Nya S:t Görans Trafikskola

Ring 08-550 100 50 m-ts.se

14 omdömen om Nya S:t Görans Trafikskola

Hannes L
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Det var "risk-ettan" det bjöds på kaffe. Alla blev godkända.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Lisa G
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Rekommenderar denna bilskola varmt. Trevligt bemötande, bra individuellt upplägg med körlektionerna och ypperlig guidning och peppning mot att ta sitt körkort! Kan varmt rekommendera att köra med Eva som på ett mycket pedagogiskt vis förklarat varje körmoment. Jag köpte en intensivutbildning som vi sedan la upp med tider utifrån hur min vardag såg ut..

Svar från Nya S:t Görans Trafikskola

Vi är mest förtjust över att få ta emot dina lovord för vår körskola. Vi gläder oss mycket åt att veta att du fann vår service vara av yttersta tillfredsställelse. Vi uttrycker vår tacksamhet för din rekommendation och är glada över att Evas undervisning visade sig vara både lärorik och uppmuntrande. Säker resa på de kommande vägarna!

Surunya Ö

Det är bästa trafikskola!!❤️❤️❤️

Svar från Nya S:t Görans Trafikskola

Ditt hjärtliga omdöme värmer verkligen våra hjärtan! Vi är så glada att höra att du anser oss vara den bästa trafikskolan. Tack för ditt förtroende och ditt positiva stöd! ❤️❤️❤️

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Naiyana N
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Läraren förklarar på ett lättförståeligt sätt Läraren är vänlig och du lär dig mer av saker som du aldrig visste om trafikreglerna här. Tack lärare så mycket.

Svar från Nya S:t Görans Trafikskola

Vi är oerhört glada att höra att du uppskattar vår undervisning! Att förklara på ett lättförståeligt sätt och lära ut mer än bara grundläggande trafikregler är vårt mål. Tack så mycket för ditt uppskattande ord, och vi ser fram emot att fortsätta stödja dig på din väg mot körkortet!

Neo B
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Bra instruktör men lite väl inriktat åt handledaren

Svar från Nya S:t Görans Trafikskola

Tack för din feedback! Vi är glada att du tyckte om instruktören. Vi kommer att ta till oss din kommentar om kursen och se till att balansera inriktningen för att passa alla deltagare bättre. Tack för att du delade dina tankar med oss!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Mattias B
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Bra utbildning duktig lärare o trevliga

Svar från Nya S:t Görans Trafikskola

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår introduktionskurs. Det är alltid en glädje att erbjuda en bra utbildning med duktiga lärare. Vi ser fram emot att fortsätta stödja dig på din körresan. Tack igen!

Daniel L
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Rekommenderar varmt! Bra lärare som lär ut på pedagogiskt sätt. Använd dessa.

Svar från Nya S:t Görans Trafikskola

Ditt omdöme är verkligen uppskattat, men det har kommit till vår uppmärksamhet att dina beröm var riktade mot de tidigare instruktörerna vid denna skola. För närvarande, under baneret av Nya S:T Görans Trafikskola, känner vi en djup tacksamhet för dina insikter. Vi genomgår arkiven av tidigare recensioner, såsom din, i ärlig strävan efter insikt, sökande sätt att förbättra våra tjänster i enlighet med den visdom du generöst har delat med dig.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Marcus R
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

En säker trafikskola som inte prackar på sina elever massa timmar. Förklarar upplägget väldigt tydligt. Jag valde att köra upp via bilskolan med deras bil, fixade teoriprovet och körprovet på första försöket tack vare S:t Görans Trafikskola. Erik på bilskolan fick mig att bli väldigt säker i trafiken. Tack!

Joakim R
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Jag kan verkligen rekommendera St Görans trafikskola! Jag köpte ett startpaket på 10 lektioner som inte var särskilt dyrt. Varje lektion är 100 minuter så man hinner öva flera moment på varje lektion vilket är väldigt värdefullt när man kombinerar arbete med körskola som jag gjorde. Jag kunde sedan boka in mer intensiv körning inför uppkörningen under två veckor, vilket skolan också är flexibel med. Jag satt på skolan och studerade teori igenom provpärmar som gjorde att jag klarade teoriprovet direkt, då blev man samtidigt...

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Cindy K
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Rekommenderar verkligen!!! Jag började med körkortspaketet och körde mina första 10 lektioner under två veckor med Erik som är en mycket trygg och kompetent lärare. Efter det blev det blandat privat körning och fler lektioner med Erik och jag blev stadigt en säker förare. När mitt engagemang och humör tröt ringde Pernilla och "tjatade" med hela sitt hjärta så jag sporrades att boka de lektioner jag behövde för att ta mitt körkort. Även när jag blev sjuk gav Jeanette alltid en trygg och stöttande känsla och hon och Pernilla...

Karolina
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Innan jag valde St Görans trafikskola så sökte jag runt lite online och hittade tyvärr nästan bara uteslutande negativa saker men jag valde till slut ändå att köra en testlektion för att bilda mig en egen uppfattning. Nu är jag såklart jätteglad för det beslutet eftersom körkortet är mitt två månader senare! Jag körde bara med Erik och har bara bra saker att säga! Ryktet säger att han är en gud på att parkera men det fick jag aldrig se men jag kan 'nästan' parkera OCH köra bil nu så någonting är han väl bevisligen bra...

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Petter A
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Jag tog mitt körkort snabbt och enkelt. Dessutom hade trafikskolan ett väldigt bra erbjudande och billiga minutpriser på körlektioner. Stämningen på skolan var familjär och lärarna var mycket måna om eleverna. Jag kan verkligen rekommendera St Görans!

Daniel H
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

När jag skulle välja trafikskola hittade jag inte särskilt många goda omdömen om S:t Görans, men så här med facit i hand är jag jätteglad att det blev dem jag hamnade hos. Jag kände mig alltid välkommen där, och samtliga lärare visade intresse och äkta engagemang. När jag hade min första lektion hade jag aldrig suttit bakom en ratt tidigare. Tre månader senare var körkortet mitt!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Nathalie N
Skrev om Nya S:t Görans Trafikskola

Sankt Görans Trafikskola var toppen, det gick snabbt och smärtfritt att ta körkortet. Jeanette är toppen om du vill köra intensivutbildning och Erik är en gud på parkering. Skolan är även mycket billigare än många andra i Sthlm, de vill att du ska få lappen snabbt och billigt med hög kvalité. Rekommenderas varmt!