Savalle Entreprenad

Savalle Entreprenad

Välkommen till oss på Savalle Entreprenad! Behöver du hjälp att renovera badrummet? Köket? Eller har du kanske ett större projekt som ett helt hus eller en sommarstuga? Savalle Entreprenad har lång erfarenhet av såväl badrum- som köksrenoveringar. Vi hjälper förutom själva huset även gärna till med att bygga och renovera altaner,...

43 omdömen om Savalle Entreprenad

Camilla O
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi anlitade Savalle Entreprenad för att bygga ihop råvinden över oss med vår lägenhet. Resultatet blev så bra! Savalle Entreprenad är enkla att jobba med, ledde projektet med bravur och hjälpte oss med många smarta lösningar. Rekommenderar varmt detta företag.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Lars M
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi anlitade Savalle Entreprenad för totalrenovering av vår nyinköpta 4:a i Västerhaninge. Eftersom vi inte bodde på orten behövde vi någon som kunde ta ett helhetsansvar. Viking Savalle träffade oss, lyssnade noga och tog snabbt och effektiv fram en plan för renoveringen, inkl tidplan och pris. Han ordnade med målare, rörmokare, elektriker och plattsättare, och koordinerade dessa. Han la själv golv och fixade allt snickeri tillsammans med sin kollega. Vi hade hela tiden en konstruktiv dialog kring våra önskemål och de korrigeringar...

Susanne D
Skrev om Savalle Entreprenad

Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Göran E
Skrev om Savalle Entreprenad

Lätt att ha att göra med. Arbetet blev bra gjort.

Claes R
Skrev om Savalle Entreprenad

Savalle hjälpte oss att montera ett kök i vårt nyköpta hus. Jag fick ett bra och proffsigt bemötande som ingav ett stort förtroende och hög kompetens. Savalle var alltid i tid och höll sig inom ramen för överenskomna tider om hur lång tid montaget skulle ta. Savalle hjälpte även till med att samordna elektriker, rörmokare samt bänkskiva montörer. Även det löpte på utan några komplikationer eller förseningar av bytet av vårat kök. Savalle var noggrann och precis, höll rent och snyggt efter sig, täckte in golv och väggar...

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Ulf O
Skrev om Savalle Entreprenad

De helrenoverade vårt badrum och vardagsrum. Bägge rummen blev som vi önskade så vi är mycket nöjda. De höll den utlovade tidplanen också.

Moa L
Skrev om Savalle Entreprenad

Fått hjälp att totalrenovera badrummet under hösten med mycket fint resultat. De har under hela processen hållt vad de utlovat, både vad gäller tidsplan och offert. De har även varit tillgängliga för diskussion och rådfrågning. Jag kan starkt rekommendera dem vidare till andra som önskar en pålitlig och professionell utförare!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Erik F
Skrev om Savalle Entreprenad

Klar och tydlig offert, bra kommunikation under projektet, tog helhetsansvar för de olika hantverkarna, höll tidsplan och framförallt mycket snyggt slutresultat.

Sara L
Skrev om Savalle Entreprenad

Rekommenderar varmt Savalle Entreprenad. Jättebra bemötande, trevliga och tillmötesgående. Mkt proffsiga, effektiva och noggranna. Vi är väldigt nöjda :)

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Susanne K
Skrev om Savalle Entreprenad

Blev rekommenderad Savalle Entreprenad för renovering av köket där de gjorde det mesta alltifrån rivning till montering av nytt. Rimliga priser och höll tidplanen. Trevliga och lättsamma & duktiga yrkesmän som jag kunde bolla ideér med och kom med bra synpunkter. Rekommenderar dem gärna vidare

Rolf A
Skrev om Savalle Entreprenad

Savalle Entreprenad gjorde en total badrumsrenovering hos oss. Mycket trevliga å duktiga killar som man dessutom kan ha en bra dialog med under arbetets gång. Själv ringde jag många gånger för att fråga saker som jag undrade över, blev även uppringd om arbetets fortskridande. Lättsamt gäng med duktiga yrkesmän.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Mathias J
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi är supernöjda. Savalle totalrenoverade vår fyra och gjorde allt, drog om el, flyttade väggar, byggde två nya badrum, flyttade kök, slipade golv, gjorde nya stuckaturer i taket och målade. Högsta betyg!

Camilla O
Skrev om Savalle Entreprenad

Jättenöjda! De höll tidsplanen och gjorde ett snyggt jobb. De rev väggar, flyttade kök, slipade golv och byggde en tvättstuga åt oss.

Maria T
Skrev om Savalle Entreprenad

Jag kan varmt rekommendera Savalle entreprenad. De renoverade vårt badrum och gjorde det snabbt och mycket professionellt och snyggt. Samtliga inblandade var också mycket trevliga och höll rent och snyggt omkring sig (efter förutsättningarna, förstås). Det har varit ett nöje att ha med dem att göra.

Gunnar Ö
Skrev om Savalle Entreprenad

Trevliga och mycket kompetenta yrkesmän. Hållet vad dom lovar till ett rimligt pris. Kommer med bra ider och synpunkter både före och under arbetets gång

Mikael B
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi tog in Savalle Entreprenad för att kakla om i vårat kök samt målning av väggar och tak. De var snabba och utförde jobbet exemplariskt. Rekommenderas varmt.

Anders H
Skrev om Savalle Entreprenad

Savalle Entreprenad rekommenderar jag varm då de sparat mig år av renoveringar då allt de han med på 2 veckor hade tagit mig föralltid. Viking och hans kollegor utförde mer än de åtagit sig till ett rimligt pris och i tid. Vi kommer garanterat att anlita savalle igen då det känns bra att hitta arbetskraft med total lösningar som både kan och vill anstränga sig lite extra för sina kunder. Mvh Anders

Kristina S
Skrev om Savalle Entreprenad

Ett bra företag, trevliga hantverkare, ett bra utfört arbete anlitar de gärna igen.

Peter V
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi har byggt om hela hallen och valde att arbeta med Savalle Entreprenad. Vi är väldigt nöjda med arbetet och som beställare uppskattar vi främst den tydliga offerten, era förslag på lösningar och att tiderna hölls väl. Viking och medarbetarna var även flexibla när vi själva strulade. Det uppskattades mycket! Stort tack för jättebra jobb, ni ligger bra till inför nästa projekt!

Ilyas A
Skrev om Savalle Entreprenad

här är ett företag som jag kan rekomendera till de som behöver en pålitlig handverkare.de utförde en altaninglasning åt mig det blev kanon bra.mvh

Tuncer Y
Skrev om Savalle Entreprenad

Fick arbetet utmärkt gjort kan varmt rekommendera savalle entreprenad. Om ni vill anlita duktiga, disciplinerade hantverkare ska ni inte tveka en sekund.

Marie K
Skrev om Savalle Entreprenad

Anlitade företaget efter att jag läst alla bra recensioner här på reco.se. Jag kan bara instämma med tidigare recensenter. Jag är jättenöjd! Mycket bra och skickliga hantverkare!

Annelie H
Skrev om Savalle Entreprenad

Väldigt bra. Snabbt utfört som avtalat. Bra synk med elektriker och målare. Trevliga. Vi är nöjda.

Peter E
Skrev om Savalle Entreprenad

Företaget har utfört renovering av badrum samt vardagsrum med bärande vägg som behövde bäras av. Man har även byggt en altan. Hantverkarna passade tider och höll den tidplan som vi gjort tillsammans. Killarna har varit trevliga och serviceminded. Vi är mycket nöjda med deras jobb!

Louise Y
Skrev om Savalle Entreprenad

En mycket positiv upplevelse! Vi kände inte till Savalle Entreprenad; det var genom Ryds Glas som vi fick kontakt. Hela jobbet - inglasning av en altan inklusive nytt golv - genomfördes mycket professionellt och vi fick också förslag till detaljer som vi hade glömt vid planeringen (som elurtag). Utöver att vara goda yrkesmän, var alla mycket trevliga! Vi kommer att vara kunder även i fortsättniingen; känner oss väl omhändertagna och har fått nya vänner.

Christopher L
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi är mycket nöjda med Savalles tjänster. Bra kvalité och snabbt utförande, bra kommunikation.

Leif E
Skrev om Savalle Entreprenad

Det är alltid lika roligt att bli positivt överraskad! Killarna var otroligt kunniga och erfarna. Kom med förslag på förbättringar från den ursprungliga planen och deras effektivitet när de satte igång var beundransvärd. De löste galant de svårigheter som dök upp på vägen. Jag rekommenderar dem varmt till andra som funderar på att renovera eller bygga om/till något! Leif E

Krister E
Skrev om Savalle Entreprenad

Jag är väldigt nöjd. De kommer på avtalad tid och gör alltid ett bra jobb. Har anlitat dem vid 3 tillfällen redan. Helt enkelt kanonbra!

Martin F
Skrev om Savalle Entreprenad

Väldigt proffsigt och kunnigt bemötande, egna bra idéer som lyfte grundidén rejält. Jag har anlitat Savalle Entreprenad tidigare så hade höga förväntningar efter det senaste jobbet som blev otroligt bra, men de levde utan problem upp till förväntningarna. Servicenivån, stämningen är toppen, riktigt trevliga killar. Kändes som ett rimligt pris för det vi gjorde. Supernöjd, kan varmt rekommendera Savalle Entreprenad.

Kerstin B
Skrev om Savalle Entreprenad

Vi blev mycket bra bemötta av dem. De kom med förslag som var värdefulla och som vi inte själva tänkte på. En sak som vi uppskattade var att de höll tiderna och varje dag ringde och berättade vad de gjort och vad de skulle göra dagen efter. Vi har bara positivt att säga om Savalle Entreprenad och alla medarbetare. Vi rekommenderar dem gärna till andra som skall göra en renovering hemma.

Tobias R
Skrev om Savalle Entreprenad

Jag upplever att man får bra hjälp med allt från idéer på lösningar och mycket proffsigt bemötande när det dyker upp frågor.

Joakim N
Skrev om Savalle Entreprenad

Bara goda erfarenheter, kan bara varmt rekommendera. Punktlighet, noggrannhet och servicekänsla.

Tony A
Skrev om Savalle Entreprenad

Jag kan sammanfatta allt med detta: Jag kommer aldrig att anlita någon annan om jag behöver göra något mer och rekomenderar det till alla som frågar om jag känner till någon bra hantverkare.

Jan G
Skrev om Savalle Entreprenad

Savalle gav ett förtroendefullt intryck. Företaget fullgjorde det vi hade som önskemål på ett bra sätt. Allt skedde i god anda och framförallt hölls tiden bra. Värdet är svårt att ange då vi inte hade någon att jämföra med men det pris som överenskommits hölls och vissa justeringar gjordes dock efter vårt godkännande. Vi är fullt nöjda med det uppdrag som vi önskade.

Pernilla S
Skrev om Savalle Entreprenad

Trevligt & seriöst bemötande, uppskattade att få en riktigt offert med bra specificering. Bra killar, kan varmt rekommenderas. Hade dock en underleverantör som var lite klantig. Svårt att uppfatta det ekonomiska värdet - har inget att jämföra med. Anlitar dem gärna igen.

Lars C
Skrev om Savalle Entreprenad

Mycket bra bemötande och mycket bra service..Den bästa entrepenör jag haft..Är nöjd med allt..

Monica H
Skrev om Savalle Entreprenad

Bemötande var proffsigt och korrekt. Tider för planering och utförande stämde med löften som utlovats. Vi hade anlitat Viking tidigare och sett hur snabbt och målmedvetet han arbetar. Kvaliten på arbetet motsvarar väl priset så behövs det så anlitar jag gärna Viking igen

Aura P
Skrev om Savalle Entreprenad

Anlitade dem sommaren 2011 för ett altanbygge.Trevliga killar som gjorde ett bra jobb, inte 100% perfekt men klart godkänt. Bemötandet var trevligt hela tiden, de kom när de skulle och de gick när de skulle. Inga konstigheter. Priset var OK. De är säkert mer erfarna och duktiga nu och gör ett ännu bättre jobb. Det är viktigt att fråga och lyssna på kundens önskemål och synpunkter under arbetets gång. Och att ha rätta dimensioner på virket och veta var skarvarna skall sitta och var de inte skall läggas när det gäller altan:D. Jag skulle anlita dem igen om jag hade behov. Så jag kan rekommendera dem.

Karin E
Skrev om Savalle Entreprenad

- Bemötandet var mycket bra. Har alltid fått snabb service och en planering för när arbetet ska vara klart. - Företaget infriade våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Höll tiderna för arbetets utförande och koordinerade olika hantverkare på ett bra sätt. Hjälpte till med råd och lösningar och fixade lite extra när det behövdes. - Mycket bra stämning och service. Bra återkoppling och information om det pågående arbettet. - Klart prisvärt. - Om jag behöver hantverkshjälp kommer jag vända mig till Savalle Enreprenad igen.

Ulrika Z
Skrev om Savalle Entreprenad

Savalle Entreprenad byggde ny altan till vårt hus. Vi uppfattade dem som mycket kompetenta och trevliga. De var väldigt noggranna med offerter och avtal. När jobbet väl började utföras så var de alltid där de tider de sagt och jobbet avslutades inom den tid de angett. Efter att ha undersökt vad liknande byggen ungefärligen kostar så tycker vi att Savalle Entreprenad har en ganska genomsnittlig prisnivå. Upplevelsen av hela projektet från start till slut är mycket gott. Savalle Entreprenad gjorde ett mycket bra jobb och vi har absolut fått det vi förväntade oss.

Mia C
Skrev om Savalle Entreprenad

Proffesionellt bemötande. Kom på utlovade tider och höll snyggt och rent omkring bygget. Klart enligt tidplan och resultatet blev jättebra!

Liselott N
Skrev om Savalle Entreprenad

Savalle Entreprenad överträffade våra förväntningar. Mycket professionellt bemötande på alla sätt. De som var hos oss var kunniga, noggranna, punktliga och trevliga. De kom dessutom med förslag på förbättringar och alternative lösningar där våra egna kunskaper inte räckte till. Arbetena utfördes helt enligt tidplanen och varje dag var det undanplockat och prydligt när de gick för dagen. Vi kan varmt rekommendera företaget!

Berit A
Skrev om Savalle Entreprenad

Mycket trevligt bemötande med snabb leverans och bra resultat.