SMT Bygg & Tak

SMT Bygg & Tak

Ring 073-763 45 94 smtbygg.se
4.4

För att alltid kunna leverera högsta möjliga kvalitet i våra jobb har vi såväl underentreprenörer som personal som är experter just på sina respektive områden.

14 omdömen om SMT Bygg & Tak

Sofie  B
Skrev om SMT Bygg & Tak

Vi anlitade SMT Bygg & Tak för en påbyggnad av övervåning av vårt hus i Täby Kyrkby. Vi är mycket nöjda med såväl kontakten med SMT som med utförandet av ombyggnaden som gjordes till ett fast pris enligt överenskommen tid utan några problem. Vi kan verkligen rekommendera andra att anlita SMT.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Mats W
Skrev om SMT Bygg & Tak

Bemötandet från företaget har alltid varit mycket bra. Utförda arbeten likaså. Priserna har alltigenom varit konkurrenskraftiga. Arbetena har omfattat löpande underhåll och nybyggnad på villafastighet i Bromma.

Håkan J
Skrev om SMT Bygg & Tak

Vi tagit hjälp av SMT vid två tillfällen. En tillbyggnad om 35m2 2010 och nu 2015 en nybyggnad i suturäng med en basyta om 50m2. Arvid har varit mycket lätt att samarbeta med. Hans hantverkare har ett genuint hantverkskunande vad gäller såväl murar, plåt och träsnickeri. Lätta att samarbeta med även om svenskkunskaperna är låga. SMT kan varmt rekommenderas då de ligger i en bra prisnivå för ett prima arbete.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Tobias P
Skrev om SMT Bygg & Tak

Nytt tak, isolerat halvplan, installation av trappa och 5 fönster. Mitt omdöme: SMT Bygg levererade från början till slut. Under hela byggtiden hade jag en Entreprenör besiktningsman med som besiktade varje moment. Han var imponerad av kunskapen, kvaliteten och att det var ordning och reda på byggplatsen. Offerterna på varje moment var tydligt och komplett och det slutgiltiga priset stämde exakt med överenskommet pris. Under projektets gång var vi tvungna att utöka arbetet med t ex målning och priserna var även då riktigt...

Erik F
Skrev om SMT Bygg & Tak

Fick fastpris på offert som var bra. Jobbet blev helt okej och dom är trevliga och löser det man ber om. Lite irriterande att inte få information om vad som händer, tex ingen som kommer idag.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Anastasios G
Skrev om SMT Bygg & Tak

Allt gjordes enligt överenskommelse! Inget strul el förseningar!

Thomas E
Skrev om SMT Bygg & Tak

Bra bemötande. Hjälp med läggning och reparation av tak. helt OK och enligt förväntningarna och lite bättre.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Ola L
Skrev om SMT Bygg & Tak

Anlitade detta företag för att lägga om taket. Byte av papp och läkt samt nytt tegel och stuprör. Bytte också takfönstren. De inhandlade materialet. Bemötandet var bra, hade bra dialog, de höll tidsplanen. Jobbet var bra utfört.

Petter B
Skrev om SMT Bygg & Tak

Jag har anlitade SMT Bygg och Tak när vi skulle tilläggsisolera huset samt målning. De var snabba att återkomma med en tydlig offert där varje del i arbetet beskrevs. De började på utsatt datum och var klara på utsatt tid. Ingen förskottsbetalning förväntades, allt betalades efter arbetet var utfört. Därefter har de fått bygga en ny trappa samt uppföra ett inglasat uterum. Vi är väldigt nöjda med det arbete som bolaget har utfört och kommer att anlita bolaget i framtiden.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 62 omdömen 4.9 av 62 omdömen

Veronica O Veronica O
Solveig
Skrev om SMT Bygg & Tak

Jag upplevde SMT Bygg & Tak som väldigt duktiga och trevliga. De målade mitt hus. Jag var mycket nöjd med det arbete de utförde.

Carl-magnus L
Skrev om SMT Bygg & Tak

Bara positivt att säga om SMT Bygg & Tak. De måla om hela vårt hus invändigt. Ingen lätt uppgift då de är väldigt högt till tak. Väldigt flexibla när små ändringar dyker upp. Vi kommer nyttja dem till att bygga om köket också. Rekommenderar!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Håkan B
Skrev om SMT Bygg & Tak

Rivning av balkong och betongplatta ovan tak vardagsrum samt återuppbyggnad av ny balkong från grunden med papptak ovan vardagsrum inkl plåtkrage och plåtanslutning mot fasad, trall och räcke samt lagning av fasadputs. Arvid från SMT var mycket kunnig, lyhörd och trevlig samt inte minst pålitlig. Arbetet utfördes helt enligt överenskommelse och resultatet blev mycket bra till vår stora belåtenhet./Håkan

Andreas  Å
Skrev om SMT Bygg & Tak

Seriösa och duktiga. Höll tidsplanen och är prisvärda. Rekommenderas.

Gustav  J
Skrev om SMT Bygg & Tak

Fick ett bra pris på offert och anlitade SMT Bygg & Tak för nytt tak till villan. Proffsigt bemötande och bra kommunikation. Problem löstes snabbt och på plats. Kvalitetsmaterial användes. Snyggt slutresultat och jag var mycket nöjd. Det enda jag inte är helt nöjd med är att vindskivorna är en aning för långa. Vid hörnen av huset droppar vatten ner på gångplattorna istället för i hängrännan och nu på vintern har det blivit hal is där.