Skandinavisk Motoroptimering AB

Ring 0793-13 99 05 www.skandinaviskmotoroptimering.se

35 omdömen om Skandinavisk Motoroptimering AB

Jan Axel Daniel S
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Jag har under lång tid funderat på en optimering till min Audi men ej funnit rätt firma att göra detta hos. Fick kontakt med Oliver på SKMO och vi förstod varandra direkt. Jag önskade en seriös partner, där jag främst var ute efter driftsäkerhet och hade mindre fokus på hästarna. Bilen är nu optimerad, gick från 218hk till härliga 324hk med ett fantastiskt vrid från 500Nm till 624Nm. Bilen är en familjebil så den körs lugnt, men jag kan säga att den rör på sig vid omkörning och jag har redan hunnit med 30 mils resa med en...

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 770 omdömen 4.5 av 770 omdömen

Billy William E Billy William E
THOMAS A
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Volvo V50 1.6d, väl utförd optimering. Det uppkom vissa problem under optimeringen, men allt löstes på ett lysande sätt av Oliver. Bilen känns starkare nu, framför allt på de högre växlarna! Rekommenderas starkt!

OLIVER I
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Är riktigt nöjd med Optimeringen! Stort tack för ett bra kundbemötande & Service. Återkommer nästa gång det blir ett bilköp.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2031 omdömen 4.4 av 2031 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Fredrik G
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Nöjd med effekten ej med förbrukningen, personalen har varit mycket hjälpsam och håller på att lösa problemet.

Peter N
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

När det gäller optimering av motor kan jag varmt rekommendera Skandinavisk motoroptimering. De av mig en riktigt bra produkt på ett proffsigt, trevliga och ett mycket prisvärt sätt.

Tommy J
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Jag gjorde en optimering och blev bemött väldigt bra men jag tycker inte det blivit någon förändring och enligt färddator har den blivit törstigare. Så jag tycker inte det va värt pengarna.

Patrik L
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Otroligt smidigt och kanonbra service

Nikola S
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Motoroptimering på bilen. Trevliga, professionella och kuinniga.

Johan J
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Snabbt o proffsigt. Bra bemötande.

André S
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt med företaget och lätt att ha att göra med. Kommer definitivt att anlita dem i framtiden och rekomenderar dem starkt.

Naib I
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Hej, gjorde steg 2 optimering, mer än nöjd, med bemötande och service man får. Tack

William J

Steg 1 funkar super fint riktigt nöjd

ALEXANDER T
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Mycket bra service och otroligt bra kundebemötande! Rekommenderas starkt! Aldrig blivit besviken när jag har hört av mig till grabbarna, de tar hand om en som det vore deras egen familj!

Sven Sebastian Ö
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Kanonbra bemötande och service. Riktigt nöjd men optimeringen av min Golf Alltrack 2.0TDI -2016!

LUDWIG L
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Började med att testa en steg 1 på ena transport bilen, svarar bättre och har en mycket jämnare gång. Bilen arbetar otroligt mycket bättre när den är lastad tungt eller med släp påkopplat! Nu står nästan alla bilar i vagnparken med en steg 1 och chaufförerna är supernöjd! Plus att vi har fått ner bränsleförbrukningen med ungefär 9% vilket gör väldigt stor skillnad när man rullar 1000mil/månad. Rekommenderas starkt! Sjyst bemötande och väldigt serviceinriktade människor att ha och göra med!

ALEXANDER D
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Supernöjd! Väldigt proffsig process rakt igenom, vilket gjorde mig trygg och förvissad om att min bil var i rätta händer. Min Mercedes AMG var snabb redan innan optimeringen, men nu är den larvigt kvick. Larvigt!

LINDA M
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Jag är supernöjd med min VW Golf som jag lämnade in till er för snart lite över ett år sedan. Den går fortfarande som en dröm! Stort tack.

Robert L
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Blev jätte nöjd med optimeringen 👍

Glenn P
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Chip trimmning, bilen går mycket sämre, ingen skilnad på effekt,

Svar från Skandinavisk Motoroptimering AB

Hej Glenn, Tråkigt att du är missnöjd med din optimering, men precis som vi pratat om tar vi gärna in bilen igen för att åtgärda det. Du fick förhinder pga sjukdom på den tiden vi avtalade men återkom gärna så bokar vi in en ny tid. Med Vänlig Hälsning Skandinavisk Motoroptimering

Mikael S
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Trevligt bemötande. Bra service, rekommenderas.

Lars-erik W
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Motoroptimering av min Ford transit. Den blev något mera dragvillig, vilket var min önskan. Oliver i Västerås bemötte mig på ett trevligt sätt vilket är ett plus.

Marcus W
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Bästa stället att lämna in bilen på. 😁👍

Tommy A
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Är mycket nöjd med mötande och det som levererades Stort plus.

Jesper K
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Köpte steg 1 optimering till audi 2.0t. Bemötande var trevligt, han sa till mig...äntligen en som fattar om hk o vridmoment... Bilen blev starkare, dock ingen (än så länge) skillnad på bränsleförbrukning... Kan tycka... Varje bil är individuell, vilket vore roligast att mäta acceleration med tidtagning i realtid... Och inte uppskattad tid. Men överlag är jag nöjd med processen.. 😊👍

Karl-gösta A
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Mororoptimering och vxl låda optimering mkt nöjd riktigt schyssta på plats Nu går den fint tackk

Rainer U
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Har bara positivt att säga. Proffsigt bemötande och jag är helnöjd med resultatet. Rekommenderas definitivt

Jonas S
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Köpte en Motoroptimering steg 1 för personbil. Snabb service och bra mottagande. Har ej något att klaga på.

Patric A
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Bra service Mycket nöjd med resultatet

Jan C
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Bra och enkelt att få bilen optimerad. Väldigt seriös beskrivning av vad som blivit gjort.

Holger S
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Trevligt bemötande. Bra pris. Snabbt jobb. Bra klös i bilen efteråt. Vad mer kan man begära? Helnöjd!

Anders G
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Smidigt och bra service. Trevligt bemötande.................................

Patrik L
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Jag optimerade min mb 200. Är mycket nöjd fick skjuts hem när jag lämnade bilen och vart hämtad när den var färdig. Väldigt bra bemötande och bilen går bra.

Jakob R
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Jag köpte en optimering till min A3. Jag fick otroligt professionellt bemötande av företaget, jag har haft kontakt med väldigt många företag som optimerar bilar och ingen var i närheyen av de bemötande jag fick av skandinavisk motoroptimering. Mina förväntningar var en kraftökning på min bil och att den gick bättre och resultatet var utöver mina förväntningar. Jag är otroligt nöjd med skandinavisk motoroptimering.

Martin J
Skrev om Skandinavisk Motoroptimering AB

Var kanon men tog långtid dock har jag bytt 🚗

Joacim A

Riktigt nöjd med motoroptimeringen på min Audi A4