Södertuna Slott

3.2

5 omdömen om Södertuna Slott

David L
Skrev om Södertuna Slott

Mycket god mat. Tyvärr sprang barn runt i matsalen. En man spydde vid vårt bord. Södertuna kan inte ta ansvar för att gäster beter sig illa men personalen gjorde inget för att rädda upp situationen. De lovade att ta kontakt med oss efteråt vilken de inte gjort. God mat uppväger inte dålig service.

PER E
Skrev om Södertuna Slott

Var på konferens här med ca 40 kollegor. Allt var tipp topp.

Sara S
Skrev om Södertuna Slott

Riktigt vackert slott i vacker omgivning. Bra mat, helt ok rum. Servicen var ok. Stort minus för spaavdelningen som känns nittiotal och som inte stämmer överens med det övriga på slottet. Plus för uomhustunnan.

Tobias B gillar detta
Karin A
Skrev om Södertuna Slott

Jag och min man var på en weekend på slottet, vi bodde i ett av gemaken. Vi hade hört gott om stället i förväg så våra förväntningar var på topp men tyvärr levde stället inte alls upp till våra förväntningar. När vi kom var det dags för afternoon tea..det var fullt med gäster så allt var i princip slut - tallrikar, scones, mjölken, juicen..det stod disk lite här o var i de i övrig mysiga lokalerna så starten på vår weekend var inte den bästa..när vi sedan begav oss till vårt gemak i en av sidobyggnaderna så grusades förvätningarna...

Martin H
Skrev om Södertuna Slott

Jag och min fru var på en weekend på Södertuna. Omgivningarna är jättefina. Deras afternoon tea var bra, middagen likaså. De har en relaxavdelning som såg fin ut men som tyvärr var invaderad av barn och deras föräldrar när vi var där. Vi hade ett något finare rum som vi var jättenöjda med.