Sawadee Fastfood AB

1.8

5 omdömen om Sawadee Fastfood AB

Anna N
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Precis ätit dålig lunch här. Ljumen, micrad?? Smakar inget annat än vitpeppar- sen när blev vitpeppar huvudkryddan i thaiköket?! Gå inte hit!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8108 omdömen 4.3 av 8108 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
Andreas E
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Har vart där flera gånger men slutade gå dit, ofta serveras det gammal mat det känner man både på lukt och kycklingen som var smaklös och vit och seg. Min fru som är thai sa direkt att maten var dålig i thais mått mätt. Man får vad man betalar för.

Andreas H
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Ett svart får bland Thairestaurangerna. Verkligen halvfabrikat rakt genom, spartanska lokaler men som tur är var det billigt!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4743 omdömen 4.2 av 4743 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Tobias R
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Har endast varit här två gånger, men funnit det angenämt båda gångerna. Snabb servering, stora portioner och rätt bra priser (för att vara i stan). Har inte varit med om något muggproblem som Christian S.

Christian S
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Var där den 18/2-08 och bemöttes tyvärr av en otroligt egendomlig kassörska. Allting flöt smärtfritt fram tills dess att jag ville ha en pappersmugg att dricka mitt vatten ur, och efter många om och men blev tvungen att dega 5 spänn för en mugg. Det är vad jag kallar kortsiktigt tänkande. Maten därefter var medelmåttig. Aldeles för söt och den kändes inte helt färsk.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2683 omdömen 4.7 av 2683 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö