Skadedjursbutiken.se

skadedjursbutiken.se
  • BadgeTwoYears
1 522
4.4

Välkommen till Skadedjursbutiken! Vi startade våren 2017 i Helsingborg och erbjuder effektiva lösningar mot skadedjur. Vi kombinerar avancerade produkter, som elektriska musfällor, med traditionella metoder för att bekämpa ohyra. Med kvalitativa produkter för både hem och trädgård, är vi ditt vapen mot skadedjur. Vi strävar...

1522 omdömen om Skadedjursbutiken.se

Birgitta W
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans. Vilken bli av med mott, matmal. Inte särskilt effektiv fälla, tyvärr... Hade hoppats mera på den. Spray funkar ju alltid men är inte så trevligt.

Eva G
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabbt och bra fina lavendel påsar

Dávid M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Beställde jag en Ormkrok så fick en Ormtång istället... skulle skicka den tillbaka men då får jag stå för frakt. Inget bra upplevelse för första gången. Ska nog inte handla mer där

Lennart L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Vi tog del av er beskrivning på den produktiv vi var intresserade av och beställde. Vi hade observerat malliknande flygfän i vårt hem men sedan vi applicerat eran produkt enligt instruktion försvann problemen, till vår lättnad. Beställningen var lätt verkställa och leveransen snabb så vi är helt nöjda med vårt köp. Med vänlig hälsning Yngve Brorson

Viktor O
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Levererade aldrig produkten.. Extremt missnöjd.

Jonatan A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Era malfällor är värdelösa. Hittar fjärilar överallt förutom på fällan. Tack för ingenting. Snabb leverans i alla fall, det var ju bra så vi direkt kunde börja söka andra alternativ.

Kaj L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Mycket bra. Återkommer gärna om jag behöver.

Karin N
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Så lätt att beställa och vilken snabb leverans! Har köpt Tricogarden flera gånger under de senaste åren! Super nöjd Har tipsat många vänner det absolut bästa för att få ha trädgården ifred för rådjur! Hälsar en nöjd kund !

Bodil S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Överskådlig och bra webbplats. Snabb leverans. Köpte snigelbarer och snigelgift i ett kit. Blev lite förvånad över att lådorna (barerna) var så små och i ganska bräcklig plast men det är ju knappast skadedjursbutikens fel.

Tomas E
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra produkter till bra priser. Snabb leverans

Iren H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Hej! Jag hade stora förväntningar på mina varor från er. Köpte silverfisk-fångare, lavendelpåsar och cederträolja. Lavendelpåsarna luktar ingenting. Cederträoljan luktar ingenting och inga silverfiskar har än fastnat i fällan trots flera utlagda i rummet. De springer runt dom. Jag är tyvärr besviken.

Jan G
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb transport, dock ett men att inte skicka med beskrivning av produkterna. Hur man använder dessa på bästa sätt.

Bo S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra grejer och snabb leverans.

Karl E
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Ruskigt snabb leverans ett par dat

Gertrud B
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans. Fakturan har jag ej fått ännu men jag hoppas allt fungerar. Mitt första köp från Skadedjursbutiken

Vibeke S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

snabb leverans, bra produkterna… tack för det!

Tom B
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Första sändningen av "Malplattor" resulterade inte i någon malfångst över huvud taget. Dock snabb reaktion på klagomål från min sida - fick nya plattor för att fånga klädmal som inte lyckats med föregående sändning. Har nu gillrat några nya plattor och vi får se hur det går. MVH Tom Björnheden

Per S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Hjälpsam och vänlig kundtjänst.

Richard A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att överblicka. Bra att satsa på minimal giftnivå. Bra med extrapris.

Elena H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans och bra produkter

Kent O
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabbt och smidigt frakt klar och tydligt hemsida vid beställning.

Lena F
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabbt och lätt att beställa och snabb leverans!

Sara S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans och bra beskrivning av produkt.

Björn S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

ingen åsikt då det är första gången jag handlat.

Veli S

Snabb leverans!!!! Lättfattligt

Maria W
Skrev om Skadedjursbutiken.se

snabb leverans bra produkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eva S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Det var enkelt att handla, bra med färdiga 'paket' och mycket snabb leverans, så jag är jättenöjd.

Ann-Charlotte M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Korrekt och supersnabb leverans av varorna

Maria L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

snabb leverans, inget krångel.

Anna R
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Svårt att svara på för vi har inte använt produkten ännu, för att utrota myror

Kiio B
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Tydlig beskrivning av produkten Lavender doftpåsar . Snabb leverans .Är nöjd !

Lennart H

Bra*zzzzzz*zzzz*zzzzzzzzzzzzzzz😄😄

Ingrid M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Inget krångel. Snabb leverans. Bra med faktura på e-post.

Elena M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra och snabb service! Mycket bra produkter dom har! Är supernöjd med mitt köp!

Eva Mathilda A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans, utmärkt service. Andra gången jag köpt

Kerstin J
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans av bra varor. En av artiklarna var trasig men en ny skickades omedelbart. Trevligt bemötande.

Lars G
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Supersnabb leverans och ett plus för snabbt mejlsvar från supporten

Annette K
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att hitta på sidan. Köpte fälla för silverfisk. Snabb leverans!

Tania A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans och jag fick det jag beställ till ett bra pris. Funkar toppen mot dessa små insekter som ska ta sig in överallt.

Sven T
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att beställa och mycket snabb leverans

Anna-Lena H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Mycket bra och snabb service! Produkten motsvarade förväntningarna!

Ingrid N
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att beställa och snabb leverans.

Edyta S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Jag letade efter ett sätt att hindra rådjur från att äta upp mina blommor i trädgården. Jag skrev in mitt problem på Google, hittade din butik och beställde den. Att lägga beställningen var enkelt. Försändelsen kom snabbt. Jag har redan använt medlet. Jag är mycket nöjd med den snabba servicen.

Ulrika L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Enkelt, smidigt och snabb leverans.Mycket nöjd.

Else E

Snabbt smidigt i brevlådan👍🏻

Björn H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Inga problem allt kom som det skulle

Aridj A

Snabb leverans. Beställningen motsvarade helt förväntningarna. Tack

Annie B
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Beställde mina produkter för några veckor sedan men har fortfarande inte fått dom.. tycker det är ganska dåligt. Inte fått något mejl eller någon kommunikation heller

Jan L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

+ Snabb leverans och bra information - Dyra malfällor som inte har fångat en enda mall efter mer än en veckas användning av tre fällor. Har bytt position och det finns definitivt mallar flygande i huset men ingen i fällorna. Har testat båda typerna av malfällor men utan ett lyckat resultat. Väldigt besviken kund som undrar om det är en dyrköpt bluff man har gått på.

Lars L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra och snabb leverans men saknade hur man på bästa sett ska placera ugglan som fågelskrämma.