Sigtuna Motor AB

Sigtuna Motor AB

Ring 08-121 464 88 sigtunamotor.se

Välkommen till Sigtuna Motor! Vi på Sigtuna Motor vilar på tre ben där vi kan hjälpa dig som kund - Verkstad, bilförsäljning och biluthyrning. Bilverkstad - Vi servar din bil oavsett vilket märke den har. Som auktoriserad bilverkstad ger vi dig även garanti på alla våra reservdelar. Bilförsäljning - Vår passion ligger i...

43 omdömen om Sigtuna Motor AB

Agneta Elisabet A
Skrev om Sigtuna Motor AB

Kan verkligen rekomendera Sigtuna Motor. Det kändes tryggt och genuint ärligt av bilhandlaren Ivan vid vårt köp av bil.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1333 omdömen 4.6 av 1333 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Viktar K
Skrev om Sigtuna Motor AB

Proffsig säljare som hjälper hela vägen med köp och finansiering. Jag är jätte nöjd med bilen och servicen som jag fick av Ivan. Rekommenderar.

David H
Skrev om Sigtuna Motor AB

Hjälpsam, kunnig och väldigt trevlig personal!

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Inger L
Skrev om Sigtuna Motor AB

Fantastiskt bemötande, känner mig trygg med mitt köp och nöjd med bilen. Ivans ärlighet ordnade också upp en sak för mig som jag är oerhört tacksam för. Kan varmt rekommendera dom.

Pia M
Skrev om Sigtuna Motor AB

Seriös bilhandlare. Totalt befriad från inställsamt ”sälj-snack”, respektfull och väldigt medveten om att vara bäst på det han gör, då kommer kunderna tillbaka. 100% nöjd. Rekommenderar.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Karin K
Skrev om Sigtuna Motor AB

Vänliga, hjälpsamma, lyhörda. Skönt slippa det ’klassiska säljpratet’. Dom hade mer lugn och var inte stressade heller. Blev inte att jag köpte bilen jag var intresserad av men kommer ha koll på deras sida. Kan rekommendera!

Tack för omdömet Karin. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar,

Mustafa M
Skrev om Sigtuna Motor AB

Väldigt bra bemötande och bra bilar. Varmt rekommenderar!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Andy P
Skrev om Sigtuna Motor AB

Mycket bra och seriöst bemötande! När jag köpte min bil ordnade de helt nya vinterdäck till den och när vattenpumpen började läcka efter några månader fixade de den på garantin utan att blinka. Superservice, rekommenderas varmt!

Niklas A
Skrev om Sigtuna Motor AB

Tusen tack Sigtuna Motor och ett ännu större tack till deras säljare Ivan som hjälpte oss med köpet av vår drömbil! Enkelt, snabbt och service i toppklass. Blir fler köp från denna stället i framtiden

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Carl R
Skrev om Sigtuna Motor AB

Vänligt bemötande och bra utfört arbete

Så fint sagt. Tack för omdöme. Välkommen åter! Med vänliga hälsingar,

Elin H
Skrev om Sigtuna Motor AB

Trevliga, mycket hjälpsamma och får alltid en tid snabbt! Jag vänder mig alltid till dom när jag behöver service eller lagning av min bil.

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Elin för recension. Vad kul att du är nöjd med vår service. Du är alltid välkommen om du behöver hjälp med bilen! Med vänliga hälsningar, Ivan Sigtuna Motor AB

Maria B
Skrev om Sigtuna Motor AB

Bra bemötande som känns ärligt förtroendeingivande och seriöst. Snabba mejlsvar både inför köp och ett oförutsett fel på bilen. Garantitiden gällde och felet blev åtgärdat redan dagen efter anmälan. Kan rekommendera Sigtuna Motor och återkommer gärna. Bra även att kunna lämna in bilen för service på deras verkstad. Hälsningar Maria

Svar från Sigtuna Motor AB

Hej Maria, Tack för fin recension och förtroende som du gav oss. Vi är glada att finns alltid garantier hos oss och när tråkigheter dyker upp då är det enkelt att komma överens:) Med vänliga hälsingar, Sigtuna Motor AB

Rolf Henry L
Skrev om Sigtuna Motor AB

Jag sålde och köpte bil. Mycket bra och korrekt bemötande.

Svar från Sigtuna Motor AB

Hej Rolf, Tack för din fin bil och förtroende som du gav oss. Härligt att höra att du är nöjd med oss. Välkommen åter! Med vänliga hälsingar,

Adam A
Skrev om Sigtuna Motor AB

Vi köpte en bil hos Sigtuna Motor utan problem. Vi fick hjälp av en supertrevlig och professionell säljare Ivan. Han var ärlig och tog sig verkligen tid för oss. Det kändes tryggt att kunna fundera och diskutera med honom. Jag vill verkligen rekommendera Sigtuna Motor

Svar från Sigtuna Motor AB

Hej Adam, Vad trevligt att höra att du är nöjda med oss. Tveka inte att höra av dig vid frågor eller funderingar! Med vänliga hälsingar, Sigtuna Motor AB

Maj-Britt Elizabeth G
Skrev om Sigtuna Motor AB

Bought a second hand V50 Volvo from Sigtuna Motors. Super happy with everything from start to finish. Friendly and knowledgeable customer service. Car in good condition despite a few faults that are to be expected with an older car but taken care of immediately when contact was made. Very happy with the car and happy with the service. Thanks for all!!

Svar från Sigtuna Motor AB

Hi Maj-Britt, Thank you for taking the time to write to us. We are glad that you are satisfied with our service! Welcome back! Best regards,

Christopher M
Skrev om Sigtuna Motor AB

Överlag ett bra bemötande och en stor välvilja att det ska bli en bra affär för båda parter. Skönt att hitta en bilhandlare som verkligen anstränger sig för att inte bekräfta den nidbild av bilhandlare som finns. Hittade bilen via blocket men nästa gång det är dags att byta bil kommer jag börja med att titta på deras utbud innan jag söker brett.

Svar från Sigtuna Motor AB

Tusen tack för fina ord . Vårt största mål ligger att ha nöjda kunder och det låter att vi uppnått hos dig. Återigen tack för förtroende och välkommen åter! Med vänliga hälsingar, SIGTUNA MOTOR

Sebastian F
Skrev om Sigtuna Motor AB

Köpte en bil modell från 2019. Väldigt nöjd med bilen och med bemötandet från bilhandlaren. Var något problem med några sensorer så en lampa i bilen började lysa. Sedan märkte jag någon vecka efter köpet att det var rostbubblor under lacken på ett ställe. Dem stod för kostnad och fixade nya sensorer och lackade om bilen på utsatt område. Var ingen diskussion om saken, väldigt reko bilhandlare i jämförelse mot en hel del andra bilhandlare.

Svar från Sigtuna Motor AB

Hej Sebastian, Härligt att höra att du är nöjd med vår service samt rekomedation. Tråkigt när det uppstår problem men vi är glada att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt. Återigen tack för du tar dig tid att skriva om din upplevelse hos oss. Med vänliga hälsingar , Ivan

DUSAN C
Skrev om Sigtuna Motor AB

Fantastisk trevliga killar, varmt rekommenderar denna firma Köpte en bil och är supernöjd

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Dusan för fin recension och rekomendation . Välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Ivan Sigtuna Motor AB

FREDRIK H
Skrev om Sigtuna Motor AB

Seriös bilfirma. Köpte en bil och det blev lite strul med inbytet. Gjorde affär ändå och fick bilen levererad till Lidköping. Bilen är 100 % efter säljaren beskrivning. Kan rekommenderas!

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Fredrik för att du gav oss förtroende och rekomendation. Det är lite tråkigt när det uppstår misskommunikation men vi är glada att vi kunde hjälpa på bästa sätt och att du är i slutändan är nöjd med ditt köp! Med vänliga hälsningar , Ivan Sigtuna Motor AB

John Stefan F
Skrev om Sigtuna Motor AB

Allt från service till pris är suveränt

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack John för din omdöme! Kul att läsa att du är nöjd med vår service. Välkommen tillbaka när du ska köpa nästa bil. Med vänliga hälsningar, Ivan Sigtuna Motor AB

Martin J
Skrev om Sigtuna Motor AB

Bra bemötande, ärligt och proffsigt intryck.

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för din recension och välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Sigtuna Motor AB

Ömur M
Skrev om Sigtuna Motor AB

Trevlig bemötande, snabbt service!

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för din recension och roligt att du uppskatade bemötande från var personal Med vänliga hälsningar, Ivan Sigtuna Motor AB

Ibrahim A
Skrev om Sigtuna Motor AB

Det var helt okej! Jag är mycket nöjd på fordon köpet. I Sigtuna Motor AB var dem jätte snällt mot mig och jag skulle rekommendera de till alla som jag känner. Tusen tack till er!😊🥰

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Ibrahim för du gav oss förtroende för din nya bil. Tveka inte att höra av dig om frågor eller funderingar skulle uppstå. Med vänliga hälsningar, Sigtuna Motor

Susanne W
Skrev om Sigtuna Motor AB

Så trevliga och serviceminded. Tack för omsorgen om min bil👍

Tack för fina recession, Välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Ivan

Per B
Skrev om Sigtuna Motor AB

Detta har blivit min verkstad som fixat bilarna mycket bra !!

Vad kul att höra! Du är alltid välkommen. Med vänliga hälsningar, Sigtuna Motor

Kristofer Ö
Skrev om Sigtuna Motor AB

Proffsigt mottagande och riktigt bra service

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med oss. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Sigtuna Motor

Thomas T
Skrev om Sigtuna Motor AB

Hjälpsamma och förstående när vi var tvungna att ställa in resan pga sjukdom. Vi kommer tillbaka!

Svar från Sigtuna Motor AB

Trågikt att höra men ni är alltid välkomna tilbaka. Med vänliga hälsningar, Sigtuna Motor

Peter Mikael E
Skrev om Sigtuna Motor AB

Köpte en bil. Är mycket nöjd. Ivan mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera detta företag. Peter Elmstein

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Peter för din recension. Härligt att höra att du är nöjd med vår service och företag. Välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar; Ivan

Nadeeka T
Skrev om Sigtuna Motor AB

Familjärt mottagande. Aldrig någonsin fått så bra service, okomplicerat. Står för det dom lovar. Guldstjärna flera gånger om.

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Nadeeka för fin recension. Härligtt att du känner dig trygg hos oss och att du är nöjd över din nya begagnade bil. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Ivan

Patrik W
Skrev om Sigtuna Motor AB

En seriös bilhandlare! Bra och seriös bilhandlare som såg till att jag fick en bra, smärtsam och smidig affär på bilen jag köpte hos dem. Rekommenderar!

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för fina omdöme. Du är varmt välkommen! Med vänliga hälsningar,

William A
Skrev om Sigtuna Motor AB

Helt grym survice köpte en bil med lite små fel och det var inge snack va bara att lämna in så fixade dom

Svar från Sigtuna Motor AB

Det är alltid tråkigt när det uppstår problem men vi är glada att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt. Välkommen åter! Med vänli hälsning,

Stefan S
Skrev om Sigtuna Motor AB

Köpte en bil strax innan jul. Ingen konstigt med det. Snabbt och smidigt. Tyvärr sedan dök det upp ett fel som väl ingen kunde ha vetat. Men grabbarna tog hand om det och det blev avhjälpt. Alla nöjda och glada. Kan bara rekommendera detta företag.

Svar från Sigtuna Motor AB

Vi är glada att vi har vår grymma garanti när tråkigheter dyker upp :) Vi uppskatar din tålamod. Onskar dig många trevliga mil i din nya bil. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Ivan

MELISSA J
Skrev om Sigtuna Motor AB

Vi köpte vår nya saab här för några veckor sedan. Bilens motorlampa började lysa när vi kommit hem och när vi ringde och berättade detta så tog de genast tillbaka bilen och fixade problemet. Medans bilen var där fick vi fri lånebil under hela perioden och de erbjöd sig tillomed att köpa tillbaka bilen om vi tyckte att det var struligt att reparera den. Vi behöll såklart bilen och är mycket nöjda med den och hela vår upplevelse här på Sigtuna Motor! Personalen var proffsiga, ärliga och hade väldigt trevligt bemötande. När...

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Mellissa för du gav oss förtroende av din nya bil. Allltid tråkigt när det uppstår problem men vi är glada att vi kunde hjälpa dig på det bästa sätt och att du är i slutändan är nöjd med ditt köp. Med vänliga hälsningar, Ivan

Marianne Ö
Skrev om Sigtuna Motor AB

Trevlig, ärlig och hjälpsam verkstad.... Kan varmt rekommenderas! Marianne med grå VW passat

Tackar vi för din förtroende. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar,

Andreas W
Skrev om Sigtuna Motor AB

Allt fungerade smidigt, trevligt och problemfritt. Bilen levererades i ”nyskick” trots 11 år gammal. Mvh Andreas

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack Andreas för ditt utförliga omdöme .Vi är glada att du blev nöjd med ditt köp från oss. Med vänliga hälsningar,

Erica G
Skrev om Sigtuna Motor AB

Väldigt proffsigt bemötande utan att vara påträngande. Affären gick smidigt. /Erica

Tack för ditt omdöme. Vi uppskatar detta. Med vänliga hälsningar,

Kenny R
Skrev om Sigtuna Motor AB

Köp av bilen blir utmärkt jag är nöjd hittills. Tack Sigtuna motor

Tackar och bockar! Mvh/Sigtuna Motor

Linus T
Skrev om Sigtuna Motor AB

Jättetrevlig och proffsig personal, bussen vi hyrde var i fint skick och fungerade klockrent. Kommer hyra här fler gånger. Rekommenderas!

Tack Linus för feedback .Välkommen åter! Med vänliga hälsningar,

Lahälls T
Skrev om Sigtuna Motor AB

Hej Köpte en bil från Sigtuna Motor och jag kan säga bara bra om dom killarna. Tack för en smidig och bra affär Mvh Magne

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för din ömdome! Med vänliga hälsningar,

Louise
Skrev om Sigtuna Motor AB

Trevlig och kompetent personal! Köpte en bil av dem. Köpet gick smidigt och lätt och bilen går perfekt!// Sara

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för ditt omdöme! Önskar dig många trevliga mil i din nya bil. Med vänliga hälsningar, Ivan

Anders Nils Sture N
Skrev om Sigtuna Motor AB

Mycket trevlig och kunnig personal som lagade min bil på ett kick!

Svar från Sigtuna Motor AB

Tack för vi fick ditt förtroende! Välkommen åter!

David De Jager D
Skrev om Sigtuna Motor AB

Sigtuna Motor AB sålde oss en underbar Volvo V70 D5, som dom har lagat, inga problem med den alls, Ivan som vi köpte den av var otroligt tillmötesgående och proffesionell, han såg till att vi kunde känna oss trygga med bilhandeln. Vi valde att byta in vår gamla Ford Focus och det fick vi en bra peng för! Tack Ivan och Sigtuna Motor! Med vänliga hälsningar, David de Jager

Tack David för fin feedback! Välkommen åter! Mvh Ivan

Attiqullah S
Skrev om Sigtuna Motor AB

Mycket bra verkstad där ärlighet är prioritet och lurar inte kunder

Tack så mycket Attiqullah ,välkommen åter! Med vänliga hälsningar,