Kampanj

Ring företaget
Siba, Marieberg

Varuvägen 10 702 36 ÖREBRO

www.siba.se

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Mer funktioner

Vad tycker du om Siba, Marieberg

Läs vad Recos användare tycker om Siba, Marieberg

• Status: 3
    skrev om Siba, Marieberg:
    Vill rekommendera siba sådär då trevlig personal är jätteviktigt! Även personal till personal FRAMFÖR en kund. Fy för sura kassapersonal på aspholmen mot en annan personal som gjort ett fel.
  • Status: 5
    skrev om Siba, Marieberg:
    Jag brukade tycka att SIBA är en utav de främsta företagen på hemelektronik och dylikt. Men de senaste gångerna jag har varit där verkar någonting konstigt ha hänt.

Det tar lång tid att få hjälp, jag tröttnade efter 15min och gick till Expert istället, där fick jag hjälp direkt.

Bland kablarna är det väldigt rörigt, det står inte exakt vad det är för kablar, de verkar inte heller sitta i någon speciell ordning.

Deras TV-avdelning är däremot ganska bra.
  • Status: 8
    skrev om Siba, Marieberg:
    Jag har tidigare ansett att siba varit en kedja utan, eller nästintill utan, expertis. Men sen jag köpte min bärbara dator där är jag mer än nöjd. Jag hade lite strul i början och hjälpen/supporten jag fick var ÖVER all kritik. Proffsigt och kunnigt. Från och med nu kommer jag handla all min elektronik på Siba.

Företag nära Siba, Marieberg

Fastighetsbyrå Gagnef