Smålands Taktvätt AB

Smålands Taktvätt AB

Ring 036-12 01 87 www.smalandstaktvatt.se

Varmt välkomna till Smålands Taktvätt AB i Jönköping. Förnya ert tak med oss på Smålands Taktvätt. Vi utför taktvättar, och takmålningar i hela Sverige. Vi utför även andra typer utav jobb såsom markstensläggning, fasadmålningar m.m. * Vi utgår ifrån Jönköping och är rikstäckande. * Vi erbjuder alltid gratis offert förslag....

12 omdömen om Smålands Taktvätt AB

Gudrun U
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Taktvätt + målning av mitt villatak. Lite större proffsighet av måleriet hade önskats. Ett nedskvätt altantak fick jag dock utbytt. För övrigt mycket trevligt bemötande från företagshefen och hans personal:-)

Ann-charlotte B
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Bra utfört arbete. Mycket trevliga arbetare. Punktlighet, kvalitet på utfört arbete. Vi är helnöjda. Kalle & Lotta Berglund

Jan Christoffer A
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Smidigt ifrån första kontakt till klart tak! Supernöjda !

Smålands Taktvätt gillar detta
Svar från Smålands Taktvätt AB

Härligt att höra att ni blev nöjda // Sanne o team

SIV N
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Absolut det bästa som vi har gjort Trevliga , duktiga och mycket noggranna Vi är mycket nöjda

Smålands Taktvätt gillar detta
Svar från Smålands Taktvätt AB

Tusen tack Siv och Krister. Så härligt att ni blev nöjda med vårt arbete.

Magnus S
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Dom lyckades klämma in en taktvätt trots att säsongen var över. Löste det snabbt och snyggt och utan att lämna några spår av mossa på vare sig hus eller gräsmatta. Bra jobbat!

Per A
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Trevliga och och gjorde ett mycket bra jobb Rekommenderar dem till folk som frågar vem som gjort jobbet med att tvätta taket

Gunnar B
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Raskt og godt utført arbeid. Jeg er veldig fornøyd.

Bo G
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Vi beställde taktvätt och takmålning av vårt betongpannetak. Bemötandet var utmärkt och man kommunicerade bra med oss. Resultatet blev över förväntan och vi njuter av resultatet varje dag.

Bo G
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Utmärkt bemötande och genomförde arbetet ansvarsfullt och noggrant. Är helt nöjd med deras arbete med tvättning och målning.

Jarl O
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Jag blev bemött på ett mycket mycket bra sätt. Sanne mycket trevlig kille som jag varmt kan rekommendera, Förväntningarna var ett nytt fint tak, men resultatet betydligt bättre väntat. Rent och snyggt efteråt, inget efterarbete behövde göras. Tjänsten jag köpte var taktvätt med målning "supernöjd" och värt var enda krona.

Jacob B
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Proffsigt bemötande, serviceinriktade och ett utmärkt resultat

Kurt D
Skrev om Smålands Taktvätt AB

Taktvätt. Genomfördes helt OK.