Skövdebadet

Nautilus Gym

3 omdömen om Skövdebadet

Lena P
Skrev om Skövdebadet

Mycket trevligt gym med många möjligheter. Jag har enbart positiva erfarenheter av personalen. Trevliga, kunniga och hjälpsamma - i alla fall de jag varit i kontakt med (är medlem sedan flera år). När det gäller solarierna finns det nog olika uppfattningar - när jag solade 25 minuter blev jag kraftigt röd, och jag tillhör inte de som bränner sig först utomhus på sommaren.

Petronella B
Skrev om Skövdebadet

Visserligen stort och fint med många maskiner, men med mindre trevlig personal som verkar vara smått inkompetenta är det inte en träningsanläggning jag rekommenderar.

Martin K
Skrev om Skövdebadet

När jag går till nautilus i skövde gör jag det för att sola i ett av deras solarier. Jag går till nautilus eftersom det kostar drygt 30 kronor innan klockan 12 på vardagar. om man kommer efter klockan 12 så måste man även betala inträde för badet och då kostar det ca 65 kr. Jag tycker det är billigt och bra att sola de 25 minuter som man får för 30 kronor. På andra solarier brukar det kosta minst det dubbla. Det enda negativa om nautilus solarier i skövde är att de inte är de starkaste av solarier, men går man dit 3-4 gånger så får man en fin och billig bränna.