Stjärnans Bilteknik AB

Stjärnans Bilteknik AB

10 omdömen om Stjärnans Bilteknik AB

Tommy H
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Äntligen så har jag hittat en bilverkstad (Stjärnans Bilteknik) som verkligen sticker ut genom snabb & professionellt utförd och prisvärd service. Min Mercedes CLS AMG har blivit mycket väl omhändertagen och åtgärdad enligt överenskommelse till ett mycket fördelaktigt pris. Har nu anlitat denna verkstad några gånger och konstaterat att från och med nu är jag stamkund. Något jag aldrig varit med om är hur utfört arbete redovisas. Delar som bytts ut och anskaffats finns på bild. Även själva arbetet har i bild dokumenterats....

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1703 omdömen 4.7 av 1703 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Sylvia H
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Vår 30 år gamla Mercedes 300 SL har fått den allra bästa vård hos Stjärnan! Det har varit mycket att åtgärda och hela tiden har de skickat bilder av sitt arbete och hållit oss uppdaterade. Utmärkt jobb!

DANIEL W
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Riktigt bra verkstad, rekommenderas!

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Allan Mikael E
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Tagit hjälp av dem vid ett föertal tillfällen, alltid blivit nöjd. Mycket proffsiga och prisvärda.

JOHN E
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Toppenbra ställe för service av Mercedes, fixar den årliga servicen medan man väntar på plats.

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1084 omdömen 4.7 av 1084 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
THOMAS ARNE V
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Kan varmt rekommendera att lämna in bilen här. De har tagit hand om vår Mercedes och vi är väldigt nöjda med servicen, bemötandet och kunskapen

Hans G
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Bad om 3 offerter hos olika verkstäder,ingen hade rätt uppgifter om vad som skulle göras vid en service C (MB) men här på Stjärnans Bilteknik visste dom direkt vilket arbete som skulle utföras till rätt pris! Är mycket nöjd och kommer fortsättningsvis att anlita dom.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Kaj Paavo M
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Kan verkligen rekommendera denna verkstad och framförallt grabbarna som jobbar här. Inget är omöjligt! Trevliga, serösa och med glimten i ögat!

Daniel F
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Kan varnt rekommendera grabbarna på Stjärnans bilteknik! Fick en offert ifrån en känd bmw meck i Stockholms trakten där dom rekommenderade mig att byta diverse delar på fram o bakvagn. Mejlade då offerten till Micke på stjärnans bilteknik för att höra hans bedömning. Det visade sig att merparten av delarna på denma offert ej behövdes bytas. Känns så skönt att hittat en verkstad som jag kan lita på och som verkligen kan bmw bilar!! Högsta betyg ifrån en nöjd Bmw ägare!!!

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 823 omdömen 4.5 av 823 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Thomas B
Skrev om Stjärnans Bilteknik AB

Har en BMW M135i årsmodell 2013 som jag servat på auktoriserad verkstad då 3 års fri service ingick vid köpet. Första gången jag skulle betala servicen ur egen ficka tyckte jag att "min" auktoriserade verkstad erbjöd ett väldigt högt pris för en helt normal standardservice (i princip byte av olja, diverse filter, tändstift samt normal fordonskontroll). Bestämde mig för att kolla runt lite efter alternativ och hittade Stjärnans Bilteknik. Killarna som driver verkstan har lång erfarenhet från av att jobba med BMW från auktoriserad...