Rosenhill Byggservice AB

Rosenhill Byggservice AB

6 omdömen om Rosenhill Byggservice AB

Roger H
Skrev om Rosenhill Byggservice AB

VI har använt oss av Rosenhill vid såväl badrumsrenovering som uterumbyggnation och förrådsisolering och vi har varit supernöjda alla gånger. Tillmötesgående, smidiga att ha att göra med. Mycket lyhörda och anpassningsbara om vi vill ändra på saker under processens gång, och kan också komma med tips och idéer som är praktiska och smidiga. Roger & Lotta

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Andreas E
Skrev om Rosenhill Byggservice AB

Professionellt bemötande och tydlighet i prissättning. Rekommenderas varmt.

Sven &
Skrev om Rosenhill Byggservice AB

Allt funkade jättebra och vi blev mycket nöjda!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 62 omdömen 4.9 av 62 omdömen

Veronica O Veronica O
Erik &
Skrev om Rosenhill Byggservice AB

Ombyggnation av altan och separat trädäck med pergola. Belysning installerad på altanedn. Viblev väldigt positivt bemötta och fick bra tips och idéer på den slutliga lösningen. Vi kan starkt rekommendera Rosenhill Byggservice AB

Margareta E
Skrev om Rosenhill Byggservice AB

Carport, Altan, Pumphus, Nya vind och fot brädor och rengöring av tak alltid väldigt professionellt utfört och ett stort plus för bemötandet. Tack Patrik😀

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Bengt J
Skrev om Rosenhill Byggservice AB

Rosenhill Byggservice byggde om vårt kök. Tidplaner hölls som överenskommet och vi är supernöjda över resultatet in i minsta detalj. Patrik är en duktig snickare och projektledare som är lätt att komma överens med. Är det någon som behöver en duktig snickare rekommenderar vi alltid Rosenhill Byggservice.