Södermalms Flytt & Städ

2.6

5 omdömen om Södermalms Flytt & Städ

jakob
Skrev om Södermalms Flytt & Städ

Riktigt oseriöst företag! Ville ha mer betalt mitt under flytten trotts fast pris som vi accepterat. Påstår att vi inte gett dem all info om avstånd i porten etc, när faktum är att de aldrig frågade. VARNING!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1257 omdömen 4.7 av 1257 omdömen

Johan K
Skrev om Södermalms Flytt & Städ

Utifrån vår erfarenhet vill jag varna för företaget. Vi kanske hade extra otur, men vår flytt utfördes av oförsiktiga flyttgubbar som orsakade stora skador på möblerna. Bemötandet från personal upplevdes som otrevligt. Enda undantaget var en av flyttkillarna (inhyrd, som jag förstår det) som var jättetrevlig -- även om han åkte iväg med våra hemmanycklar. Företaget erbjöd sig att fixa skadorna på de värst drabbade möblerna (positivt!), men den här processen var utdragen, och när möblerna kom tillbaka hade de fler skador...

Josefine G gillar detta
jan l
Skrev om Södermalms Flytt & Städ

Flytt från Hammarby Sjöstad till Täby. Vi har hyrt det här företaget förra veckan. Bra service från första kontakten med kontoret,Dem har väglett mig till att välja rätt. Dem har skickat fyra starka och snabba flyttgubbar som man genast kan se att dem jobbat länge inom yrket.Vi var imponerande av hur snabbt flytten gick och helt utan anmärkning. Flyttstädningen hade en liten anmärkning men dem kom samma dag och åtgärdade den. Tack än en gång. mvh Jan och Kerstin

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 240 omdömen 3.7 av 240 omdömen

ANDRIJA V
Skrev om Södermalms Flytt & Städ

Vi är jättenöjda med Södermalms flytt & städ flytt! De ringde i god tid när de var på väg för att meddela oss om ankomsttid. Jättetrevliga killar och tjejer som alla pratade och förstod svenska, något som var bristande vid tidigare hyrd flyttfirma! Vid flytt är kommunikation Södermalms flytt & städ så att det inte uppstår några missöden. De arbetade effektivt och hade en härlig personalanda. Jag var glad hela dagen och vid uppackning hade ingenting gått sönder! Makalöst! Rekommenderar denna firma varmt! Härligt gäng med härlig energi! Billigt, effektivt och god kommunikation!

Josefine G
Skrev om Södermalms Flytt & Städ

Det sämsta jag någonsin varit med om. De har orsakat skador på möbler värda över 85 000 kronor. Reco låter mig tyvärr inte skriva så långt som jag vill, så hela historien hittar ni här; http://www.granding.se/2013/09/04/varning-for-sodermalms-flytt-stad/

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1142 omdömen 4.7 av 1142 omdömen