RT GLOBAL BYGG

RT GLOBAL BYGG

Ring 070-077 00 17 rtglobalbygg.se

Välkommen till RT GLOBAL BYGG! Med 25 års erfarenhet inom byggbranschen så har vi lärt oss att sätta dig som kund i fokus. Vi hjälper dig som bor i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Uppsala, Stockholm med omnejd. Tjänster inom: Takrenoveringar, plåtarbeten, fasadrenoveringar, måleriarbeten, puts & murnings arbeten, Fukt & mögel...

7 omdömen om RT GLOBAL BYGG

Marie E
Skrev om RT GLOBAL BYGG

Jag är så tacksam för den snabba och professionella hjälp jag fick med mitt gamla läckande tak. Ringde Tomas som redan samma dag kom för att se vad som behövdes göras. Redan samma vecka var taket lagat! Byte av yttertak, isolering, nya takpannor samt nya vindskivor, hängrännor och stuprör.mm. Ett företag att rekommendera . Proffesionellt och med ett verkligen trevligt bemötande. Återkommer som kund. Tack / Marie

Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Marie 👋😀 Tusen tack för det fina omdömet samt rekommendation det värmer verkligen och vi får tacka dig för visat förtroende och ett trevligt gott samarbete med dig 👍 Mvh RT Global Bygg AB Tel : 0700-770017 Tomas www.rtglobalbygg.se

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Anette B
Skrev om RT GLOBAL BYGG

De kom som beställd och gjorde väldigt bra arbete med brädbyte och målnibgsarbete. Vi är nöjda och tyckte de var trevliga. Med vänlig hälsning Anette B och Kenth E

Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Anette & Kenth 😀👋 Tack för ert fina omdöme samt rekommendation vi får tacka er för visat förtroende och ett gott samarbete med er. Med vänliga hälsningar RT Global Bygg AB Tel : 0700-770017 Tomas www.rtglobalbygg.se

Kristoffer T
Skrev om RT GLOBAL BYGG

Ringde till RT GLOBAL BYGG då jag hade en läcka i yttertaket. Två herrar kom hem till mig och gjorde en mycket noggrann besiktning av taket. Hela tiden pratade de med mig om vad de såg, hur läckan har uppkommit och vad som bör göras. De hade ett väldigt trevligt bemötande och verkade seriösa. Jag fick dock ligga på lite för att få en offert, men när offerten väl kom bokade vi in en tid någon vecka senare. Jobbet tog en dag och blev jättebra! De sa att det blev lite mer jobb än vad de trott med de höll sig till det överenskomna...

Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Kristoffer Tack för ditt omdöme samt rekommendation👍 vi får tacka er för visat förtroende och ett gott samarbete med er. Med vänliga hälsningar RT Global Bygg AB Tel : 0700-770017 Tomas www.rtglobalbygg.se

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Matti  Leena M
Skrev om RT GLOBAL BYGG

Väldigt bra bemötande från första kontakt, offert bra och tydlig. Genomförandet och uppföljning bra. Vi fick husen , garaget och gäststugan målade och blev nöjda. Målarna kom punktligt varje dag och jobbade flitigt hela tiden . Jobbet blev färdigt tidigare än vi hade trott. Bra jobbat ! Rekommenderas .

Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Matti & Leena Tack snälla för er rekommendation och det fina omdömet vi får tacka er för visat förtroende och ett gott samarbete med er. Med vänliga hälsningar RT Global Bygg AB Tel : 0700-770017 Tomas www.rtglobalbygg.se

Philip T
Skrev om RT GLOBAL BYGG

Trevliga och lösningsorienterade hantverkare. Gjorde ett toppen jobb hos oss, snabbt och effektivt. Demolerade ett entre tak och satte upp ett nytt samma dag.

Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Philip ! Tack snälla för ditt fina omdöme vi får tacka för visat förtroende och ett gott samarbete med er. Med vänliga hälsningar ! RT Global Bygg AB Tel : 0700-770017 Tomas www.rtglobalbygg.se

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Åsa M
Skrev om RT GLOBAL BYGG

Bra jobb, pålitliga och med ett väldigt gott bemötande. Fasad- och takarbeten samt målning.

Ann-Sofie R och RT GLOBAL BYGG gillar detta
Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Åsa Tusen tack för ditt fina och varma omdöme alltid kul med nöjda kunder. vi får tacka för visat förtroende och ett gott samarbete med er. Med vänliga hälsningar Tomas RT Global Bygg AB www.rtglobalbygg.se Tel: 0700-770017

Per-Erik A
Skrev om RT GLOBAL BYGG

Efter att vi fått en offert från RT Global Bygg AB som var klart attraktiv anlitade vi dem för ommålning av huset, byte av vindskivor, hängrännor m.m. De kom på avtalad tid och färdigställde arbetet med diverse s.k. ätor på kortare tid än beräknat! Det utförda arbetet var perfekt och Tomas (T i RT) gav ett mycket kompetent intryck och var dessutom mycket trevlig att ha att göra med liksom hans medarbetare! Företaget kan varmt rekommenderas!

Ann-Sofie R och RT GLOBAL BYGG gillar detta
Svar från RT GLOBAL BYGG

Hej Per-Erik Tusen tack för den varma rekommendationen och omdömet. Vi får tacka för visat förtroende och ett mycket gott samarbete med er. Med vänliga hälsningar Tomas RT Global Bygg AB www.rtglobalbygg.se Tel: 0700-770017

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen