Själsenergi Sthlm Konsult AB

Själsenergi Sthlm Konsult AB

7 omdömen om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Anette W
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Var till Anita för en Reiki healing. Min första känsla var trygghet. Det var så skönt att sitta & prata innan & efter healingen. Fick bra & intressanta frågor & jag blev lyssnad på. Healingen var otroligt mäktig. Den kändes i hela kroppen. Blev varm & det pirrade mycket i händerna. Blev avslappnad. Till och med min övertänkande hjärna lugnade sej. Blev positivt tagen av upplevelsen. Anita är mjuk i sin framtoning & mycket proffesionell. Rekommenderar henne varmt.🙏🌸

Malin Ö
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Anita gav mig distansbehandlingar för stress och komma ner i varv, det fungerade från första stund. Rekommenderas varmt 🌸

Sofia O
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Det kändes så rätt för mig, ända in i märgen! Tack fina!

Svar från Själsenergi Sthlm Konsult AB

Hej Sofia, Tack så mycket för att du delar dina känslor med oss. Det är alltid uppmuntrande att höra att vårt arbete berör och når fram på ett så djupt plan. Vi är glada över att kunna skapa en meningsfull upplevelse för dig och andra. Tack för ditt stöd och dina vänliga ord.🙏 Med vänliga hälsningar Anita

Svetlana R
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Anita tar väldigt mjukt hand om sina kunder. Lyssnar noga och ger sina rekommendationer efteråt. Jag kunde slappna av redan på första behandling, som var online. Offline behandling uppskattar jag mer, men det mest beror på att jag är lite ”gammaldags”:)) Jag varmt rekommenderar Anita från hela hjärtat ❤️

Svar från Själsenergi Sthlm Konsult AB

Hej Svetlana, Tack så mycket för dina vänliga ord! Det är en ära att höra att du uppskattade min omsorgsfulla och lyhörda service. Jag ser fram emot att välkomna dig tillbaka för fler behandlingar, online eller distans, och fortsätta att möta dina behov på bästa möjliga sätt. Din rekommendation betyder mycket för mig. Tack igen och varmt välkommen tillbaka närhelst du önskar! ❤️ Med vänliga hälsningar Anita

Anders W
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Trevligt bemötande, det jag var mest orolig vid första mötet med terapeuten var om hon kunde hjälpa mig med mitt stress o mina gamla problem. Hon var mycket förstående över min livssituation och rekommenderade reikihealing som var hennes starka sida. Jag är förvånad över att det har sådan god effekt o positivt resultat gällande mina livsproblem. Kan varmt rekommendera att denna terapi.

Svar från Själsenergi Sthlm Konsult AB

Hej Anders, Tack så mycket för din feedback och för att du delar din erfarenhet. Jag är glad att höra att du kände dig väl bemött och att du har upplevt positiva resultat med reikihealing för att hantera din stress och dina gamla problem. Om du har ytterligare frågor eller behöver mer stöd är jag här för att hjälpa till. Med vänliga hälsningar Anita

Agnes T
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Proffsigt bemötande. Man kände sig omhändertagen från första stunden. Tack!

Svar från Själsenergi Sthlm Konsult AB

Hej Agnes, Jag vill tacka dig så mycket för dina vänliga ord! Det gläder oss att höra att du upplevde vårt bemötande som professionellt och att du kände dig omhändertagen från första stund. Din feedback är ovärderlig för oss och vi är tacksamma för möjligheten att få hjälpa dig. Vi ser fram emot att fortsätta att möta dina behov och förväntningar på bästa sätt möjligt. Återigen, tack för ditt förtroende och du är välkommen tillbaka när som helst!🌷 Med vänliga hälsningar Anita

Nina Å
Skrev om Själsenergi Sthlm Konsult AB

Gick en Grundkurs i Angelic reiki, steg 1&2. Min förväntan att lära mig ge healingbehandlingar och hur det fungerar uppfylldes helt. Bemötandet var positivt och lärarna var lyhörda till deltagarna och deras olika förkunskaper och bakgrund. Kan absolut rekommendera denna kurs😊

Svar från Själsenergi Sthlm Konsult AB

hej Nina, Tack så mycket för att du delade din erfarenhet av Grundkursen i Angelic Reiki, steg 1&2. Det gläder mig att höra att dina förväntningar på att lära dig ge healingbehandlingar och förstå hur det fungerar blev helt uppfyllda. Det är verkligen uppmuntrande att höra att bemötandet var positivt och att lärarna var lyhörda för deltagarnas olika förkunskaper och bakgrund. Din rekommendation av kursen är värdefull och jag är säker på att den kommer att vara till nytta för andra som överväger att delta. Tack igen för att du delade din positiva upplevelse! 😊