Slipp Städning

Slipp Städning

www.slippstadning.se
  • BadgeThreeYears

Vi är det schyssta städbolaget i Göteborg - främst mot våra medarbetare men även våra kunder. Vi utför allt inom städning för privatpersoner såsom hemstädning, storstädning och flyttstädning. För företag erbjuder vi löpande kontorsstädning. Vi tror på att om våra medarbetare känner sig uppskattade på jobbet, får bättre lön...

140 omdömen om Slipp Städning

Johan A
Skrev om Slipp Städning

Kalas nöjd. Bra och trevlig personal både på kontoret och ute på fältet. Änsålänge jättenöjd.

Svar från Slipp Städning

Kul att du är så nöjd med vår tjänst Johan! Tack för ett fint omdöme. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Elin J
Skrev om Slipp Städning

Mycket nöjd med städningen. Bra pris också. De kom i tid och allt såg snyggt ut när det var klart.

Svar från Slipp Städning

Vad roligt att du är nöjd Elin. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Andrea C
Skrev om Slipp Städning

Bra, lyhörda och flexibla. Bara positivt att säga

Svar från Slipp Städning

Vad roligt att ni är nöjda Andrea. Tack för ett superomdöme. Trevlig helg! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Tim B
Skrev om Slipp Städning

Allt från beställning till utförande var över förväntan. Kan varmt rekommendera!

Svar från Slipp Städning

Vad kul att du är nöjd Tim. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Beatrica S

Hej! Positivt. Bra städning. Har en bra kontakt med Erik. Tack

Svar från Slipp Städning

Vad kul att du är nöjd Beatrice! Tack för ett fint omdöme. Glad påsk! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Gun H
Skrev om Slipp Städning

Det var en utomordentlig städning jag fick!

Svar från Slipp Städning

Vad roligt att du är nöjd Gun. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Ann-Charlotte W
Skrev om Slipp Städning

Anlitar företaget var 4:e vecka för hemstädning. Mycket trevligt bemötande, bra att arbetsledare var med vid första tillfället. Kändes tryggt att gå hemifrån under arbetets gång. Hade höga förväntningar då dotter anlitar samma. företag. Resultatet var fantastiskt, ingen anledning att klaga.

Svar från Slipp Städning

Vad roligt att du är nöjd Ann-Charlotte och kul att vi lever upp till dina förväntningar. Tack för ett superfint omdöme. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Daniel T
Skrev om Slipp Städning

Trevligt bemötande och riktigt bra utfört arbete!

Svar från Slipp Städning

Kul att du är nöjd Daniel. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Sanna O
Skrev om Slipp Städning

Fint, rent och effektivt! Väldigt nöjda!

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Sanna. Vad roligt att ni är nöjda! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Felicia W
Skrev om Slipp Städning

Man blir glad när man kommer hem och möts utav ett skinande rent hem. Det verkar som att man gör det lilla extra för att kunden ska bli nöjd, och det märks! Jag är supernöjd👍

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Felicia. Kul att du är nöjd med vår hemstädning. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Yasemin L
Skrev om Slipp Städning

Bra kommunikation, lyhörda, trygga och grym service!

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Yasemin. Vad roligt att du är nöjd med vår service. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Alexander C
Skrev om Slipp Städning

Vi får hemstädat ett par gånger i månaden och vi är supernöjda med Slipp. Kan varmt rekommendera

Svar från Slipp Städning

Roligt att ni är nöjda Alexander. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Johanna I
Skrev om Slipp Städning

Fantastik upplevelse. Rent och fint. Inget att klaga på och personalen är trevlig.

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Johanna. Vad roligt att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Linda T
Skrev om Slipp Städning

Letade efter ny hemstädning då min gamla gått i konkurs. Gick på omdömen här på Reco och fick snabbt och trevligt svar på min förfrågan. De kunde starta upp strax därefter utan krångel och jag är supernöjd med städningen (tack Ida!)! Anställda med kollektivavtal och ett uttalat fokus på personalen - hoppas det stämmer.

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Linda. Kul att du uppskattar vårt bemötande och våra fina medarbetare. Dom är bäst och utan deras superjobb hade vårt företag aldrig varit vad det är. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Helena S
Skrev om Slipp Städning

Mycket trevligt och lösningsorienterat bemötande och väl utförd städning. Kommer säkert kontakta ”Slipp städning” igen!!

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Helena. Kul att du är nöjd med vår tjänst. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Anna A
Skrev om Slipp Städning

Vi är supernöjda. Lina utförde ett otroligt arbete!

Svar från Slipp Städning

Vad kul att ni är nöjda Anna. Tack för ett fint omdöme. Lina är superduktig och vi är väldigt glada att ha henne i vårt team! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Lars-Henrik B
Skrev om Slipp Städning

Bra utfört arbete till bra pris. Trevligt bemötande och bra utbud.

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Lars-Henrik. Kul att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Thomas K
Skrev om Slipp Städning

De kom på utsatt tid och genomförde uppdraget på ett riktigt bra sätt. de nya ägarna av huset är nöjda.

Svar från Slipp Städning

Vad kul att du och de nya ägarna är nöjda Thomas! Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Jack B
Skrev om Slipp Städning

Fick ett väldigt proffesionelt bemötande av dom, snabba med att kunna ordna en städning på väldigt kort varsel så där var det verkligen ett toppen betyg. Gick och kollade in snabbt i lägenheten efter dom hade varit där och vid första anblick så såg det riktigt schysst ut! Gick nu in ett par dagar senare och har nu kollat lite mer noggrant, damm kvar på lister och strömbrytare, även något starkt medel har blivit använd på dusch blandaren som nu håller på att lösa upp sitt skyddshölje som man nu garanterat kommer åka på av hyresvärden.

Svar från Slipp Städning

Kul att du är nöjd med bemötandet du fått från oss. Desto tråkigare att du inte är helt nöjd med städningen. Som du blev meddelad gällande när du bokade flyttstädningen så har vi en garantitid vilket innebär att vi kommer och åtgärdar eventuella missar. Du får gärna maila oss bilder på info@slippstadning.se så vi kan ta detta vidare. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Hans H
Skrev om Slipp Städning

Snabbt smidigt och rent. Bra kommunikation. Rekommenderas varmt.

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Hans. Kul att ni är nöjda! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Maria K
Skrev om Slipp Städning

Vi har inte fått några klagomål från äldreboendet där städningen utfördes i ett dödsbo så allt är toppen.

Svar från Slipp Städning

Vad härligt att höra att inga klagomål inkommit Maria. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Terés L
Skrev om Slipp Städning

Väldigt trevligt bemötande och tydlig information. Den som skulle utföra städjobbet blev försenad pga trafikkaos i snöovädret, men det löstes snabbt av att Erik kom förbi direkt och plockade upp nyckeln. Väl utfört jobb (flyttstäd) så är supernöjd!

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Terés. Vad kul att du är nöjd. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Sandra E
Skrev om Slipp Städning

Vi har nu använt oss av Slipp Städning i över ett halvår. Inget tjänsteföretag är bättre än sina anställda, men med det sagt så finns underbara Lina på det här företaget. Hon är den absolut bästa hjälpredan vi någonsin haft - alla kategorier. Hennes insats är absolut värd en 5:a! Att komma hem när hon varit här och städat känns som att få en stor varm välkomnande kram! Inte bara städar hon effektivt proffsrent utan hon tar sig tid för det där lilla extra (barnen är alltid spända på att leta upp omtankebus hon gjort, som...

Svar från Slipp Städning

Vilken grymt rolig recension att läsa Sandra. Stort tack för detta! Precis som du säger så är inget företag bättre än sina medarbetare. De är de som bygger upp hela företaget och vi är superglada för alla stjärnor som arbetar i vår verksamhet. Superroligt att du är så nöjd! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Gunilla H
Skrev om Slipp Städning

Väldigt tillmötesgående och trevligt sätt att få det till att det passar kund och personal

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Gunilla. Vad roligt att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Sherzad K
Skrev om Slipp Städning

Dom var punktliga och det är viktigt då jag lämnade jobbet vid första mötet. Trevligt och professionellt bemötande. Utmärkt kommunikation och kliniskt rent när jag kom hem. Bättre än väntat då jag är van att andra företag oftast missar något.

Svar från Slipp Städning

Vilket fint omdöme Sherzad. Det tackar vi för. Superkul att du är nöjd med vår tjänst. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Moser G
Skrev om Slipp Städning

Trevlig personal. Det blev rent!

Svar från Slipp Städning

Kul att du är nöjd Moser. Stort tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Carina E
Skrev om Slipp Städning

Trevligt bemötande . Pratat med 3 personer i firman o alla var lika trevliga o tillmötesgående. Nöjda med resultatet. Rekommenderas varmt . Kommer inte tveka på ATG anlita dem igen

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Carina! Kul att ni är nöjda. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

R. Emre B
Skrev om Slipp Städning

Fantastiskt service helt i hållet!

Svar från Slipp Städning

Vilket fint omdöme Emre. Tack! Kul att ni är nöjda. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Timmy A
Skrev om Slipp Städning

Anlitade som flyttstäd, otroligt trevligt bemötande och bra städat för en bra peng! Rekommenderas varmt!

Svar från Slipp Städning

Vad kul att du är nöjd Timmy. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Gabriel S
Skrev om Slipp Städning

Gediget arbete och väldigt bra resultat. Nöjd

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Gabriel. Kul att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Louise D
Skrev om Slipp Städning

Mycket proffsigt vid första kontakten. Mycket nöjd med städerskan, som kom i fredags. Bra att de har med eget städmateral. Ser fram emot lika bra städning i fortsättningen!

Svar från Slipp Städning

Tack för ett bra omdöme Louise. Kul att du är nöjd med vårt bemötande och utförande. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Myra N
Skrev om Slipp Städning

Very thorough cleaning, and good communication.

Thank you for a fantastic review Myra! Kind regards, Eric @Slipp Städning

Pernilla S
Skrev om Slipp Städning

Mycket nöjd med resultatet och återkopplingen under tiden som uppdraget utfördes. Har även stämt av med köparen som var nöjda. Kan varmt rekommendera Slipp städning.

Svar från Slipp Städning

Vilket fint omdöme, tack Pernilla. Kul att ni är nöjda! Hoppas ni trivs i ert nya hem. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Per W
Skrev om Slipp Städning

Min svärmor får hjälp med städning varannan vecka. Med ett fantastiskt resultat av en mycket trevlig kvinna! Mycket bra information från företaget vid första hembesöket. Verkligen seriöst.

Svar från Slipp Städning

Vilket fint omdöme Per. Tack så mycket! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Emil T
Skrev om Slipp Städning

Extremt nöjd, dom höll det som var lovat och det blev väldigt fint.

Svar från Slipp Städning

Kul att du är nöjd Emil. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Cassandra B

Tack för ett fint omdöme Cassandra! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Jaan S
Skrev om Slipp Städning

Mycket bra.fint bemötande trevliga töser

Svar från Slipp Städning

Stort tack för ett fint omdöme Jaan. Kul att du är nöjd. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Ulla M
Skrev om Slipp Städning

Vi är otroligt nöjda.. Tjejen gjorde verkligen ett fantastiskt arbete🙏

Svar från Slipp Städning

Vad kul att ni är nöjda Ulla! Tack för ett fint omdöme. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Alexander C
Skrev om Slipp Städning

Beställde flyttstädning av en lägenhet. Företrädarna var smidiga och trevliga att ha att göra med och snabba med att svara på frågor och liknande. Priset var rimligt och städningen passerade hyresvärdens besiktning utan anmärkning. Kan helt klart rekommenderas till den som behöver hjälp med flyttstäd!

Svar från Slipp Städning

Vad roligt att du är nöjd med både vårt bemötande och utförande av flyttstädningen Alexander. Stort tack för ett fint omdöme. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Christoffer J

Trevlig, professionell och städade bättre än jag hade klarat på 20 år

Svar från Slipp Städning

Vad kul att du är nöjd Christoffer! Tack för ett fint omdöme. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Nadzeya T
Skrev om Slipp Städning

The people in the company are polite and even a little nice. The apartment was cleaned well. I checked the apartment with a flashlight - everything was really clean. The price is more than right. Next time I will use the services of this company.

Svar från Slipp Städning

Thank you for a fantastic review Nadzeya. Wishing you all the best in your new home. Kind regards, Eric @Slipp Städning

Daniel R
Skrev om Slipp Städning

Toppenupplevelse! De genomförde en flyttstäd åt oss och vi är 100% nöjda med den, inget att invända mot. Skulle använda deras tjänster igen.

Svar från Slipp Städning

Kul att ni är nöjda Daniel. Tack för ett fint omdöme och hoppas ni trivs i er nya bostad! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Nick M
Skrev om Slipp Städning

Enkelt, effektivt och bra. Vi är mycket nöjda med flyttstädningen.

Svar från Slipp Städning

Vad kul att ni är nöjda Nick! Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni trivs i er nya bostad! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Jessica R
Skrev om Slipp Städning

Noggrann städning med det lilla extra!

Tack för ett fint omdöme Jessica! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Cathie F
Skrev om Slipp Städning

Hittade Slipp Städning via nätet. Fick besök av en trevlig representant för företaget och beställde en storstädning. På avtalad tid kom städerskan tillsammans med dammsugare och övriga städtillbehör och städade vår lägenhet skinande ren. Jag är så nöjd och har nu beställt kontinuerlig vecko- städning.

Svar från Slipp Städning

Kul att du är nöjd Cathie. Tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Mathilda J
Skrev om Slipp Städning

Proffsigt och smidigt! Över mina förväntningar!! Kommer definitivt anlita er igen samt rekommendera er vidare. Hälsningar, Mathilda

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Mathilda! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Martin W

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint betyg Martin!

Dinara Z
Skrev om Slipp Städning

Proffsiga och härliga människor! Jättefint och rent i lägenheten

Svar från Slipp Städning

Vilket härligt omdöme Dinara. Tack!!! Glad midsommar! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Anna S
Skrev om Slipp Städning

Hemstädning i lägenhet 3 rok. Mycket trevligt bemötande. Företaget ger ett gott intryck! Fördel och nackdel att bolaget är litet. Chefen fick själv hoppa in vid första tillfället pga att en medarbetare skadat sig. Hyfsat jobb men fönsterputs kräver proffs. Städning är inte lätt!

Svar från Slipp Städning

Hej Glenn! Roligt att du är nöjd med vårt bemötande. Det uppskattar vi! Vi hoppas vi får möjlighet att åtgärda fönsterputsningen vid ett annat tillfälle då vi alltid strävar efter att lämna varje bostad i toppskick. Vi hör av oss inom kort! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning

Kenneth H
Skrev om Slipp Städning

Ett enkelt och trevligt bemötande. Bra städat.

Svar från Slipp Städning

Tack för ett fint omdöme Kenneth. Kul att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Eric @Slipp Städning