Rut & Rot Hemservice

Rut & Rot Hemservice

www.rutochrot.se
  • BadgeSevenYears

Vi underlättar din vardag! Rut & Rot Hemservice AB är ett familjärt företag som erbjuder tjänster inom hem -och kontorsstädning, trädgårdsarbete, målning, el, snickeri och större renoveringar. Vi är måna om att våra kunder får hög kvalitet på alla tjänster som vi erbjuder och känner sig trygga med den service vi ger. Naturligtvis...

177 omdömen om Rut & Rot Hemservice

Sedan starten hos Reco 2015

Gunilla B
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Anlitade deras tjänster för ca ett år sedan och jag är mycket nöjd med deras service och flexibilitet. Jag vill varmt rekommendera firman!!!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Gunilla! Det glädjer oss att du uppskattar vår service och flexibilitet. Vi finns alltid här för att underlätta din vardag! Med vänlig hälsning, Anders

Henric I

Snabbat enkelt och proffsigt! Kan vamt rekomendera Rut och Rot Hemservice

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Henric! Härligt att ni uppskattar vår professionalitet och snabbhet i att komma igång med er hemstädning. Med vänlig hälsning, Anders

Helena F
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Noggrann städning. Trevligt bemötande. Lite osmidigt att behöva ha eget städmaterial.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Helena! Vad kul att ni uppskattar vårt bemötande och noggrannheten i städningen. För att motverka eventuella arbetsskador på långsikt pga. att vår personal ska behöva bära runt på material flera gånger om dagen mellan kunder och deras hem använder vi ert material (något som vår personal är otroligt tacksamma för). Vi har även detta upplägget av hygienskäl samt att många utav våra kunder har olika önskemål på vad de vill att vi använder i deras hem. Vissa önska enbart användning miljövänligaprodukter,...

Malin H
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Är mer än nöjd. Fantastiskt att även hunden kan vara hemma under städningen. Underlättar verkligen livet och logistiken.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Malin! Härligt att ni är nöjda med er städning och alla djur är så välkomna så att vara hemma under våra städtillfällen. Så länge vi kan underlätta er vardag är vi nöjda! Med vänlig hälsning, Anders

Emma W
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Vi anlitar Rut & Rot Hemservice för städning av våra kontorslokaler. De är alltid noggranna, enkla att få tag på, flexibla, lösningsorienterade och serviceinriktade. Vi kan lämna våra absolut varmaste rekommendationer avseende Rut & Rot Hemservices tjänster. Mvh Emma Wikström

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Emma! Dina/era ord värmer att höra och de punkterna du tar upp är otroligt viktiga för oss så det är glädjande att detta syns i vårt arbete och service. Vi tackar för förtroendet och jag ska självfallet vidarebefordra er beröm till er lokalvårdare också! Med vänlig hälsning, Anders

Marleén A
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Mycket bra bemötande av företaget som på alla sätt har levt upp till mina förväntningar. Köpt tjänsten villastädning och är MYCKET nöjd med den person som sköter städningen av vårt hus.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Marleén! Det glädjer oss verkligen att du uppskattar vårt bemötande och att ni är nöjda med er hemstädning. Ska vidarebefordrar din beröm till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Ann K
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Trevliga, superduktiga och jag är så nöjd! Kommer att välja företaget igen. Ann Krets

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Ann! Härligt att du blev nöjda med resultatet av fönsterputsningen och du är varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, Anders

Ted O
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Ted! Vi tackar för ditt förtroende och de fina orden, värmer verkligen att höra! Med vänlig hälsning, Anders

Ulf G
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Positivt och lättsamt. Tar tag i frågor direkt. Jag hade/har höga förväntningar på bra service och städning.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Ulf! Det glädjer oss att vi lever upp till dina höga förväntningar i både arbete och service. Jag ska vidarebefordra er beröm till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Petra J
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Proffsigt bemötande och noggrant arbete.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Petra! Vad kul och höra att ni är nöjda med vårt bemötande och att era förväntningar på oss uppfylls när det gäller noggrannhet. Med vänlig hälsning, Anders

Kjell Åke N
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Bra resultat och ett vänligt bemötande.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Kjell Åke! Härligt att ni blev nöjda med resultatet av er fönsterputsning och vårt bemötande. Med vänlig hälsning, Anders

Anne-Marie H
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Professionellt bemötande och utmärkt utförd fönsterputsning. Har rekommenderat Rut & Rot till vänner och grannar.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Anne-Marie! Vi är glada som kunde stå till tjänst och vi uppskattar verkligen att du rekommenderar oss vidare till dina vänner och grannar, stort tack! Med vänlig hälsning, Anders

Josefin S

Pålitliga, professionella och duktiga

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Josefin! Härligt att ni är nöjda med vårt arbete och service. Med vänlig hälsning, Anders

Jakov P
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Vi har haft 4 städfirmor. Rut & Rot har vi varit nöjdast med. Trevligt bemötande från första mötet. Städad och effektiv personal. Samma person kommer och städar varje gång om man ber om det. Mycket jag är nöjd med. Inget att klaga på.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Jakov! Det glädjer oss enormt att ni är nöjdast med vårt bemötande och er lokalvårdares arbete. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Anders

Elin I
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Bra bemötande, proffsigt. Trevligt och lätt att få kontakt. Vi är nöjda

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Elin! Vad kul att du är nöjd med vårt bemötande, tillgänglighet och städning. Tack för förtroendet och God Jul! Med vänlig hälsning, Anders

Tuva R
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Fick hjälp med flyttstädning. Smidigt från första kontakt. Jobbet var väl utfört med noll anmärkningar och inom rimlig tid. Kommer definitivt anlita detta företag igen.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Tuva! Vi hoppas du skall trivas i din nya bostad och skulle du behöva hjälp med någon annan form av städning, hem -eller storstädning är det bara att höra av dig! Med vänlig hälsning, Anders

Malin K
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Vi är så nöjda med allt från första besöket till vår veckostädning! Alltid ordentligt städat och fint! Kommer öka på med ytterligare en dag i veckan så nöjda vi är.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Malin! Härligt att ni uppskattar vårt och vår personals bemötande samt att ni är nöjda med er städning. Ni är så välkomna så att öka på er städfrekvens, hör bara av er till oss så löser vi detta! Med vänlig hälsning, Anders

Ida R
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Städning varannan vecka som lever upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med personalen och utförandet i sin helhet. Kommunikationen med bolaget är också lätt och smidig.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Ida! Vad kul och höra att ni är nöjda och att era förväntningar på oss uppfylls. Skulle det vara något finns vi alltid här för er. Med vänlig hälsning, Anders

Chatrin L
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Jag har blivit bra bemött av samtliga jag varit i kontakt med. Mina förväntningar har företaget levt upp till. Städningen utförs på ett bra sätt.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Chatrin! Vad kul att du är nöjd och att vi lever upp till dina förväntningar. Ska vidarebefordra din beröm till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Anette C
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Veckostädning som är helt ok. Saknar dock den extra lilla touchen som visar att man gillar sitt jobb och är mån om att glädja kunden. Att ställa tillbaka allt på plats när man dammat, piffa till kuddarna, lägga filten i soffan snyggt, ställa tvålen på handfatet på rätt håll etc. De små grejerna som betyder så mycket. Annars ett bra och pålitligt företag.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Anette! Vi är glada för att du uppmärksammar vår pålitlighet som företag. De små detaljerna ni nämner är något vi gärna kan ta upp med er lokalvårdare så detta kan ses över inför framtiden. Med vänlig hälsning, Anders

Henrik Ö
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Personligt bemötande Trevlig dialog.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Henrik! Härligt att ni uppskattar vårt bemötande och den personliga dialogen som sker oss emellan. Med vänlig hälsning, Anders

Sabina G
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Jag vill varmt rekommendera Rut & Rot Hemservice. Ovärderligt behjälpliga och flexibla när annat städbolag ej utfört optimal flyttstädning vid vårt övertagande av en fastighet. R & R har vi även tidigare anlitat maa proffsigt bemötande, god kvalitet och lösningsfokus.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Sabina! Dina ord värmer att höra och jag hoppas du skall trivas i din nya bostad. Bara säga till när behovet av städ/fönsterputsning uppstår igen, vi står alltid till din tjänst! Med vänlig hälsning, Anders

Marie S
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Snabb återkoppling och professionellt bemötande. Företaget lever verkligen upp till mina förväntningar. Städar snabbt, effektivt och noggrant. Jag är väldigt nöjd!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Marie! Glädjer oss att du uppskattar vårt bemötande och att vi lever upp till de förväntningar ni har. Med vänlig hälsning, Anders

Per S
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Bra bemötande, utmärkt service.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Per! Härligt att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Anders

Nicola B
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Trevliga personal och fantastisk service!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Nicola! Härligt att ni uppskattar vår personals bemötande och att ni är nöjda med vår service. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Anders

David J
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Trevligt bemötande och bra information vid uppstarten. Företaget verkar väldigt måna om både sina kunder och anställda. Har städning varannan vecka och det har fungerat mycket bra hittills.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation David! Härligt att du uppskattar vårt bemötande/service från start. Vår fantastiska personal är något av det viktigaste vi har och därmed lär vi ut att på samma sätt som vi tar hand om dem skall de se efter er som kund. Ska vidarebefordra din beröm till er lokalvårdare! Med vänlig hälsning, Anders

Ida A
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Snabb och smidig kontakt. Mycket väl utfört arbete! Vi är väldigt nöjda!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Ida! Det glädjer oss verkligen att du uppskattar vårt bemötande/kontakt och att ni är nöjda med er städning. Ska vidarebefordrar din beröm till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Sofia B
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Bra kontaktpersoner. Vår städare städar okej, men har lite för bråttom.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Sofia! Din feedback betyder mycket för oss och att stressa i städningen är inget vi uppmuntrar överhuvudtaget! Vi kommer ta upp detta med er lokalvårdare så det kan bli ändring på det. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Anders

Inger F
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Mycket duktig personal vänliga o proffsiga

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Inger! Ska vidarebefordra dina fina ord till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

FREDRIK L
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Behövde ringa o jaga kommer nästa vecka kom ingen. Jobbet helt ok.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Fredrik. Träddäcket gjordes enligt utlovad offert, vecka och tid. Dessvärre kunde inte ert extra arbete med grinden utföras under samma vecka då det rådde hög belastning under våren. Vi hoppas ni skall njuta av ert nya fina trädäck i sommar! Med vänlig hälsning, Johan

Margareta L
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Vänligt bemötande hade höga förväntningar som blev uppfyllda med råge köpte veckostäd och fick så rent och fint av en mycket duktig tjej är jättenöjd

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Margareta! Vad kul att du är nöjd och att vi lever upp till dina förväntningar. Ska vidarebefordra din beröm till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Caroline S
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Bra bemötande och lyhörd personal!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Caroline! Glädjer oss att du uppskattar vårt bemötande och att er lokalvårdare är lyhörd på era behov. Med vänlig hälsning, Anders

Emelie C
Skrev om Rut & Rot Hemservice

För oss var det viktigt med bra personalvillkor och att städningen sköttes kontinuerligt då vi hade erfarenhet av att andra bolag blev bekväma egyer ett tag. Men hos Rut&Rot har vi verkligen inget att klaga på. De är noggranna, har en och samma person som återkommer, lätta att komma i kontakt med, punktliga och den personal vi varit i kontakt med verkar genuint trivas. Kan verkligen rekommendera!!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Emelie! Dina ord värmer att höra och de punkterna du tar upp är otroligt viktiga för oss så det är glädjande att detta syns i vårt arbete. Ska vidarebefordra din beröm till er lokalvårdare! Med vänlig hälsning, Anders

Elisabeth O
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Första kontakten proffsigt skött. Ingav förtroende. Trevligt bemötande. Toppenbra och grundlig städning!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Elisabeth! Det glädjer oss att du uppskattar vårt bemötande och att ni är nöjda med er städning. Ska vidarebefordra dina ord till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Pamela Q
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Vi är väldigt nöjda med städningen av lgh.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Pamela! Vad kul och höra att ni är nöjda och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders

Johanna W
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Städar väldigt bra! Lätta att ha kontakt med och svarar alltid snabbt. Mycket trevliga!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Johanna! Härligt att du uppskattar vårt bemötande/service och att ni är nöjda med er städning. Med vänlig hälsning, Anders

Caroline L
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Fint bemötande och framförallt ett skinande rent hem, rekommenderas varmt!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Caroline! Din beröm värmer och vi tackar så mycket för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders

Lena A
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Varannan veckas städning. Är väldigt, väldigt nöjd. Toppenresultat, inget alls att klaga på. Bemötandet från företaget har varit oklanderligt. Mycket tjänstvilliga och trevliga.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Lena! Det glädjer oss att höra dina ord och att ni är nöjda med oss på kontoret samt vår personals arbete. Med vänlig hälsning, Anders

Jeanette U
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Fantastisk trevlig och ödmjuk personal. Rent och fint varje gång! Mycket nöjda!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Jeanette! Det värmer att höra, ska vidarebefordra din beröm till Anna. Med vänlig hälsning, Anders

Niklas H
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Mycket bra hemstädning och väldigt trevlig personal som är lätta att prata med. Vi har hemstädning varje vecka

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Niklas! Härligt att ni uppskattar vår personals bemötande och att ni är nöjda med er städning. Med vänlig hälsning, Anders

Linnea O
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Väl bemött av personal, sköter arbetet bra, alltid enligt plan.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Linnea! Trevligt att ni uppskattar vår personals bemötande och att ni är nöjda med er städplan. Med vänlig hälsning, Anders

Maria R

Fungerar perfekt. Mycket nöjda

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Maria! Vad kul och höra att ni är nöjda. Ska vidarebefordra din beröm till Kate! Med vänlig hälsning, Anders

Erika L
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Rut & Rot hemservice utförde min flyttstädning på ett utmärkt sätt. Både jag och den som flyttade in var väldigt nöjda med resultatet.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Erika! Vi tackar för förtroendet och de fina orden. Hoppas du och den nya ägaren skall trivas i era nya respektive bostäder. Med vänlig hälsning, Anders

Louise W
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Städningen fungerar perfekt! Vi får alltid svar när vi ringer till företaget! De är också väldigt service minded

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Louise! Kul att du uppskattar vår service och ska vidarebefordra din beröm av städningen till er lokalvårdare. Med vänlig hälsning, Anders

Johanna A
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Supertrevligt bemötande, jättenöjd med slutstädningen innan flytt. Ett företag som verkligen gör allt för kunden. Otroligt tacksam att ha fått kontakt med Rut & Rot!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Johanna! Dina ord värmer att höra och vi är glada att vi fick hjälpa er. Hoppas ni skall trivas i er nya bostad! Med vänlig hälsning, Anders

Lars K
Skrev om Rut & Rot Hemservice

För oss var det viktigaste att företaget har schyssta villkor för dom anställda! Detta kriterium uppfyller Rut och Rot. Vi fick ett gediget bemötande vid vår första kontakt med företaget. Städningen har hittills fungerat bra.

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Lars! Att värna om sin personal är otroligt viktigt då de utgör ryggraden i vår städ-familj. Kul att ni även uppskattade vårt bemötande från start och att ni är nöjda med er städning. Med vänlig hälsning, Anders

Mikaela A
Skrev om Rut & Rot Hemservice

En snabb och super väljgjord städning som underlättade min flytt med 1000%! Världens bästa städhjälp!!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Mikaela! Härligt att vi kunde underlätta din flytt och tack för dina fina ord! Med vänlig hälsning, Anders

Peter K
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Vi upplever personalen som mycket service minded!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Peter! Härligt att du uppskattar vår personals service och tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Anders

Iwona H
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Noggrann städning varannan vecka. Stämmer med vad företaget lovade. Duktig personal. Vi är nöjda👍🏻

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Iwona! Skönt att du upplever att vi lever upp till vad som lovats, vi tackar för ert förtroende! Med vänlig hälsning, Anders

Nicole C
Skrev om Rut & Rot Hemservice

Underbar personal som är trygga och mysiga att ha i sitt hem! Städar bra också!

Svar från Rut & Rot Hemservice

Tack så mycket för din rekommendation Nicole! Ska vidarebefordra dina fina ord till er lokalvårdare! Med vänlig hälsning, Anders