Spolvision AB

Spolvision AB

www.spolvision.se
  • Badge2023

Har du stopp i avloppet? Vi på Spolvision AB är företaget du då ska kontakta. Vi erbjuder det mesta inom spolservice. Avloppsspolning, stamspolning, rörinspektion, stopp i kök eller underhållsspolning - vad du än behöver hjälp med att spola så har vi den rätta utrustningen och kunskapen. Vi jobbar alltid miljösäkert. Därför...

92 omdömen om Spolvision AB

Sedan starten hos Reco 2017

Susanne P
Skrev om Spolvision AB

Mycket trevlig kille som gjorde ett bra jobb. Kul att få se i kameran hur det blev rent och fint i rören.

Fred S
Skrev om Spolvision AB

Efter hårt arbete med rotfräsning och spolning lyckades Spolvisions trevliga tekniker lösa vårt avloppsproblem. Tog sig tid med arbetet, var seriös och inte rädd för extra besvär. Rekommenderas varmt!

Hongxin L
Skrev om Spolvision AB

It was sort of an emergency situation so I was glad I got a timely help. The drainage had apparently not been cleaned out thoroughly for years so it took ~2 hours to get the job done, and the end result was fantastic. There were proper camera inspection, washing, and the guy tried best to minimize the mess of the blockage. Overall I am very happy and I can highly recommend. The reason I'm not giving 5 star was I think I didn't get an equally good service from the same provider last time in 2022, so it didn't last long before...

Jan S
Skrev om Spolvision AB

Fungerade bra, ambitiös kille som fixade stoppet på besvärligt ställe.

Mirjam H
Skrev om Spolvision AB

Kunnig och trevlig personal som gjorde ett jättebra jobb. Jag är mycket nöjd

Louise Fernanda S
Skrev om Spolvision AB

Beröm! Kommunikationen fungerade bra, de jobbade effektivt och var professionella. Klarade av stamspolning av nästan 150 lägenheter på en vecka. Kan varmt rekommendera.

Samira M
Skrev om Spolvision AB

Trevligt bemötande , snabb och bra service. Det var spolning av stopp i toaletten

Reza J
Skrev om Spolvision AB

Snabb och effektivt företag, kommer att fortsätta ha samarbete med framöver

CHARLOTTA I
Skrev om Spolvision AB

Professionell, vänlig och snabb! Bra pris. Allt var toppen! Rekommenderar starkt!

Daniel M

Nöjd!

Ylva S
Skrev om Spolvision AB

Vänligt,tydligt och informativt. Spolning av avlopp i badrum

Jan F
Skrev om Spolvision AB

Trevligt bemötande. Gott engagemang. Stort kunnande. Ödmjuk behandling. Rekommenderas verkligen. Advokat jan Freij

Fredrik N
Skrev om Spolvision AB

Trevlig och kunnig personal hjälpte oss med stopp i avloppet. Har inget alls att klaga på

Camilla W
Skrev om Spolvision AB

Mycket noggrant genomförd spolning av handfatets och duschens avlopp. Extra koll att allt fungerade som det skulle även i kök som var utanför min beställning. Killen torkade upp på golv och vägg, svarade vänligt på alla mina frågor! Högsta betyg! Rekommenderar Spolvision.

Thomas B
Skrev om Spolvision AB

Vi fick fantastisk hjälp att fräsa ur rötter och gå igenom större delen av vårt avloppssystem för inspektion och filmning. Oerhört professionell och kunnig. Ett annat bolag var kaxiga och sa att de fixar vad som helst, men väl på plats så vände de i dörren. Spolvision fixade det med tålamod och precision. Uppskattar också en rak och tydlig dialog som hela tiden var trevlig. Var med större delen av tiden för att lära mig och kunna sköta om hus och avlopp framåt och fick ovärderlig kunskap delat med mig. Vi kommer...

Isaak I

Bästa service!! Gör att bra jobb ! Mycket trevlig personal

Roland S
Skrev om Spolvision AB

Bor i villa och hade totalstopp i kökets anslutningsrör. Beställde totalspolning av hela husets avloppsstammar till gatan. Jobbet gjordes snabbt och effektiv, rent och snyggt. Fick dessutom tips och råd om hur upprätthålla skicket. Tack!

Sonja H
Skrev om Spolvision AB

Vi blev bra bemötta, och ni gjorde ett bra jobb.

Robert R
Skrev om Spolvision AB

Bra service. Kändes mjt proffesionellt.

Helena S
Skrev om Spolvision AB

Prisvärt och mycket gediget arbete från början till slut. Rekommenderar.

Tony L
Skrev om Spolvision AB

Väl utför arbete. Och mycket trevligt bemötande av personalen.

Stuart W
Skrev om Spolvision AB

Behövde hjälp med stopp i avlopp. Ringde tidigt på morgonen och fick hjälp direkt. Trevligt bemötande, perfekt service och tips för underhåll. Rekommenderas varmt!

Thomas F
Skrev om Spolvision AB

Mycket bra arbete utfört. Det var ett svårt uppdrag men det behandlades mycket snyggt. Kort inställelsetid Jag är mer än nöjd.

Ludvig H
Skrev om Spolvision AB

Jag kan verkligen rekommendera detta företag!!!

Per A
Skrev om Spolvision AB

Kom en trevlig kille efter endast ca 1 timmes väntan. Ock det är ändå semester tider och kl 21. Han löste allt på ca 40 min och visade även avloppet på film. Jag är jätte nöjd.

Lisa S

Snabba effektiva och trevliga,

Sofia A
Skrev om Spolvision AB

Bra utfört jobb på rimlig tid från trevlig och kunnig tekniker. Kan absolut rekomenderas

Julia B
Skrev om Spolvision AB

Väldigt nöjd med servicen! Rekommenderar!

Rm Relining & Bygg A

Vi på rm relining har använt Spolvision dem är Super duktiga spol tekniker och jätte bra pris. Rm relining & bygg ab

Annette A
Skrev om Spolvision AB

Dom kom när dom skulle var trevliga och förklarade bra och gav tips och råd 👍🏻😃

Bengt D

Fantastiskt bra service och bemötande! Föredömligt på alla sätt 5+

Clarence K
Skrev om Spolvision AB

Proffs på sitt jobb! Ja blev mycket nöjd med resultatet och uppskattade spol visions vänliga bemötande

Robert J
Skrev om Spolvision AB

Blev bra bemött och spoling av avloppet blev bra utfört.

Lars T
Skrev om Spolvision AB

Bra att de spolade och inkluderade kamerinspektion med fast pris. Fick loss proppen men kunde inte, av någon anledning, rensa rören fullständigt.

Lars L
Skrev om Spolvision AB

Spolning och filmning. Kom lite senare ut utlovat men kom. Trevligt bemötande och föreföll veta vad han gjorde. Resultatet blev bra och vi är nöjda.

Katarina U
Skrev om Spolvision AB

Bra bemötande. Levererade enligt offert. Inga tillkommande kostnader. Flexibel vad gällde mindre förändringar.

Peter T
Skrev om Spolvision AB

Hjälp med stopp i avloppet. Killarna som kom arbetade snabbt och noggrant. Fick även tips för att förebygga framtida stopp.

Per F
Skrev om Spolvision AB

Väldigt noga och service inriktade

Chao C
Skrev om Spolvision AB

We got clogging in sewage system. Spolvsion provided Very good service with prefessional tools and knowledge! Find the reason in 2mins and fix the clogged main sewage pipe very quick. Also answer call during include weekend is very nice and helpful! Thanks!

Ängshavern A

Mycket bra service 👍 Omtänksamma personal 👍

Hans Örjan Y
Skrev om Spolvision AB

Trevligt företag och riktigt proffesionella . Jag rekommenderar detta företag varmt för andra kunder . Mvh Hans Ylivainio

Annelie B
Skrev om Spolvision AB

Så otroligt trevliga och hjälpsamma killar som gjorde ett noggrant arbete med ett leende på läpparna. De informerade löpande om vad som hände och vad de gjorde, utan att jag behövde fråga hela tiden. Jag är en mycket nöjd kund och skulle detta problem uppstå igen så kommer jag att kontakta Spolvision 😊

Jakob F
Skrev om Spolvision AB

Bra: seriösa och vill verkligen lösa problem.

Maria A
Skrev om Spolvision AB

Proffesionellt bemötande. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Spolvision till andra som har problem med avlopp. /M

Peter G

Trevliga, noga och förklarande

Erik L
Skrev om Spolvision AB

Snabb återkoppling om pris och villkor. Snabb inställelsetid från felanmälan till besök hemma. Proffsig genomförande med både spolning och filmning.

Jan B
Skrev om Spolvision AB

Snabbt och effektivt och trevligt bemötande

Ulf L
Skrev om Spolvision AB

Trevliga och hjälpsamma. Snabbt på plats och inget tjafs.

Nelufa M
Skrev om Spolvision AB

Mycket bra och han som var hus mycket bra 👍

Annette F
Skrev om Spolvision AB

Bra första kontakt. Upplevde att det var otydligt i dialog inför besök. Snabbt på plats och mycket bra hjälp.