Sjögren Bil AB

Sjögren Bil AB

Ring 0152-103 33 sjogrenbil.se
4.3

Välkommen till Sjögren Bil! Vi står för seriositet, kompetens och långsiktighet i allt vi gör. Vi förstår vikten av återvändande kunder då vår affärsidé bygger på det förtroende som du som kund ger oss. Går du i tankarna av att sälja din begagnade bil? Då kan du enkelt värdera din bil hos oss så ser vi till att den blir såld....

36 omdömen om Sjögren Bil AB

GIUSEPPE C
Skrev om Sjögren Bil AB

Hej, jag köpte en bil av Sjögren bil a bmw f20. Innan jag köpte bilen hade jag mailat honom om bilen var med om en olycka eller annars .. hans svar var nej bilen var inte med om en olycka. Efter 2 dagar kördes bilen till Holmgrens bil för besiktning.. de såg att bilen kraschade och fick styrningen utbytt. Opålitliga säljare.. Upplyste inte att den har varit krockad, höll inte vad han lovade.. Sjögren bil betalade inte en krona.. ort sagt, de köper skadade bilar, reparerar dem och säljer dem vidare.. Läs reco-recensionen för att förstå allt. Lycka till.

Svar från Sjögren Bil AB

Hej, Vi värdesätter att ni tog Er tid att ge oss ett omdöme. Som Ni numera vet så följer vi ALLTID ARN’s samt konsumentverkets förslag och direktiv. I ditt fall så kunde du inte stryka nåt alls. Vi har bemött dina anklagelser samt påståenden. Vi kan inte hålla på i all evighet med en missnöjd kund som bara vill häva ett köp. Ni har även numera troligtvis lärt Er att även Ni själv har en viss undersökningsplikt. Med det sagt så önskar Vi Er en trevlig helg. Med vänliga hälsningar Enikö , Sjögren Bil

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1332 omdömen 4.6 av 1332 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Mikael C
Skrev om Sjögren Bil AB

Vi köpte en begagnad bil som vi hade några anmärkningar på inför leverans jag missade dock att kolla däcken jag som gammal bilmek kunde inte drömma om att däcken var slut då bilen gått bara 5000 mil,men jag fick hjälp till nya däck 👍. Det tyckte jag var bra tack.

Svar från Sjögren Bil AB

Hej, Vi värdesätter att ni tog Er tid att ge oss ett omdöme. Tack! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Enikö , Sjögren Bil

Carin A
Skrev om Sjögren Bil AB

Sålde mammas Volvo V70. Lätta att få kontakt med, flexibla, hjälpsamma och raka.

Svar från Sjögren Bil AB

Hej, Vi värdesätter att ni tog er tid att ge oss ett omdöme. Tack! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Enikö , Sjögren Bil

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Casper B
Skrev om Sjögren Bil AB

Min upplevelse av Sjögren bil har varit god. De har tagit stort ansvar i efterhand. Kring saker som saker de egentligen inte behövt. Trevligt bemötande, skulle rekommendera.

Per E
Skrev om Sjögren Bil AB

Sjögren Bil AB förmedlade min försäljning av min bil. Jag blev bra bemött av dem och jag fick ett seriöst intryck och det kändes tryggt och säkert att lämna bilen i deras händer. Bilen blev såld efter 14 dagar !

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Peter H
Skrev om Sjögren Bil AB

Bra bemötande, kunnig personal, fräscha lokaler, lättsamma att göra bilaffärer med!

Enni K
Skrev om Sjögren Bil AB

Sålde min bil till Sjögren Bil. Snabbt, smidigt och en mycket krångelfri affär. Mycket nöjd när en firma betalar bra för ens bil.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Ferenc T
Skrev om Sjögren Bil AB

Jag köpte en Saab 9-3 Sport combi och jag är jättenöjd med både bilen och själva affären. Sjögren Bil är duktiga på det dem gör. Fem av fem möjliga 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😊

Michael I
Skrev om Sjögren Bil AB

De höll vad de lovade. Bilen (Peugeot 208 år 2016) har fungerat bra.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Stefan A
Skrev om Sjögren Bil AB

Köpte en beg bil som var felaktig.otrevlig försäljare, upplyste inte att den har varit krockad, höll inte vad han lovade. Det löste sig senare med hjälp av ägaren.

Svar från Sjögren Bil AB

Hej Stefan, Vad tråkigt att du uppfattade en av våra säljare som otrevlig. Alla fordon kan ha haft en tidigare skada oavsett årsmodell, miltal och skick. Dock så vill jag även understryka att även Ni som kund har en viss undersökningsplikt. Om Ni har bett säljaren undersöka om fordonet haft en tidigare skada om denna inte gjort det eller inte svarat på det så har säljaren i sådant fall gjort fel. Önskar att Ni skall vara en nöjd kund och vi strävar efter att alltid bli bättre Men skönt att det till slut löste sig....

Axel R
Skrev om Sjögren Bil AB

Jag köpte en bil där och det ordnades smidigt. Jag fick bilen till ett bra pris och de hade rekondat bilen så den var väldigt fräsch.

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Åge B
Skrev om Sjögren Bil AB

Jag köpte en beg Mercedes. Ett fel upptäcktes och det reparerades Så jag är nöjd med bemötandet med köpet. Jag tycker företaget levde upp till mina förväntningar.

Martin W
Skrev om Sjögren Bil AB

Köpte bil här, kändes riktigt tryggt då de lade ner mycket energi på att få bilen helt hundra innan de släppte iväg den till mig, trevlig personal, grymt kundbemötande och överlag fantastisk service!

Håkan B
Skrev om Sjögren Bil AB

Köpte bil, mycket trevlig handlare:)

Pernilla B
Skrev om Sjögren Bil AB

Köpte bil.. Bra bemött å saker som vi ansåg skulle åtgärdas blev gjorda. Hade inga direkta förväntningar men upplevde allt som normalt bemötande av oss kund. Sammanfattningsvis så bra betyg å skulle göra fler köp om det blir aktuellt.

Pierre R
Skrev om Sjögren Bil AB

Trevligt bemötande vid köp av en bil Dom levde upp till min förväntan

Marianne L
Skrev om Sjögren Bil AB

Vi köpte en reunalt traffic som vi är väldigt nöjda med👍 Personalen jättetrevlig och hjälpsamma😊

Roger I
Skrev om Sjögren Bil AB

Var inte ärliga på mina frågor och det fick jag betala för senare. Och när jag ringde och konfrontera dom så hade dom givetvis inte hört eller kom ihåg mina frågor. Men ännu en ny erfarenhet!

Svar från Sjögren Bil AB

Hej Roger, Detta låter ju jättetråkigt. Kan du vänligen kontakta mig på affe@sjogrenbil.se så skall jag se vad jag kan göra för att du skall vara en nöjd kund. Vår ambition är att alla som handlar bil och säljer en bil via oss skall vara nöjda. Väntar på återkoppling från Er. Allt gott. Vi värdesätter att ni tog er tid att ge oss ett omdöme. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Sjögren Bil

Akak Fastigheter Ab A
Skrev om Sjögren Bil AB

Köpte en servicebil med 500 mil, dvs att jag köpte en nästan ny bil. Bra bemött. Allt fungerade. Fick inte information att bilen var krockad vilket jag tycker borde informerats om. Fattas inre beklädnadskiva på skjutdörren men det borde jag kanske sett ?! Bilen fungerar bra.

Svar från Sjögren Bil AB

Hej, Alla fordon kan ha haft en tidigare skada oavsett årsmodell, miltal och skick. Dock så vill jag även understryka att även Ni som kund har en viss undersökningsplikt. Om Ni har bett säljaren undersöka om fordonet haft en tidigare skada om denna inte gjort det eller inte svarat på det så har säljaren i sådant fall gjort fel. Men återkom gärna. Önskar att Ni skall vara en nöjd kund och vi strävar efter att alltid bli bättre. =) Om något saknas till bilen som kan Ni kontakta undertecknad så löser vi det naturligtvis....

Fredrik E
Skrev om Sjögren Bil AB

Köpte en fin fin Skoda Fabia -16 Den hade endast en nyckel vid köptillfället pga att tidigare ägare ej lämnat in den. Som utlovat så fick jag den i postlådan några veckor senare👍

Helene J
Skrev om Sjögren Bil AB

Mycket smidig affär allt har varit bra med bilen.Mycket nöjd med bemötandet 😊

Klas M
Skrev om Sjögren Bil AB

Väldigt trevlig och kunnig personal, inga bilskojare!!

Lars L
Skrev om Sjögren Bil AB

Mycket bra bemötandet och trevlig säljare .

Harri S
Skrev om Sjögren Bil AB

En bil och jag är nöjd att jag köpte bilen hos Sjögrens

Marcin D
Skrev om Sjögren Bil AB

Sjukt snygga bilar på Sjögren Bil. Jag följer dem på FB och Insta sedan jag köpte min Audi A4 Avant RS4 Optik. Jag är jättenöjd och det blir fler affärer med Sjögren Bil. Bra säljare med bra bemötande. Trygg och seriös firma. 😊

Stefan L
Skrev om Sjögren Bil AB

Mycket trevlig och tillmötesgående försäljare 👍

Bosnyák Á
Skrev om Sjögren Bil AB

I have bought several cars from Sjögren Bil. Once I purchased a car at Sjögren Bil I could not even think about going back to a traditional dealership. Amazing selection of high-quality cars, no pressure sales and incredible customer service. They even invited us to their Christmas party. Vanja is a compassionate sales professional. Need some financing? Vanja will have you locked in with a great rate in minutes. This is truly a family owned and operated business, and they won’t let you forget it. I just can’t say enough...

Svar från Sjögren Bil AB

Hi, Aron Bonsyak Thank you for rating us. We value your opinion. Kind regards, Enikö, Sjögren Bil

Antal H
Skrev om Sjögren Bil AB

Trevliga säljare och inte påstridig personal. Köper nästa bil hos Er igen. Tack för en trevlig affär

Rikard C
Skrev om Sjögren Bil AB

God service och kunnig säljare.

Jonas E
Skrev om Sjögren Bil AB

Super nöjd! Allt i sin ordning. Tack till ett trevligt bemötande och en superbra bil affär 👍 /Jonas Eriksson

Stefan H
Skrev om Sjögren Bil AB

Utmärkt service när jag köpte bil där!

Ylva B
Skrev om Sjögren Bil AB

Vi köpte en bil. Trevligt bemötande och en bra affär.

Anita G
Skrev om Sjögren Bil AB

Ett gott bemötande, köpte min drömbil BMW Z4:)

Cecilia H
Skrev om Sjögren Bil AB

En BMW. Bor på Gotland å såg den på nätet. Dom höll den för mi tills jag kunde åka över en helg.Vilket var väldigt tacksamt. Bra bilfirma med ärliga försäljare. Vem vet, jag kanske till å med återkommer när det är dax att byta istället för att byta in den på ön.

Martino T

Den va bra utmärkt nöjd bra Persson trevligt 1🙏👌

Liselotte M
Skrev om Sjögren Bil AB

Ett bra bemötande och inga problem att höra av sig vid problem Super nöjd