Sim Design

Sim Design

Välkommen till Sim Design! Vi på Sim Design finns till för att underlätta för dig vad det gäller att förverkliga din dröm om ett nytt hem. Kanske ska du bygga om, renovera eller bara piffa till det lite där hemma. Oavsett vad så har vi lösningen för dig. Hos oss hittar du inredning inom kök, badrum, dörrar, fönster, golv,...

14 omdömen om Sim Design

Plamen G
Skrev om Sim Design

Jag har köpt dörrar hos Sim design. Jag kan med försäkran säga att den är den bästa och finaste dörrarna på marknaden. Jag är mer än nöjd med både kommunikation och produkterna.

Goran C
Skrev om Sim Design

Jag har anlitat Sim Design vid flera tillfällen när jag behövde hjälp med renovering av kök, badrum och gästtoalett. Jag har via Sim Design köpt köks och badrumsmöbler och är jättenöjd med både designen, funktionaliteten och priset. Ett badrumsspegel med touch-styrning fungerade inte efter några månader men det byttes ut dagen efter att jag var i kontakt med bolaget. Jag kan varmt rekommendera Sim Design!

SIGRID L
Skrev om Sim Design

vill man ha något utöver det vanliga så är det hit man ska vända sig👌👌.

Gabrijela M
Skrev om Sim Design

Vill man ha kvalitet och något av sin egna stil och design då hittade jag rätt direkt! Sim design hjälpte mig att få fram mitt dröm kök och bad rum Plus ett möblerat vardagsrum I min stil som bara fanns i min dröm värld .otroligt nöjd Gabriella.M

EWELINA K
Skrev om Sim Design

Vi har anlitat Sim Design vid olika tillfällen. Första gången på att bygga om tvättstugan och andra på att bygga om köket ,vi är lika nöjda båda gångerna. Resultatet har blivit bättre än vad vi har tänkt oss. Dom var lätta att ha och göra med när man undrade något och en väldigt trevlig personal.

TINA A
Skrev om Sim Design

Vår fina salong byggdes upp ifrån grunden ut av dessa goa gubbar! Allt blev magiskt vackert! Vi finns nere på Eriksbergskajen och heter Sinners and Saints kom förbi och kika så förstår ni!

MILAN B
Skrev om Sim Design

De byggde och inredde vår badrum fint. Alla ni som vill ha mycket prisvärda snygga kvalitativa möbler kan köpa hos dem.

Milica B
Skrev om Sim Design

Vi köpte vårt nya kök hos Sim Design väldigt nöjd med kökets utseende och kvalité, jag gillade att jag fick vara involverad och välja hur alla skåp ska se ut både på insidan och utsidan, planerar att byta mina badrumsmöbler i sommar, nya kommer att köpas in på Sim Design

Ljubica L
Skrev om Sim Design

Väldigt nöjd i helhet med köket och golvet jag köpte på Sim Design, kommer renovera mitt badrum efter sommaren och köpa in badrumsinredning från dem.

Filip T
Skrev om Sim Design

Köpte in nytt garderob som var måttbeställd, väldigt nöjd med garderoben toppenkvalité och väldigt bra utrustad

Danijel M
Skrev om Sim Design

Vi är jättenöjda med vårt nya kök, blev superbra. Jätte nöjda med bemötandet och arbetet. Riktigt profissonellt!!!

Frida M
Skrev om Sim Design

Mycket bra service och bemötande, Jag är supernöjd med mitt köp!

Nina R
Skrev om Sim Design

Bra service och snabb leverans, nöjd med kvalitén och utseendet av badrumsmöblerna Nina

Svar från Sim Design

Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. vi är så glada över att du är nöjd

Nevena J
Skrev om Sim Design

Jag köpte allt för mitt ny renoverade badrum på Sim Design, det var smidigt att ha allt på ett och samma ställe. Jag är väldigt nöjd med badrumsmöblerna jättebra kvalité och bra pris, kommer definitivt handla mer där i framtiden.

Svar från Sim Design