Salong Hårfin

Salong Hårfin

Ring 040-878 88 salongharfin.nu

158 omdömen om Salong Hårfin

Anette A

Jag har gått och blivit klippt av Nik i minst 15 år. Han är och har alltid varit väldigt trevlig och tillmötesgående och dessutom är han en alldeles utmärkt frisör med mycket stor yrkesskicklighet. Vad gäller hans salong som helhet så är den alltid ren och snygg med fin ordning och fungerar på ett mycket bra sätt. Jag var väldigt glad för Niks skull när han öppnade egen salong och jag tycker han har skött den på ett mycket professionellt sätt utan att göra avkall på att ge mig (och alla andra också, är jag övertygad om)...

Rasika N

Monica klippte min 6 åriga son och hon var super pedagogisk med honom.

Jelena F

Mycket professionell och duktig, trevlig och positiv

Karin B

Nik klippte mig. Han gör ett mycket bra och proffsigt jobb!

Johanna K

Alltid professionellt bemötande och klippning . Super nöjd .

Paul N

Mycket duktig frisör och minns en från dom andra gångerna jag varit där

Annika S

Lyhörd, nogrann och gör alltid det bästa med mitt eländiga hår.

Luna W

En riktigt skicklig frisör. Jag är nöjd med resultatet. 👍

Lina O

Gått här i flera år och är alltid lika nöjd med Nik ❤️

Carina F

Duktig frisör, trevlig,bra service Allt på topp

Inger S

Monica har varit min frisör i många år. Hon är duktig och kompetent. Dessutom trevlig och sympatisk. Jag ger henne 10 poäng av 10 möjliga.

Maria S

Excellent service, blev bra omhändertagen. Rekommenderas.

Lars A

Absolut inget att klaga på, vänligt och trevligt bemötande, blev väldigt nöjd med klippningen och kommer att kontakta salongen igen när jag skall klippa mig igen.

Magnus B

Skicklig, proffsig och ett föredömligt bemötande 👍😀

Monica L

Väldigt bra bemötande, var noggrann och tog hand om kunden på ett trevligt vis, sympatisk och lyhörd. Gjorde slingor och klippning av topparna. Köpte hårspray som var mycket bra och som var i liten förpackning, perfekt att ha med på resa osv. Mycket nöjd med besöket

Elvira L

Alltid lika nöjd när jag varit hos Nik. Proffsigt bemötande med mycket kunskap och otroligt resultat varje gång! 😍

Kerstin H

Om jag inte varit nöjd hade jag inte gått dit. MVH Kerstin H.

Moon J

He is very friendly, listen to my requires carefully designs with details

Svar från Nik T

Thanks. It was my pleasure

Cicci E

Hon är väldigt noga och proffsig

Ingrid B

Jag är mycket nöjd med Nik han är både duktig i sitt yrke och väldigt lugn o trevlig som person

Svar från Nik T

Tack för ditt fina omdöme. Det är alltid ett nöje att har dig i stolen.

Yordanova I

Professional. Without thinking, the next time I would choose again him 👍

Juleewan H

Excellent hair cut i go again .

Paul B

Lätt att kommunicera med och skicklig i utförandet.

Charina N

Nik har under många år skött om , klippt och gjort slingor i mitt hår. Jag är väldigt nöjd.

Emilia H

Supertrevlig och superduktig!! Väl värt ett besök och rekommenderar varmt Monica! Jag gjorde slingor och det blev mycket bättre än vad jag hade hoppats på!!

Annika O

Monica är Kunnig och trevlig. Som kund känner man sig viktig.

Ingrid M

Känner mig alltid välkommen till Hårfin. Hitintills har jag alltid varit nöjd med "klipp och fön" 😊

Christina H

Alltid lika nöjd med Monica ❤️

Hamidullah T

Nik är en otrolig kunnig och trevlig person. Han är mycket professionell och stor portion av service, respekt och fokus.

Charlotte A

Mycket proffsig lugn och sansad. Jag är super nöjd

Ellinor E

Jag blev väl bemött och kände äntligen att jag hittat en frisör som förstod mitt hår. Är nöjd med resultatet.

Christina J

Jag går till honom ca var 6:e vecka. Han är bäst. Lyhörd med goda idéer. Han harven fin salong. Meddelar alltid i god tid vid ev förändringar i tiderna. Han försöker alltid att hjälpa då. Han är social och glad. Jag färgar och klipper mej. Jag är alltid nöjd när jag går där ifrån.

Camilla B

Jag har alltid varit mycket nöjd när jag gått från salongen . Han lyssnar på mina önskemål och kommer gärna själv med idéer . Jag litar på Nik som har stor kunskap inom hårvård och styling.

Lillemor M

Världens bästa frisör,alltid nöjd när jag går därifrån .

Christian H

Mycket nöjd med Niks klippning! Trevlig och tillmötesgående frisör med god erfarenhet. ++++

Christian H

Mycket nöjd med familjens klippning hos Monica! Proffesionell och trevlig. +++++

Elsie F

Trevlig och proffsig frissör. Nöjd kund sen många år. och kan därför verkligen rekommendera Nik Tran. Elsie F

Anita S

Good bemötande jag kan rekommendera till mina bekanta, Hår Fin Salong produkten var bra Som schampoo och hår mask.

Carina S

Jag är helnöjd med Monica som frisör. Alltid glad och positiv och lyhörd inför mina önskningar angående val av frisyr och klippning. Passar alltid tiden vi kommit överens om.

Cristina T

Fint bemötande. Levde upp till förväntningarna. Klippning. Bra och noggrann, lugn och trevligt med tyst alternativ.

Marina J

Har gått till Nik ett par år nu och har varit nöjd varje gång. Vi har bra diskussioner kring vad som skulle passa mig och vi har alltid hittat en lösning som funkar.

Katja E

Mycket trevlig upplevelse, både vad gäller bemötandet och själva klippningen. Monica var lyhörd för vad jag var ute efter och jag böev väldigt nöjd med frisyren båda gångerna jag varit där!

Annika R

Slingor och klippning. Monica är trevlig och professionell

Ingrid J

Mycket bra och trevlig frisör. Kunnig. Pratar precis lagom mycket.

Cristina P

Trevligt ställe med ren miljö och vänligt bemötande! Jag är mycket nöjd med hur Nik lyssnade och tillämpade min begäran. Efter mer än ett halvt år med hårstyling i Hårfin salong, blir jag en ständig kund!

Christina O

Alltid trevlig. Lyhörd på det man säger men kommer även själv med förslag. Jag köper tjänsten klippning.

Eva W

Mycket skicklig frisör. Blir nöjd varje gång och får alltid ett trevligt bemötande.

Kevin T

Har klippt hos honom i fyra år! Mycket duktig och lyhörd!

Maria H

Mycket trevligt,duktig köpte hår spray, skum. Den bästa frysen jag har

Ewelina P

Nik är mycket erfaren frisör. Är alltid mycket nöjd 👍