 01 00 www.soderbergsbil.se
1.3

Söderbergs personbilar i Norrköping AB är ett lokalt bilhandelsföretag med verksamhet i Norrköping och Nyköping.Företaget är återförsäljare av Volkswagen och Audi personbilar samt Volkswagens lätta lastbilar och bussar.I koncernen ingår även

4 omdömen om Risängen

Jonas H
Skrev om Risängen

Otrevliga och skyller allt på kunden om fel uppstår. De är snabba och påpeka att kunden är otrevlig vid en reklamation när man blir illa bemött. Slutsatsen är att missnöjda kunder är inte trevliga. Förlorat mycket tid och pengar pga Söderbergs. Så kommer här med bojkotta både Söderbergs och dess bilmärken dem står för.

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Joel
Skrev om Risängen

Tvekade länge om jag skulle sätta en 2 eller 1:a men det får bli 2:a. Kände mig inte ett dugg frestad att köpa av dem men fick bli det ändå eftersom rätt bil till rätt pris fanns på plats hos dem. Men vilken attityd, den slibbiga säljaren i kostym "profilerade" nog inte mig som en potentiell kund (med mina tatueringar och långa hår) gick runt i affär i säkert 30min innan nån ens sa hej. Helnöjd med bilen, missnöjd med servicen, lätta upp slipsarna och skippa fördomarna.

Jesper L
Skrev om Risängen

Var på biljakt men lämnade bilhallen efter ca 20 min då ingen varken hälsat på mig eller kommit fram och hjälpt mig.

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 598 omdömen 4.8 av 598 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
A
Skrev om Risängen

jag har enbart haft dålig erfarenhet av Söderbergs bils verkstad. Slarvigt och nonchalant bemötande. Lampor som lyser efter och saker som sitter löst eller fattas efter vanliga servicebesök. När detta påpekas blir jag otrevligt bemött.