feedback company

Checkins
Ring företaget
Scandic Victoria Tower

Arne Beurlings Torg 3A 164 40 KISTA

Scandic Victoria Tower finns på Arne Beurlings Torg 3A i KISTA och är sökbara på bl.a. Hotell och Restaurang

Mer funktioner

Vad tycker du om Scandic Victoria Tower

Läs vad Recos användare tycker om Scandic Victoria Tower

• Status: 105
    skrev om Scandic Victoria Tower:
    Har inte bott på just det här Scandic, men har kontor i närheten, så har både varit på visning av hotell och kontor, samt käkat lunch och besökt skybaren. Det är fantastiskt vilket bygge detta är, och rummen är verkligen one of a kind!

Sugen på lunch? Vill du hitta ett unikt hotell? Well, you've got it!
    Sara S gillar detta.

Företag nära Scandic Victoria Tower

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista

Läs mer om Fastighetsbyrån Kista

Jojje L

Jojje L tycker:

"Samtidigt då jag skulle sälja min lägenhet så ser jag en budgivning på en likartad lägenhet som jag ska sälja. Min tanke är att efter den budgivningen ... "

Tandvård 2 Go

Kistagången 20B, KISTA

Läs mer om Tandvård 2 Go

Fredrik P

Fredrik P tycker:

"Nappade på en gratis undersökning nu i Oktober. Vilken fräsch och trevlig klinik, mycket trevlig personal och jag kände mig trygg under hela besökt. H ... "

As Däckdepå

Haukadalsgatan 12 , Kista

Läs mer om As Däckdepå

Jonas F

Jonas F tycker:

"Alltid snabb och bra service. "

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kista

Knarrarnäsgatan 15, KISTA

Läs mer om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kista

Alexander

Alexander tycker:

"Vi var mer än nöjda med James insats vid vår bostadsförsäljning från start till slut. Vi fick högt förtroende redan vid första mötet och hela processe ... "

Zax Salong 2000

Kistagången, KISTA

Läs mer om Zax Salong 2000

Hagmany H

Hagmany H tycker:

"Jättenöjd! Särskilt med Nora som är bäst på att färga snyggt. Trevlig personal och bra service. Mvh Yvonne "

0 bilder från Scandic Victoria Tower

Taggar för Scandic Victoria Tower

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Scandic Victoria Tower