Stans Minsta Loppis

Stans Minsta Loppis

Stans Minsta Loppis är en barnvagn med en gammal resväska, full av prylar ovanpå. Ni hittar den i Haga, i korsningen Haga Nygata / Kaponjärgatan, i Göteborg.

4 omdömen om Stans Minsta Loppis

Agneta
Skrev om Stans Minsta Loppis

Hej, Agneta här som äger Stans Minsta Loppis. Det krånglade lite här så jag hoppas min text inte kommer dubbelt. Ville bara informera om att vagnen och väskan som Lars skriver om givit upp andan så numera är det strykbräda som gäller. Utomhus vid Haga Nygata 5 eller 6 i Göteborg. Läs gärna mer här: http://reka.se/nora/blog/2013/12/13/intervju-med-agneta-som-driver-stans-minsta-loppis

Agneta
Skrev om Stans Minsta Loppis

Hej på er! Det är jag som äger Stans Minsta Loppis och jag vill tacka för de vackra orden och kontra med att jag garanterat har världens trevligaste kunder. Vill också tala om att jag bytt plats och numera hittar ni mig snett emot Caféva på Haga Nygata 5.

Melissa N
Skrev om Stans Minsta Loppis

Otrolig söt dam som står och säljer saker väldigt billigt:)! Alla pengarna går till att hjälpa hemlösa katter att få ett nytt hem:)!

Lars A
Skrev om Stans Minsta Loppis

Aldrig någonsin har jag hittat en charmigare och personligare liten vandrande loppis. Kvinnan som sköter "Stans Minsta Loppis" har skött det i 13 år och suttit på samma plats och sålt ur sin resväska på Haga Nygata. Hon lägger stor vikt vid ett brett sortiment där man kan hitta allt ifrån leksaker till skrin "Så länge det får plats i resväskan". Färgsprakande former eller retro 70 tal, allt som tilltalar dig och ditt eget lilla second hand "Här kan jag göra ett kap" sinne. Utforska detta inslag på Göteborgs glada gator, ni kommer inte ångra er.

Annika T gillar detta