Södertörns Städ

Södertörns Städ

sodertornsstad.se
  • BadgeTwoYears

Södertörns Städ grundades år 2021 och specialiserar sig på olika städtjänster i Stockholm. Städtjänster som vi tillhandahåller: * Hemstädning * Storstädning och Visningsstädning * Flyttstädning * Byggstädning * Fönsterputs Hos oss får du trygg service, utbildad personal och hög kvalité på våra utförda tjänster! Södertörns...

39 omdömen om Södertörns Städ

Elin L
Skrev om Södertörns Städ

Trevliga och flexibla, både vi och köparen av vår lägenhet blev nöjda med flyttstädningen.

Anders Ö
Skrev om Södertörns Städ

Mycket trevligt bemötande, städningen var så bra jag kommer att fortsätta att anlita Södertörns städ. Mvh Anders Österberg Römossevägen 23 146 31Tullinge

Olof C
Skrev om Södertörns Städ

Så småningom kommer jag beställa tjänsten igen

First-Name L
Skrev om Södertörns Städ

Testade ett annat annat städföretag innan som skulle göra en mer ordentlig genomgång, städningen där var under all kritik men ett snyggt hanterande. Jag var därför spänd inför denna städning men jag är supernöjd med Södertörns Städ, vilken skillnad jämförelsevis. Jättebra bemötande, bra genomfört, verkligen ingenting att anmärka på. Kommer anlita igen!

Johan B
Skrev om Södertörns Städ

Jag använde Södertörns städ till en flyttstädning. De dök upp punktligt i rätt tid och gjorde ett väldigt bra arbete. Mycket prisvärda! / Johan

Susanna Magdalena S
Skrev om Södertörns Städ

Vi är supernöjda med städningen! Noggrant och professionellt utfört. Tack för att ni finns!:)

Anna C
Skrev om Södertörns Städ

Bra utförd flyttstädning. Trevligt bemötande.

Svar från Södertörns Städ

Underbart Anna, vad glad jag blir av att läsa detta. Tack för att du delar med dig, så härligt när kund är nöjd. Vänligen Adrianna

Lars T
Skrev om Södertörns Städ

Brag de gjorde allt jag hade bett om. Tack

Svar från Södertörns Städ

Fantastiskt omdöme. Tack Lars för att du delar med dig! Oslagbar känsla med såhär nöjd kund. Vänligen Adrianna

Emma C
Skrev om Södertörns Städ

Mycket bra och trevliga. Blir alltid väldigt rent och fint :)

Svar från Södertörns Städ

Tack Emma för den fina omdömen! Vi gör alltid vårt bästa!

Anna M
Skrev om Södertörns Städ

Hej Ett fantastiskt bemötande. Lyssnar på kundens alla önskemål. Har anlitat dom tidigare fler gånger så bättre betyg är svårt att ge. Uppfyller alltid mina förväntningar. Uppdrag hos mig har varit städ, fönsterputs och trädgårds arbete. Jobbar snabbt, effektivt och noggrant. Toppen, toppen, toppen. Margareta

Svar från Södertörns Städ

Tack Margareta ! Det var underbart att hjälpa dig en en gång till.

Gun Eva L
Skrev om Södertörns Städ

Bra bemötande och vi är nöjda med städningen

Svar från Södertörns Städ

Tack Gun! Det är underbart att hjälpa er med hemstädning!

Ann-Marie N
Skrev om Södertörns Städ

Lägenhet på 75 km, ensamstående pensionär, Önskade städning av kök o badrum o golv, inte så mycket att damma, räcker med 2 tim, ibland stryka tvätt 1 tim., Blev först debiterad för 4 tim, fick ringa o ändra till 3 timmar städning

Svar från Södertörns Städ

Tack Ann-Marie för en fin omdöme!

Dominic S
Skrev om Södertörns Städ

We have had regular cleaning with Södertörns Städ for over a year now and couldn't be happier. They are very reliable, clean to a high standard and it is always the same lady. Communication in case a date change needed is always clear and well in advance.

Svar från Södertörns Städ

Thank You Dominic! We are glad to read it and thank you again for your trust!

Ulf I
Skrev om Södertörns Städ

Bra Hemstäd, samma personal, pålitlig m gott resultat

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket Ulf! Det är underbart att hjälpa er med hemstädning!

Helge K
Skrev om Södertörns Städ

Strålande flyttstädning till ett bra pris, bra bemötande och utmärkt service.

Svar från Södertörns Städ

Tack Helge! Det var underbart att hjälpa er med flyttstädning!

Eva M
Skrev om Södertörns Städ

Mycket trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med och man får svar snabbt. Kommer alltid exakt på den bestämda tiden och utför en väldigt bra städning. Rekommenderas verkligen!

Svar från Södertörns Städ

Tack Eva! Det är underbart att höra detta!

Jessika E
Skrev om Södertörns Städ

Mycket proffsigt bemötande. Metodiskt och effektivt utfört arbete. Superfint resultat. Jag är mycket nöjd!

Svar från Södertörns Städ

Tack Jessika! Tackar vänligt för omdömet och värmer gott om hjärtat att veta ni blev nöjda med vår service. Oslagbar känsla med såhär nöjd kund! Vänligen Adrianna

Tompol A

vi är jättenöjda av tjänsten Södertörns Städ

Svar från Södertörns Städ

Tack! Se otroligt tacksam för ert fina omdöme om oss!

Sara K
Skrev om Södertörns Städ

Vi är nöjda rakt igenom hela processen med flyttstädningen. Rekommenderar verkligen Södertörns städ.

Svar från Södertörns Städ

Fantastiskt omdöme, helt som det ska vara från vår sida till er som kund! Bästa Hälsningar Adrianna

Fred E
Skrev om Södertörns Städ

Mycket bra fönsterputsning till vettigt pris. Trevligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Södertörns Städ

Hej, Hej, Tusen tack! Vi gjorde vårt bästa och vi är så glada över det! Så fin omdöme!

Sofia A
Skrev om Södertörns Städ

Jättetrevligt och tillmötesgående bemötande. Visningsstäd som höll måttet. Priset konkurrentmässigt. Tryggt med ett lokalt företag!

Johan O
Skrev om Södertörns Städ

Hejsan. Pålitlig och noggrann, snygg å prydligt.

Svar från Södertörns Städ

Hej. Tack, skönt att höra så fina ord!

Andreas A
Skrev om Södertörns Städ

Trevliga och tillmötesgående. Rent och fint :)

Svar från Södertörns Städ

Hej, Tack. Vi är glada att du tycker om resultatet!

John S

Bra städning, inga konstigheter

Svar från Södertörns Städ

Hej, Tack för det! Trevligt att höra!

Anna M
Skrev om Södertörns Städ

Fantastiska människor. Fixar det mesta. Städar otroligt rent. Kommer att rekommendera deras tjänster till mina vänner. Toppen firma. Margareta

Svar från Södertörns Städ

Tack Margareta! Så fin rekommendation.

Roland H
Skrev om Södertörns Städ

Bra bemötande -/ städning kring ett städningsupodrag i samband med flytt från hus.

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket! Vi gjorde vårt bästa.

Jenny C
Skrev om Södertörns Städ

Grundligt utförande och trevligt bemötande!

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket! Trevligt att höra!

Tove
Skrev om Södertörns Städ

Mycket nöjda med städningen, rekommenderar verkligen. Bra bemötande, noggranna och gick väldigt smidigt att boka.

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket! Trevligt att höra och så fin rekommendation:)

Gun Eva L
Skrev om Södertörns Städ

Ett vänligt bemötande och vi är nöjda med städtjänster vi köpt

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket! Så glad man blir :)

Lars T
Skrev om Södertörns Städ

Allt var toppen, de gjorde en suverän storstädning, precis efter mina önskemål.

Svar från Södertörns Städ

Trevligt att höra! Tack för en fin rekommendation.

Inger E
Skrev om Södertörns Städ

Jag är mycket nöjd med Södertörns städ

Svar från Södertörns Städ

Tack Inger för en fin rekommendation!

Frida M
Skrev om Södertörns Städ

Bra bemötande, snabba svar, exemplarisk städning med en grymt detaljerad nivå. Kan varmt rekommendera Södertörns Städ.

Svar från Södertörns Städ

Tack Frida för en super fin rekommendation! Vi gjorde vårt bästa!

Lejon Micael L
Skrev om Södertörns Städ

Trevligt bemötande och inget att anmärka på. Perfekt jobbat.

Svar från Södertörns Städ

Tack, trevligt att höra! Vi gjorde vårt bästa!

Lina I
Skrev om Södertörns Städ

Södertörns städ är helt fantastiska! De gör verkligen allt för att hitta lösningar till kunden. De är snabba, effektiva, fantastiska personer och det blir skinande rent! Jag kan varmt rekommendera dem! //Lina

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket Lina för en superfin rekommendation! Det värmer upp mitt hjärta och det är så trevligt att se en så fin rekommendation!

Ulf I
Skrev om Södertörns Städ

Motsvarar våra förväntningar med råge. Rejäl o seriös Hemstäd, varma rekommendationer.

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket Ulf för en fin rekommendation!

Emma C

Väldigt duktiga! Rekommenderar!

Svar från Södertörns Städ

Tack, trevligt att höra! Vi gör allt för våra kunder!

Johan B
Skrev om Södertörns Städ

Trevliga, professionella och noggranna. Kan varmt rekommendera!

Svar från Södertörns Städ

Tack, trevligt att höra! Vi gör allt för våra kunder!

Antoaneta G
Skrev om Södertörns Städ

Vi använder Södertörns Städ för löpande hemstädning av vår lägenhet och är väldigt nöjda. De är trevliga, noggranna och flexibla. Jag kan varmt rekommendera!

Svar från Södertörns Städ

Tack så mycket! Vad trevligt att höra! Vi gör allt för våra kunder!

Elin C
Skrev om Södertörns Städ

Flyttstäd Gick snabbt och smidigt att boka. Mycket trevligt bemötande.

Svar från Södertörns Städ

Tack för en fin rekommendation!