SD Elektriska

SD Elektriska

www.sd-el.se
  • Badge2023

Välkommen till SD Elektriska - din pålitliga partner för alla dina elinstallationer i Stockholm och Roslagen. Vårt team av elektriker är erfaret och har expertkunskaper inom yrket. Oavsett om du behöver akut basservice eller planerar en större elinstallation, kan du lita på oss för att leverera pålitliga och professionella resultat....

14 omdömen om SD Elektriska

Alexandru emanuel C
Skrev om SD Elektriska

Detta var andra gången jag anlitat SD Elektriska. Inte enbart för att de är lokala , utan även för deras smidighet, professionella och effektiva arbetsmetodik. De ser inte problem, de ser lösningar. När SD för jobbet är du trygg och uppnår önskad resultat.

Svar från SD Elektriska

Hej Alex! Tack för din feedback. Vi uppskattar ditt förtroende och är glada att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Vårt team strävar alltid efter att leverera kvalitetstjänster med flexibla och professionella metoder. Vi ser fram emot fortsatt givande samarbete. Med vänlig hälsning SD Elektriska

Jan A
Skrev om SD Elektriska

Jag fick hjälp med att dra in el till en ny köksö. Proffsigt arbete och bemötande. Rekommenderas starkt!

Svar från SD Elektriska

Tack så mycket för din feedback och rekommendation! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Det var ett nöje att hjälpa till med att dra in el till din nya köksö. Om du har några fler frågor eller behöver mer hjälp är du alltid välkommen att höra av dig till oss. Tack igen för att du valde oss! Med vänlig hälsning SD Elektriska

Tobias D
Skrev om SD Elektriska

Det är andra gången vi har anlitat Dimitrijs för att dra om elen i vårt nyköpta hus. Supertrevlig, kunnig och kombinerar sin erfarenhet med våra önskemål. Ärliga och med rimliga priser kommer SD Elektriska fortsätta stå överst på vår lista vid nästa etapp av elinstallationer!

Svar från SD Elektriska

Hej! Tack för din feedback av vårt arbete. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig med omarbetningen av elen i ditt nya hem. Vi strävar alltid efter att kombinera vår erfarenhet med våra kunders önskemål, och det är viktigt för oss att höra att du uppskattade vårt samarbete. Vi ser fram emot att hjälpa dig med framtida projekt för elinstallation. Tack för att du valde oss, och vi ser fram emot att fortsätta vårt samarbete! Med vänlig hälsning SD Elektriska

Erik G
Skrev om SD Elektriska

Dmitrijs hjälpte oss med att ta bort/koppla förbi gammalt proppskåp, dra nya uttag, koppla in badrumsfläkt och byta uttag i tvättstugan. Nöjd med allt från första kontakt till utfört arbete, allt blev superfint! Dessutom var Dmitrijs punktlig, trevlig och hade rimligt pris på arbetet 👍

Mats Peter O
Skrev om SD Elektriska

Dimitrijs från SD Elektriska installerade fast el samt jordfelbrytare till en infiltrationspump. Snabbt, kompetent, trevligt bemötande, tydlig offert. Kan varmt rekommendera dem. Peter O

Max R
Skrev om SD Elektriska

Detaljerad och genomarbetad offert, tillgänglig snabbt och gjorde ett felfritt arbete.

Marianne H
Skrev om SD Elektriska

Alltid vänligt bemötande, mycket bra jobb och lätt att få kontakt med.

Annika Birgitta M
Skrev om SD Elektriska

Väldigt bra bemötande som alltid är snabba och proffsiga, Dimitrij gör alltid det bästa för kunderna och för att det ska bli så stilrent som möjligt

Robert A
Skrev om SD Elektriska

Snabb respons. Proffsigt utfört jobb och trevlig personal

Tobias A
Skrev om SD Elektriska

Snabbt svar, snabbt och professionellt utfört. Samarbetsvillig och bra bemötande. Inget tjafs!

Niclas L
Skrev om SD Elektriska

Anlitade Dimitrijs för byte av elcentral i en ekonomibyggnad där även inkommande elmätare var monterad. Han svarade snabbt på offertförfrågan och var väldigt kommunikativ och tillmötesgående i hur jag ville ha installationen. Arbetet gick bra. Han kom på utsatt tid och det ser snyggt och prydligt ut när han var klar. Anläggningen har fungerat utan anmärkning. Han skötte också all kommunikation med Vattenfall, vilket krävdes för att flytta elmätaren till det nya skåpet. Mycket nöjd!

Lars M
Skrev om SD Elektriska

Proffsigt bemötande, Genomgång av arbetet, och utförande blev som tänkt, rekommenderas starkt.

patricia r
Skrev om SD Elektriska

Professionell bemötande och bra arbete nöjd kund

Dmitrijs R
Skrev om SD Elektriska

Bra kvalitet och snabbt arbete!