Skovision

3.0

4 omdömen om Skovision

Paulina H
Skrev om Skovision

Skovision & Clothes på Ringvägen!! Jag köpte mina varma vinterkängor för två år sen, skorna kostade 1600 :-. Dessvärre var det fabrikatfel på kängan, så att den sprack i kylan. Där stod jag utan kvitto, med en använd sko, trasig och mitt enda bevis var att expediten kände igen mig. VILKEN AFFÄR ANSTRÄNGER SIG SÅ PASS MYCKET SÅ ATT DE ERBJUDER KUNDEN NYA KÄNGOR till valfritt pris, UTAN KVITTO, PÅ PLATS? Jo, SKOVISION & Clothes på Ringvägen. Tack till en proffsig personal och för deras trevliga bemötande. Det kallar jag god Service!!! // Paulina

Agneta H
Skrev om Skovision

Varning för Skovisionen i Högdalen! Om du vill ha dyra skor av låg kvalitet och bli hånfullt bemött när du reklamerar skorna, då ska du handla på Skovisionen i Högdalen.

Jessi T
Skrev om Skovision

Har köpt ett x-antal skor i Högdalen på Skovision usel kvalite till ett högt pris där de inte vill ta tillbaks skorna om det är något fel på dem! Visst vackra modeller men som sagt ofta en usel kvalite :(

Yazna G
Skrev om Skovision

Jag tycker skovision har grymt snygga skor och aldrig sett finare skor än hos skovision =) jag rekomenderar verkligen den skoaffären och personalen är Jätte trevlig =) man får bra hjälp