Stockholm Medical Office

Stockholm Medical Office

Ring 08-545 816 70 www.stockholmmedicaloffice.com

Stockholm Medical Office är en läkarmottagning och företagshälsovård som finns på Kommendörsgatan 44 i närheten av Karlaplan. Med erfarenhet sedan 1989 kan vi idag kalla oss för specialisten inom dessa områden. Stockholm Medical Office är även verksam inom andra områden som: - Företagshälsovård - Allmänläkare - Ortopedi -...

2 omdömen om Stockholm Medical Office

Teresa Monica T
Skrev om Stockholm Medical Office

Uselt bemötande. Hälsokontroll av personal under 2022 var under all kritik. Nu i april 2024 lika uselt. Gå inte dit! Det är skämt!

Arne E
Skrev om Stockholm Medical Office

Jag var idag på Stockholm Medical Office och fick hjälp med mitt läkarintyg för körkort. Fick en tid direkt och det gick väldigt enkelt. Väldigt trevligt bemötande i receptionen.

Tobias B
Skrev om Stockholm Medical Office

Gah! En fästing...på pungen. Förtvivlad över att bli skändad av en sån liten varelse bokade jag genast tid på Stockholm Medical Office för bästa tänkbara skydd för framtiden. Här skrattade personalen hjärtligt och meddelade att i år, 2010, är det värre än någonsin med fästingar. Därefter stack de mig ömt med nålen och välkomnade mig igen om 6 veckor. Stockholm Medical har en avslappnad och skön inställning till livet och mycket humor. Dessutom tycks de vara rutinerade och med en fin fin service. Om du ska vaccinera dig, gör det här. Verkligen.

Åke B och Nikke L gillar detta