Lena Ovegård

Lena Ovegård

Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Jag ser träning och hälsa ur ett helhetsperspektiv och kan hjälpa dig att göra de förändringar som krävs för att du ska nå dina mål.”

Med mig får du träna hårt och utmana dig själv, men framförallt vill jag lära mina kunder att träna på ett sunt sätt, med smarta mål och god teknik för att kunna bli starkare än någonsin. Min special kompetens är träning för gravid och nyblivna mammor.
Jag är licensierad personlig tränare, utbildad på Lillsveds Idrottsfolkhögskola.

15 omdömen om Lena Ovegård

Sedan starten hos Reco 2014
Felicia L
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Världens bästa gym på alla sätt!

Malin H
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Lena Ovegård på Rosa Skrot Tjejgym är min personliga tränare och det har hon varit i ca 6 månader. Jag blev hennes klient i samband med att hon besvarade en fråga som jag hade angående en träningsövning som jag inte riktigt förstod. Hon bemötte min fråga genom att dels ge mig tips angående tekniken, samt genom att erbjuda mig specialerbjudande på tre PT-timmar. Sedan dess har jag köpt 10 timmar till och lärt mig massor. Lena har verkligen levt upp till de förväntningar jag har på en PT och mer därtill. Jag har verkligen...

Maria V
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Lena O är mycket kunnig, bra och duktig pt. Har köpt pt. Hon är intresserad och hjälpsam. Mycket bra bemötande. Jag har synpunkter på Yoga. Synd att ni inte har "nybörjar- information" tex i början av terminen för att få lite mer info om Yoga som metod eller filosofi, om andning, om olika ställningar osv eftersom man kan få skador i nacken och ryggen om man gör fel.Annars duktiga och bra yogalärare. Dåligt med information när man är ny, fick tex inte veta att man skulle boka tider. Bemötande vid "disken" ibland gränsar till oartigt eller ointresse.Annars mycket bra lokaler, snyggt och rent.

Stina K
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Jag är mycket glad och nöjd för Rosa skrot. De är alltid vänliga och ser till min/kundens bästa. Väldigt trevlig miljö med mycket värme! De har massor med bra pass och de är lätta och snabba att få svar på om man har frågor. Jag har dessutom haft PT timmar med Lena Ovegård vilket jag är mer än nöjd med. Hon är inte bara en bra pt tjej - hon ger mig tips på en helhet hur jag ska göra med träning, kost, stress och arbete för att jag ska må bättre och kunna göra ännu bättre resultat med träningen.

Alexandra M
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Rosa skrot är ett fantastiskt gym med familjär stämning och engagerad och duktig personal. Lyxigt med duschcremer och handdukar som gör att man slipper tunga gymväskor att släpa på. Perfekt oxå för gravida och nyblivna mammor med kunniga pt:instruktörer som kan ge all tänkbar hjälp.

Rebecka A
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Lena är en fantastisk instruktör och PT! Hon är lyhörd för ens önskemål och otroligt kompetent och kunnig. Har lärt mig så mycket av henne och tycker numera att träning är KUL!

Tina M
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

För mig har Rosa Skrot betytt en helt ny omstart i livet ! Det är ett gym som har grymma pass , coolt gym och varm & hjälpsam personal som gillar det de gör. Och att det är ett gym av tjejer för tjejer är kanon, men man ska för den delen inte tro att det inte lyfts tungt och svettas i massor , för det görs det! Det som också är påtagligt är att alla är välkommna oavsett tidigare bakgrund. Jag har också anlitat en av deras PT , Lena ovegård , och den kunskap jag fått av henne och även hjälp med hur man ska tänka med sin...

Malin J
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Rosa Skrot är helt klart stans skönaste gym. Alltid trevlig stämning, glad personal och fantastisk träningsglädje! PT-Lena är fantastisk med sin proffsiga träning som är lika hård som snäll mot kroppen. Här finns mycket glädje och inspiration att hämta!

Hannah D
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Ett riktigt härligt gym där man känner sig mycket välkommen. Även om det är träning som gäller så finns ett skönt lugn och man känner sig alltid bekväm där. Trevlig personal och riktigt duktiga tränare. Servicen är kanon och lokalerna alltid fräscha. Finns till och med en avslappnad plats där man kan sitta efter träningen och äta lite mellanmål!

Marianne F
Skrev om Lena Ovegård en del av Rosa Skrot Tjejgym

Hög service o fantastisk personal. Fräscht o snyggt. Ett gym som gör det lilla extra.