Snabbostad.se

Snabbostad.se

Ring 08-525 004 72 snabbostad.se
3.0

Snabbostad.se erbjuder lägenhetsbevakning via E-post och SMS för först-till-kvarn lägenheter i Stockholm och omnejd. En först-till-kvarn lägenhet är en lägenhet där köplats inte spelar någon roll utan den som först ansöker om lägenheten får den. Vi meddelar våra kunder om över 200 förstahandskontrakt till sådana här lägenheter...

4 omdömen om Snabbostad.se

AHSAN S
Skrev om Snabbostad.se

quite bad experience and is just a wastage of money and time. Many landlords on the website do not offer first come and first serve. Moreover, I have also been calling them and they said that they don't have such policy. It should be also a 30-days return policy which snabbostad does not have. So, not recommended services.

Mari B och Alan H gillar detta
CALLE V
Skrev om Snabbostad.se

Otydlig och ologisk uppsägning. Sidan "bevakningsstatus" där man kan kryssa ur abonnemanget innebär inte uppsägning även om det vore logiskt. Utan det är en sida för merförsäljning och inget annat. Vägrar dra tillbaka faktura på tjänst jag trodde var uppsagd.

Alan H gillar detta
Natalia B
Skrev om Snabbostad.se

Jag är ny medlem jag vill ha lägenhet

Rasmus K
Skrev om Snabbostad.se

Kan varmt rekommendera Snabbostad.se. Både billigare och bättre än konkurrenter som finns på marknaden. Jag hittade dem via google och gav det en chans. Efter tre veckors medlemskap och flera lägenhetsvisningar senare hittade jag en lägenhet på söder som passade mig perfekt. Helt klart en tjänst alla bostadssökande i Stockholm borde använda. Ingen tidigare kötid behövdes heller.

Fredrik F gillar detta