Scansov AB

4.4

7 omdömen om Scansov AB

Grazyna B
Skrev om Scansov AB

FANTASTISK BRA REDOVISNINGSBYRÅ MED KUNNIG.VÄNLIG OCH PEDANTISK PERSONAL.JAG ANLITAR SCANSOV I 11 ÅR OCH UNDER DEN HÄR LÅNGA TIDEN HAR DE VARIT TILL EN STOR HJÄLP FÖR MITT FÖRETAG.BÄSTA BETYG OCH REKOMMENDATIONER.GRAZYNA BRATTANDER LTD UK FILIAL

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

FELICIA O
Skrev om Scansov AB

Har haft mängder med redovisningskonsulter sen jag började -93, högt och lägre. Har haft två som jag varit särskilt nöjd med, varav Frida (& kollegor) är de ena. Är totalt ointresserad av bokföring, och Scansov har mitt fullaste förtroende. Sååååå nöjd!! Hoppas de "aldrig" tröttnar på mig.

MIKAEL S
Skrev om Scansov AB

Enmansföretagare som nyligen anlitat ScanSov AB för inkomstdeklaration och bokföring med mera. Otroligt bra service, snabbt och proffsigt. Rekommenderas varmt, tack Katja.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Alexander Raoufinia

Scansov har varit bokfört och levererat i flera år där de hjälper oss med allt som rör våra bolag. Vi är nöjda med arbetet då det är viktigt för oss att ha en leverantör som förstår vår verksamhet och våra behov. Scansov missar inga tider eller underlag, arbetar proffsiga, kunniga, tillmötesgående och tillgängliga. Rekommenderas varmt av oss

CAROLINE E
Skrev om Scansov AB

Scansov har hjälpt vårt företag i flera år och vi är jättenöjda! De har hjälpt med allt som vi önskat, både fakturor, skatteverket, löner mm. De ställer alltid upp när man behöver, svara snabbt och är alltid vänliga i sitt bemötande. Kan verkligen rekommendera!

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Per-Erik F
Skrev om Scansov AB

Med min erfarenhet av att ha varit kund hos ScanSov under ett flertal år vill jag påstå att en bättre, mer korrekt och snabbare service än jag och företaget fått går inte att få. Briljanta är väl det ord som ligger närmast till hands för att beskriva dem

Elena R
Skrev om Scansov AB

Varning! Jag anlitade Scansov AB under flera tillfällen för redovisning/deklaration. Varje gång som Scansov gjorde jobb för mig-fick jag problem med skatteverket i form av: missade uppgifter i skattedeklaration, de visar inte respekt mot sina kunder och ger inte service alls. De tar mer betalt än vad deras tjänster kostar egentligen, de verkar inte ha kompetens i det de gör, har även skatteverket bekräftat. Mycket uselt...

Anna F gillar detta