STENINREDNINGAR

Ring 073-803 03 85 steninredningar.se

8 omdömen om STENINREDNINGAR

Henrik A
Skrev om STENINREDNINGAR

Väldigt hög service och förståelse angående vad vi förväntade oss. Vi jobbar med steninredningar gällande bänkskivor samt sten till trädgård och känner oss väldigt nöjda.

Oscar J
Skrev om STENINREDNINGAR

Bra pris, bra kontaktperson. Smidigt att hämta själv i Mölndal.

Erik M
Skrev om STENINREDNINGAR

Jättenöjd med bemötande, pris och leverans

Svensson A

Kanon!! Bra bemötande. Konstruktiva. Kunniga och vänliga

Wefix A
Skrev om STENINREDNINGAR

Har haft Eric som säljare i över 10år, Steninredningar har gjort perfekta leveranser. Tack!

Linnea T
Skrev om STENINREDNINGAR

Professionell hjälp och snabb återkoppling. Vi är supernöjda med stenskivorna vi köpt. Kan varmt rekommendera Steninredningar!

Martin L
Skrev om STENINREDNINGAR

Bra resultat på trappan jag beställde. Tog lite tid men tid hade jag i projektet.

Zoe F
Skrev om STENINREDNINGAR

Väldigt fint bemötande och mycket bra kommunikation mellan oss och Eric. Vi blev så glada över att vi fick välja vilken stenskiva vi skulle få till det som skulle bli bänkskivor i köket! Prismässigt låg Steninredningar väldigt bra jämfört med ett par andra vi hade kontaktat. Leveranstiden var också enligt estimat, vilket vi var väldigt nöjda med. Eric var väldigt lätt att kontakta och prata med, och löste problem längs vägen på ett väldigt pragmatiskt och smidigt sätt.

Svar från STENINREDNINGAR

Tack för ditt fina omdöme Zoe! Riktigt kul att vi fick leverera era fantastiska bänkskivor!