Smultron Mobil

3.9

7 omdömen om Smultron Mobil

MARTIN G
Skrev om Smultron Mobil

Bra och billig mobiloperatör som ligger under Tele2.

First-Name L
Skrev om Smultron Mobil

Om Smultron någonsin ringer dig och vill sälja abonnemang så lägg på direkt. Detta företaget är oseriöst och har verkligen 0 service till dig som kund. Finns bara vilja i att tjäna pengar och blir det något fel så skyller dom antingen på dig som kund eller posten.

Eva L
Skrev om Smultron Mobil

De ringde och utgav sig för att vara från Telenor. Sen skickade de ett sms från Smultron. Jag sa att jag kommer inte att gå in och godkänna någonting ändå tog de en kreditupplysning på mig. De sa när de ringde upp att de bara ville kolla täckning, om jag var nöjd, om jag hade 5G osv. VARNING FÖR DE UTGER SIG FÖR ATT VARA ETT ANNAT BOLAG ÄN DEN ÄR!

Edin H
Skrev om Smultron Mobil

Pratade med en trevlig kille Martin på smultron mobil han kunde ge mig bra abonnemang mycket billigare än jag hade innan på Telia. Jag är micket nöjd inte problem med täckning hos mig i Gävle

Malin B
Skrev om Smultron Mobil

Väldigt nöjd med er hittills Uppkopplingen fungerar som väntat Att spara 300 kronor i månaden totalt på de 2 abonnemangen som vi flyttade till er skadar inte heller…

Albion L
Skrev om Smultron Mobil

Bytte till Smultron Mobil från Telenor, funkar lika bra om inte bättre till och med. Bra bemötande på kundservice också, snäll kille som heter Robin!

Svar från Smultron Mobil

Tack för din fina recension. Kul att höra att du är nöjd med oss :)

Dennis J
Skrev om Smultron Mobil

Väldigt nöjd nu så här i efterhand. Lite skeptisk i början pga nystartad operatör, men nu i efterhand så känner jag att jag har gjort helt rätt. Flyttade över mitt nummer till Smultron Mobil från min dåvarande operatör Telenor, för att köra med deras ”Prova-på” abonnemang och jag har inte upplevt några bekymmer. Väldigt trevliga kundmedarbetare också, samtidigt som man får snabb respons.

Egzon K gillar detta
Svar från Smultron Mobil

Hej Dennis. Tack för din fina recension. Vad kul att du är nöjd, eftersom det är det som vi strävar efter allra mest. Ha det så gott!