Sibylla Niss-kiosken

1.0

4 omdömen om Sibylla Niss-kiosken

Narantsetseg P
Skrev om Sibylla Niss-kiosken

Hörsel skadad, var jätte otrevlig, kan inte prata svenska. Asså skit arg.😡. Smakar jätte torr. Små portion. Mat var jätte kallt. Väntade skit längre

Tobias O
Skrev om Sibylla Niss-kiosken

Åt här med barnen på väg till Sälen. Beställde varsin fun box till barnen, men det blev en not so fun box när det inte blev någon leksak i dessa. Vi frågade personalen men möttes bara av en total tystnad. Fick alltså inte ens ett svar. Väldigt dåligt. Kanske kan tyckas vara en petitess men ett svar om att de är slut eller liknande väntar man väl sig på en direkt fråga? Maten i sig hamnar väl på ett ganska likgiltigt betyg. Lokal och toalett var inte särskilt fräscht, men så snöade det också kraftigt och blev blött hela tiden.

Arne J
Skrev om Sibylla Niss-kiosken

Besökte detta matställe efter en trip till Sälen. Jag skulle inte rekommendera det till min värsta fiende. Snacka om att man släpar Sibyllas varumärke genom en gigantisk skithög. Servicen var så fruktansvärt usel att jag nästan började skratta, men mitt leende var inte uppskattat av den dystra personalen som såg ut att vara kommen direkt från en begravning. Den dystra stämningen gav mig en ångest jag inte kännt sedan Ika i Rutan rullade i TV. Burgarna vi beställde var en direkt hån mot allt vad matlagning heter och...

Johan
Skrev om Sibylla Niss-kiosken

GENOMUSELT och obefintlig servicekänsla. Aldrig varit med om maken. * Personalen vid kassan var riktigt sur och otrevlig. * Man får inte stå och fundera över vad man ska välja för mat. * Pepsin var utspädd och smakade blaskigt. * En kompis som var med fick ingen hamburgare och var tvungen gå fram och påpeka. * En annan bad om en låda att lägga hamburgaren i, fick istället en papperspåse. * Toan var äcklig.