Stockholm Städgruppen AB

4.5

115 omdömen om Stockholm Städgruppen AB

Sandra V
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jätte trevliga, i tid och lämnade hemmet i TOPP SKICK. Är så så nöjd 🌞🌞🌞🌞🌞 Jag bokade flyttstäd och de städade så noggrant

Claudia Catarina G
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jag är alltid lika nöjd med Stockholm Städgruppen AB o deras utmärkta städtjänster, bra priser samt kundservice, och är därför en återvändande kund. Nu senast bokade jag en flyttstädning av en nyrenoverad lgh. Kan varmt rekommendera!

Marie T
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Snabb återkoppling. Fick hjälp till dagen efter Det var flyttstädning som var uppdraget. Nöjd

Anita R
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Lätta att få kontakt med samt att det går att få hjälp inom kort tid. Har anlitat företaget vid olika tillfällen , dom gör ett otroligt bra jobb. Dom är noggranna & det blir skinande rent överallt . Toppen. Personal !

Sara S
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Dom kom med kort varsel på helgen och gjorde en flyttstäd åt mig. Jag är mycket nöjd med resultatet och dom tog före och efter bilder vilket var jättebra!

Agnes M
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jag och min sambo är supernöjda med flyttstädningen vi bokade. Det var smidig bokning på städgruppens hemsida, vi fick bokningsbekräftelsen direkt och strax innan avtalad tid så hörde städgruppen av sig via sms och meddelade att dem var framme vid lägenheten. När vi inspekterade städningen efteråt så var allting perfekt, och särskilt nöjda blev vi med städningen av duschväggar och spishällen. Rekommenderar verkligen Stockholm städgruppen.

Kenneth S
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Snyggt och rent till ett väldigt bra pris!

JOSEFINA ÅSA ANNA L
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Superfin noggrann och proffsig flyttstädning. Är väldigt nöjd och rekommenderar varmt.

Ulf H
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Tog en kreditupplysning på mig utan att först fråga eller informera om det.

Kristin M
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Flyttstädningen blev jättebra utan anmärkelse. Jag kunde omboka utan problem och dessutom bra pris!

Max R
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Inga konstigheter, allt var noggrant och fint städat. Väljer Städgruppen inför nästa flyttstäd :)

Karl R
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Det var mycket bra och jag är mycket nöjd med resultatet. Särskilt nöjd med kundmottagningen i samband med beställningen: blixtsnabb och glasklar.

Gustav S
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Har inget negativt att säga om stockholm Städgruppen AB. Bra och smidigt bemötande. Lägenheten Jag sålt blev väldigt ren och köparen var nöjd. /Gustav

Per K

Flyttstädning; 10 av10 Ett helt fantastiskt bemötande på alla sätt och vis

Viktor K
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Levererade precis vad dem lovade, smidigt att boka och allt blev klart i tid.

Albin L
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Enkelt att boka och trevlig personal! Hoppas att städaren får bra ersättning för sitt hårda arbete.

Christina E
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

*Mycket bra, noggrann städning, imponerad!! *Kom innan utsatt tid, ingen väntan. *Bra pris! *Bra hemsida, kunde lätt se priset innan bokning och eventuella tillägg man ville boka. Vad mer vill man ha som kund!😊

Jan F
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Riktigt enkelt och smidigt att boka. Städningen blev super super bra. Noggrant och fräscht

Maria A
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Vi är väldigt nöjda med resultatet efter flyttstädningen.

Hong Y
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Fantastisk personal! Punktlig och jobbet är väl utfört! Varmt rekommenderas !

Ove K
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

De tre städarna som kom gjorde ett helt enormt bra jobb. Det såg finare ut än när jag flyttade in en gång i tiden. Den sten som föll från mina axlar när jag såg resultatet, ni förstår inte.

Tilde A
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Nöjd med upplevelsen! Smidigt att boka, personalen kom på utsatt tid och jag var nöjd med resultatet. Inget att klaga på, till bra pris!

Agnes G
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Mycket nöjd! Trevlig arbetsledare och personal!

Åsa L
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Serviceminded och trovärdigt. Duktig och noggrann personal och trevlig arbetsledare. Resultatet blev mycket bra.

Eva J
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jag var klart nöjd med städningen av lägenheten. Jag kommer varmt rekommendera er till vänner & bekanta.

Madeleine L
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Städningen blev väldigt välgjord och noggrant genomförd. Väldigt nöjd med slutresultatet!

John T
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Perfekt städat och mycket nöjd! De gjorde rent överallt, lister, fönster, avlopp alla vitvaror! Kakel - skinande rent! Mycket nöjd kund.

Monika E
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Punktliga och nogranna. Jag är mycket nöjd med flyttstädningen.

Emil N
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

De kom i tid, det var bra. Men sen städade de slarvigt och hade sönder min spis. Jag har försökt hela veckan att få dem att åtgärda det men de svarar undvikande de gånger de svarar. Rekommenderas inte.

Svar från Stockholm Städgruppen AB

Hej Emil, varför inte skriva att du har glömt montera isär ugnsluckan och därför du är missnöjd med städningen då den blev orörd inuti. Du har 15 dagars garanti på städningen och ingen har hört av sig då enda missen som var där är ugnsluckan. Sönder slagen spis skrev du ju själv till oss att man behövde flytta på platan och den funkade igen då är det gas spis. Tråkig att du väljer sådant sätt att utrycka dig efter vi har slitit i din bostad i 6 timmar.

Max K
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Kom i tid, utförde uppdrag. Mycket bra resultat

Lisa S

Flyttstäd. Särskilt badrum och ugn blev bra. Trevlig städerska

Angelica J
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Superbra och väldigt nöjda med resultatet. Hade en bra dialog inför bokningen och kände mig trygg med både bokningen, bekräftelsen och uppföljningen efter städ.

Massimo C
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Great service. Used for cleaning after moving out, everything was cleaned to perfection including good whites and windows frames. Very satisfied.

Tobias Å
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Bästa städföretaget jag använt. Bra service, bra personal och kommer i tid. Jobbet städarna utför får också högsta betyg och finns inget att klaga på. Andra gången jag använder mig att dom och kommer fortsätta anlita igen.

Lena S
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jättebra städat och problemfri kontakt. Supernöjd!

Rasmus S
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Vi anlitade en mindre bra städfirma först och behövde göra om vår flyttstäd. Upplevelsen med Städgruppen var helt annorlunda. De gick igenom städningen innan så att vi visste precis vad som förväntades av oss, supertydliga, alla pratade svenska. Vi hade precis slipat golven och städarna tog med sig speciella mattor som de använde i hela lägenheten för att inget vatten eller kemikalier skulle nudda golvplankorna. De hade massvis med extra tjänster som vi nyttjade då vi behövde flytta med kort varsel och två barn så de frostade även av frysen och rengjorde diskmaskin etc. SUPERNÖJD!!!

Sara N
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Punktlig städare, noggranna utfört arbete, finns inget att anmärka på! Jättenöjda! Vid kontakt med kontoret, snabb hjälp och trevligt bemötande! Rekommenderar detta företag! 5/5 stjärnor!

Marcela A
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Bra pris. De höll tid och resultatet blev mycket bra. Jag bokade flyttstäd och frysavfrosning.

David J
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Uppfyllde alla förväntningar för min flyttstädning. Skinande rent i alla rum.

Karim K
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Aldrig igen, ser inte ut som att man har varit och städat. Ingen återkoppling efter städningen heller.

Svar från Stockholm Städgruppen AB

Din städningen blev godkänt utan några anmärkningar. Ingen notis från dig heller att du önskade bli kontaktad efter städningen.

Michelle C
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Andra gången jag använder dem och är lika nöjd nu som då!

Annagreta R
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jätteduktiga. Det blev verkligen rent och fint trots att det var svårt att utföra flyttstädningen. De hade missat lite med informationen internt men de löste allting smidigt och bra.

Rolf J
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Köpte flyttstädning av Stockholm Städgruppen och hade en väldigt bra upplevelse. De var lyhörda på mina behov, och hade en bra kundtjänst som kunde anpassa städningen även på kort varsel (samma dag). Resultatet blev en bra städning som godkändes på effektiv tid. Bara positiva upplevelser från detta företag.

Helena K
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Vänliga även om de inte kunde prata svenska och ytterst lite engelska.

Annika S
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Mycket nöjd med flyttstäd. De var punktliga och väldigt noggranna tjejerna som kom. Jag har inte fått några klagomål från köparna av lägenheten.

Hans B
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Vi är så nöjda med utfört städuppdrag

Sati B
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Jag är nöjd. Det var riktigt bra flyttstädning!

Emmie W
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Snabb återkoppling, bra flyttstäd och prisvärt

Svar från Stockholm Städgruppen AB

Stort tack Emmie! Varmt välkommen åter :)

Gwenan Jane L
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Hej. Jag tyckte att det var trevligt och enkelt att prata med städgruppen, jag kände mig välkommen som kund. Priset var jätte bra, och flyttstädningen var precis som jag önskat, och jag är jätte jätte nöjd. Tack städgruppen :) Jag rekommenderar er :)

Svar från Stockholm Städgruppen AB

Tack så mycket Gwenan! Varmt välkommen åter :)

John R
Skrev om Stockholm Städgruppen AB

Funkade toppenbra och resultatet blev kanon. Det blev några extra timmar på grund av en massa hundhår men kommunikationen kring det hela sköttes perfekt. Rekommenderas!

Svar från Stockholm Städgruppen AB

Kul att du blev nöjd John! Varmt välkommen åter :)