Sol och Energi Gotland

Sol och Energi Gotland

solochenergigotland.se
  • Badge2024

Välkommen till Sol och Energi Gotland Vi är gotlands härligaste solcellsgäng och erbjuder - Högst yrkesstolthet - Flexiblaste lösningar - Bästa garantierna - Solklart utbildade och certifierade - Enklaste vägen till solceller Vårt mål är att ha dom nöjdaste solkunderna på Gotland punkt slut. Vi erbjuder installation av...

17 omdömen om Sol och Energi Gotland

Anders A
Skrev om Sol och Energi Gotland

Mycket trevligt bemötande, snabb och snygg installation. Finns inga problem, bara lösningar.

Ingegerd A
Skrev om Sol och Energi Gotland

Väldigt trevligt bemötande snabbt jobbat högsta betyget

Peter L
Skrev om Sol och Energi Gotland

Kort och gott. Bra bemötande och duktiga montörer.

Monica E
Skrev om Sol och Energi Gotland

Vi önskar besök från säljare för info om hur app och anläggningen funkar.

Svar från Sol och Energi Gotland

Tack för det fina omdömet Monica! Adham söker er för genomgång så löser det sig säkert före påsk om ni har tid:) Allt gott och njut för nu kommer solen!

Tord L
Skrev om Sol och Energi Gotland

En bra leverantör som håller vad de lovat. Trevlig personal och proffsigt utfört arbete. Kan bara ge bästa rekommendationer.

Svar från Sol och Energi Gotland

Magiskt vilket omdöme Tord, stort tack! Kul att du är nöjd. Nu håller vi tummarna för snabbt byte av mätaren så du kan få igång anläggningen med vändande:) Ha en riktigt härlig påsk och kom ihåg att Adham bara är ett samtal bort om du behöver assistans av något slag.

Karl M
Skrev om Sol och Energi Gotland

Hjälpsam och kunnig personal som är lätt att få tag på. Köpte solceller med växelriktare och batteri för lagring av solel. Känns som en djungel att få tag i bra leverantör, men det blev riktigt bra. Relativt snabb leverans och installation. Lokal anknytning och måna om kunden. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Sol och Energi Gotland

Stort tack för det fina omdömet Karl! Se fram emot massor av egenproducerad solel och ha en riktig härlig påsk önskar alla vi på Sol och Energi:)

Ingela M

Ni får +10av tio möjliga 🙂👍👍

Svar från Sol och Energi Gotland

TACK Ingela för det fina omdömet det värmer och glädjer oss! Adham finns alltid tillgänglig om det dyker upp en fråga eller fundering. Ha en fantastisk påsk och vår med massor av sol på panelerna:)

Göran K
Skrev om Sol och Energi Gotland

Blev från start positiv till första mötet,offerten och samtalet efter jag bestämt mig för leverentör. Snabb igångsätttning av projektet. Ett härligt gäng grabbar som jobbar snabbt. Jag är väldigt nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Sol och Energi Gotland

Svar från Sol och Energi Gotland

Tack Göran för ditt fina omdöme, kul att du gillar´t! Vi tackar för förtroendet och dom goda semlorna som satt som en smäck:) Ha en toppen vår en riktigt god och glad påsk OCH tveka inte att kontakta Adham om det dyker upp nåt.

Dan S
Skrev om Sol och Energi Gotland

Vi har fått en mycket bra hantering av vårt intresse för solpaneler. Både bemötandet och den praktiska hanteringen var toppen. Även så arbetet med bygglovsansökan som gjordes fint. Montörerna var både skickliga energiska och trevliga att ha att göra med. Sammantaget är vi mycket nöjda och rekommenderar denna firma starkt. /Dan o Elinor

Svar från Sol och Energi Gotland

Stort tack för det fantastiska omdömet Dan! Det var toppen att få bygga er anläggning och kakorna gjorde det inte sämre;) Se fram emot mängder av egentillverkad solel och hör av er om vid minsta fråga eller fundering. Glad påsk önskar vi med Sol och Energi!

Lasse O
Skrev om Sol och Energi Gotland

Mycket bra bemötande härligt gäng har känts riktigt bra från start. Har nu 36 paneler, växelriktare och batteri snyggt å proffsigt monterade LÅ Othberg

Svar från Sol och Energi Gotland

Tack Lasse för dom fina orden och tack för förtroendet att få leverera din fina anläggning! Adham finns alltid tillgänglig om det dyker upp nån fundering och kaffit står oftast på, det händer ju att vi ses;) Ha en härlig påsk!

Per G
Skrev om Sol och Energi Gotland

Snabbt o bra arbete av killarna.Trevliga mm. Saknar dock ett skydd över växelriktaren som lovat.

Svar från Sol och Energi Gotland

Stort tack för fint omdöme Per! Adham och Malmis sliter sina hår efter ett stiligt tak och har nu efter mångt och mycket lyckats designa ett eget skydd som dom ska få en plåtslagare att tillverka å det snaraste. Hör gärna av dig om det dyker upp någon fråga eller fundering, Adham står alltid till förfogande. Önskar en riktig god och glad påsk med många soltimmar!

Stefan H

Mycket trevlig personal. Bra jobbat.👍

Svar från Sol och Energi Gotland

Tack Stefan, det värmer:) Det var ett par snöiga dagar men vi lyckades ändå få upp anläggningen efter några tusen tag med snöskyffeln;) Hör av dig till Adham om det dyker upp någon fråga eller fundering och ha en toppen vår nu med massor av sol!

Mats E
Skrev om Sol och Energi Gotland

Mycket trevliga proffsigt jobb på installation rent och städat när dom va klara rekommenderas gärna

Svar från Sol och Energi Gotland

Wow tack Mats för omdömet! Kul att du noterar städningen som vi alltid lägger lite extra kärlek på, en sån enkel sak som gör så mycket för helheten (utöver en fantastiskt installerad solcellsanläggning förstås;) Ha en härlig vår med mycket solinstrålning på panelerna och hör av dig om något dyker upp som du undrar eller funderar på.

Bengt K
Skrev om Sol och Energi Gotland

Jag blev mycket väl bemött av alla berörda. Jag förväntade mig att få anläggningen monterad och klar till jul. Och det klarade dom galant. Ett mycket duktigt och glatt gäng som monterade som monterade. Jag köpte komplett solsellsanläggning . Jag är helnöjd med Sol och Energi Gotland.

Svar från Sol och Energi Gotland

Oj tack Bengt det var ett strålande betyg du gav oss! Vänder det tillbaka och tackar för förtroendet, den fantastiskt goda maten och det härliga samarbetet med grävningen:) Ha en härlig påsk och hör av er till Adham om det dyker upp nåt!

Anders E
Skrev om Sol och Energi Gotland

Kan sin sak. Snyggt arbete. Trevliga att ha och göra med.

Svar från Sol och Energi Gotland

Tack för fint omdöme Anders och tack för dom goda semlorna! Dyker det upp nån fråga eller fundering så finns Adham alltid tillgänglig för dig. Ha en fantastisk påsk!

Anthony Michael S
Skrev om Sol och Energi Gotland

Trevligt o kunnig personal, man blir jättebra bemott . Förväntningar var normalt o sol och energi överträffa det. Upplevelse va jättebra och vi köpte solceller

Svar från Sol och Energi Gotland

Stort tack för dom fina orden Anthony, det värmer oss uppe på taken. Hoppas ni får en toppen vår och se fram emot många härliga soltillverkade kW:)

Lars J
Skrev om Sol och Energi Gotland

Snabb och smidig installation av mycket kompetent personal.

Svar från Sol och Energi Gotland

Tack Lars för att du tog dig tid att lämna det fina omdömet och tack för att vi fick möjlighet att bygga din fina anläggning! Det blev fantastiskt snyggt med panelerna du valde. Adham finns alltid tillgänglig om det dyker upp någon fråga. Önskar er en toppen vår med hög produktion:)