Rörpartner AB

3.0

10 omdömen om Rörpartner AB

DENNIS B
Skrev om Rörpartner AB

Otroligt nöjd med allt från början till slutet med beställning till installationen. Vi fick även mycket bra information och kundbemötande och otroligt proffsig installation av montören. Vi rekommenderar varmt att anlita Rörpartner.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Martin Ivar B
Skrev om Rörpartner AB

Snabb tid mellan förfrågan och utfört arbete. Proffsigt intryck och pragmatisk lösning för en som inte har kunskaper inom området. Rekommenderas!

THOMAS N
Skrev om Rörpartner AB

Fantastisk service! Snabbt på plats. Uppskattade även de fantastiska återkopplingarna av Dennis under hela jobbet😀

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Erik I
Skrev om Rörpartner AB

Inte pålitligt företag, vi har försökt att få ett certifikat för säkert vatten i 2 månader utan svar. Föreningen godkände heller inte arbetet dom utfört i badrummet så de var tvugna att komma och slutföra enligh branshstandard. Företaget ville sedan fakturera extra för denna timma.

Karl Olof Fredrik M
Skrev om Rörpartner AB

Anlitade Rörpartner för att installera kallsidan till min värmepump, golvvärmen i källaren och lite annat. Valde dom trots att dom har höga påslag på material för att jag ville ha en proffsig firma certifierad hos Nibe. Väl här var det trevliga killar som jobbade effektivt. Tyvärr isolerade dom inte kallsidans rör där dom gick genom bjälklaget trots att dom på telefon nämnt att det är ett måste. Annars kan där bildas kondens och i förlängningen mögel. Jag höll inne en del av pengarna (~8000) och dom kom och fixade...

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Malin A
Skrev om Rörpartner AB

Anlitat Rörpartner flera gånger och är toppennöjd ! Trevliga, lösningsfokuserade och snabba.

Daniel V
Skrev om Rörpartner AB

Har anlitat rörpartner flera gånger. De ger alltid snabb är bra service, är pålitliga och kommer när dem har lovat!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 55 omdömen 4.9 av 55 omdömen
Badge2023

Dan B
Skrev om Rörpartner AB

Den här firman installerar bara om de själva får göra inköpen hos grossister där de har firmakonto. Även om du själv skulle köpa exakt samma branschgodkända produkt i annan butik så hänvisar dom till "garantier". I mitt fall blev det nästan tusen kronor dyrare för EN blandare av samma märke/modell. Så anlita ej dessa om du inte vill ha en rejält saltad faktura.

Mattias
Skrev om Rörpartner AB

Efter mycket dividerande rättade företaget till den felkoppling som de gjort men de vill inte stå för de merkostnader felet åsamkat, jag tycker det är oseriöst och jag kan inte rekommendera företaget.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 185 omdömen 4.6 av 185 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Erik H
Skrev om Rörpartner AB

Ville ha vattenburen golvvärme och fick snabb och bra respons. Offerten var fåordig och när jag frågade mer så svamlades det en del och de föreslog ett möte. När jag sa ok till det men att jag ville ha skriftliga svar på mina frågor så blev det helt tyst. Känns inte seriöst!