Starkes Bygg AB

Starkes Bygg AB

www.starkes.se

Vi på Starkes Bygg AB är specialister på fönster och dörrar. När du anlitar oss kommer vi först och mäter och därefter presenterar vi alltid en offert med fast pris. Bland de tjänster vi erbjuder hittar du det mesta inom fönster, tak, fasad, altan, badrum, staket och målning. Oavsett om du behöver hjälp med takrenovering, kakel,...

11 omdömen om Starkes Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2017

Pia Anette B
Skrev om Starkes Bygg AB

Använde detta företag pga rekommendation och dom rekommendationerna var verkligen välgrundade. Allt var gjort snabbt. Killarna som gjorde jobbet var trevliga och gjorde ett jättebra jobb och jobbade verkligen hårt hela tiden. Städade upp efter sig. Priset var också verkligen bra. Vi kommer verkligen att använda dom igen och rekommendera dom.

ANNA O
Skrev om Starkes Bygg AB

Anlitade Starkes Bygg AB för takbyte. De kom och utförde arbetet inom utsatt tid, bra underhandskontakt och förståelse för frågor och behov. Mycket bra arbete, städade noga efter sig och var trevliga. Följde offerten. Kan starkt rekommendera!

Gudmund D
Skrev om Starkes Bygg AB

Nytt golv nya fönster, dörr och väggar i garage. Snabbt och väl utfört arbete. Bra löpande kontakt med företaget för bra balans mellan omfattning på arbetsinsats kontra kostnad. Mycket nöjd med bemötande och slutresultat.

Ronnie L
Skrev om Starkes Bygg AB

Bytte fönster och fasad, trevlig säljare och väldigt duktiga hantverkare, rekommenderas varmt.

Henrik Bo W
Skrev om Starkes Bygg AB

Bytte 7st gamla fönster till nya Elitfönster. Fantastiskt duktiga snickare, blev riktigt snyggt. De var duktiga och jobbade på i rask takt. Städade bra efter sig. Absolut inget att klaga på, vi är otroligt nöjda! Rekommenderas starkt!

Gert E
Skrev om Starkes Bygg AB

Vi var mycket nöjda med alla utförda arbeten. Bra utförda arbeten. Höll utlovad tidplan. Trevliga montörer. Noggranna. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Lars A
Skrev om Starkes Bygg AB

Vi är mycket glada och tacksamma. Vi är mycket nöjda och belåtna med arbetet.

Lars-Ola W
Skrev om Starkes Bygg AB

Vi har en mångårig mycket bra kundrelation med Starkes bygg. De kan varmt rekommenderas!

Jesper P
Skrev om Starkes Bygg AB

En firma som jag anlitat flera gånger. Redan dagen efter första besöket ligger en välskriven offert i min brevlåda. Bra dialog med chefen Thomas. Kommer på avtalad tid. Starkes Bygg har bytt alla fönster och dörrar i min fastighet. Målat både ute och inne. Jag är nöjd och kan varmt rekommendera denna firma. Känns tryggt med hantverkare man kan lita på.

Elisabeth S
Skrev om Starkes Bygg AB

Fönsterbyte i min villa. Proffsigt och bra bemötande hela tiden. Ett mycket fint utfört arbete. Jag är helt och fullt nöjd

Emma L
Skrev om Starkes Bygg AB

Fantastiskt duktiga och trevliga! Vi bytte våra fönster på övervåningen till att börja med, och det blev jättefint. Riktigt proffsigt gjort! Så nu anlitar vi dem igen för resten av husets fönster! Jag kan varmt rekomendera dem.